en ymmärrä...
Terve kaikki!
Olen taustalla käynyt lukemassa teidän juttuja jo pitkään. Joskus tulevaisuudessa ehkä kolmosta haaveillaan enenmmän. Nyt on kummallisia tuntemuksia alavatsassa, ihan kuin vauvan liikkeitä, mutta raskaustesti näyttää miinusta... Erikoista oireilua on ollutjo pidemmän aikaa esim rinnat on olleet kipeät usein , mutta menkat on olleet ajallaan (pari päivää kierto on kyllä pidentynyt...) En tiiä, nyt kun aloin miettimään, olin jossain vaiheessa huonovointinen ( itse epäilen työpaikalla vellonutta vatsatautia) Eikä ilmavaivatkaan ole tällaista aiheuttaneet aikaisemmin. nyt noin viikon verran on tuntunut ikäänkuin " potkuja" . aik. raskauksissa liikkeet tuntuneet aikaisin. Onks tää jotain mystistä naistenvaivaa vai voisinko olla raskaana vahvasta epäuskostani huolimatta?
Kommentit (2)
varsinki ku makaa hiljaa selällään niin tuntuu.. olen kuullu että näitä tulee usen synnytyksen jälkeen ns. haamupotkuja.. mulla kuitenki synnytyksestä jo 10kk:D
taitaa ´vauvakuume aiheuttaa:)
Tuskinpa minusta apua on kamalasti, mutta pakko kertoa, että jo ennen kuin minuun iski vauva kuume niin tunsin potkuja/liikkeitä.
Luulin jo että olen höprähtänyt. Ja mitä enemmän asiaa ihemettelin niin tunsin niitä jatkuvasti. Ja kun päätin unohtaa mokomat höpötykset niin en tunne mitään liikkeitä.
Mutta kyllä jos nyt oikein rupean kuuntelemaan kehoani niin ihan varmasti voisin taas tuntea ne liikkeet.
Minulla se siis kyllä oli ihan vaan suoliston " elämää" johon en vaan aikaisemmin ollut kiinnittänyt huomiota. =)
Ehkäpä juuri näiden " potkujen" takia minuun iski vauvakuume.
Toivottavasti saadaan lisää kokemusta/tietoa asian tiimoilta.
Tsirppana