Nainen! Millainen on ihana mies?
Ja ihan nainen olen. Katson, onko universaaleja juttuja.
Kommentit (27)
Sellainen joka ei jatkuvasti tekeydy vauvapalstalla naiseksi
Vierailija wrote:
Nainen vaan kirjoitti:
Kotitöitä tekevä mies on ihana. Mikään ulkonäkö ei kiinnosta vaan se että tekee myös kotitöitä ettei minun tarvii tehdä 4 tuntia illassa kotitöitä siivoten, tiskaten ja pyykkiä pesten. Mieheni on täydellinen mies 47 vuotias ja tekee kotitöitä niin että voin ottaa rennosti illalla itse. Vaihdoin miestä koska ex ei tehnyt kotitöitä. Iskin yhden tutun miehen joka ei ulkonäöllisesti ole mitenkään komea mutta se ei haittaa koska tiesin että mies hoitaa kotityöt paarisuhteessa.
Montako kertaa mainitsit kotityöt? Onko elämässäsi mitään muuta?
Ei enää kun mies tekee kaikki kotityöt.
Luotettava, lämminsydäminen, hiljainen mies, jonka seurassa on turvallinen olo, eli tuntee voivansa olla oma itsensä. Jos vielä pitää eläimistä, viihtyy luonnossa ja osaa ns. miesten töitä, niin tämä tyttö on myyty! 🙂
Paarisuhteessa kotityöt tahtoo kyllä jäädä tekemättä.
- fiksu ja älykäs
- rauhallinen
- empaattinen, ottaa toiset huomioon
- kohtelias
- tykkää lemmikkieläimistä, koirista etenkin
- tykkää liikkua luonnossa ja retkeillä
- normaalipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Särmikäs - välillä ihana toisinaan melkein vittumainen.
Mitä ihanaa on ,toisinaan vittumaisesta, miehestä? Mun ihannemies on täällä kotona eikä ole ikinä ollut vittumainen - edes melkein. Jakaa kotityöt mun kanssa just niin että tehdään se mitä kukin jaksaa eikä kukaan nipota, tiuski tai molkota. Annetaan aikaa harrastuksille, jotka ei ole kummosiakaan aikaavieviä, kasvatetaan tyttö ja poika yhdessä.
Eihän tuossa kuvailtu tahdotonta, perässävedettävää kynnysmattomiestä.