Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain opiskelupaikan ja muutaman ystävän mielipide..

Vierailija
08.02.2023 |

..oli, Hyi, en itse menisi!!. Ei mitään onnitteluista, eikä muusta. Tuli hieman huono fiilis.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne kaverit ja etsi parempia.

Vierailija
22/29 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen Di:ksi ja se on kuulemma typerää ystävieni mielestä

Sanoivat vain, että eivät arvosta opiskelua

Oletko ap? Vai vastaatko tässä ap:lle?

vastaan AP:lle en sano olevani AP

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin kun pääsin yliopistoon, niin kaksi AMK:laista kaveriani eivät olleet iloisia puolestani. Toinen heista haukkui peräti kaikki yliopistot turhiksi ja että AMKista valmistuu käytännöllisille, tärkeille aloille. Hän itse opiskeli yhteisöpedagogiksi. Toinen opiskeli restonomiksi, josta tunnetusti valmistuu työttömäksi. Hän on joutunutkin nyt valmistuttuaan tekemään siivous- ja muita vastaavia töitä. Voit varmaan arvata, että nuo ovat entisiä kavereitani, toki somessa vielä ovat... :D Itse en ole AMK:a koskaan haukkunut.

Sama juttu

DI:t eivät kuulemma valmistu oikeasta yliopistosa, näin siis kertoivat AMK:n käyneet ystäväni,

kun pääsin opiskelemaan

okei...

Vierailija
24/29 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisuus on parasta ihailua!

Vierailija
25/29 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan säädetään laki, että kaikki saavat kutsua itseään tohtoreiksi (vrt. työelämän professori), jotta kenellekään ei tule paha mieli toisen, ahkeramman, tutkinnosta ja menestyksestä.

Vierailija
26/29 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin isä, jonka kanssa kerrottiin tuhmia vitsejä, antoi mulle nimikkeen -rivologian tohtori😅

Ei tarvinnut yliopistoa.

Vierailija
27/29 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koska sait opiskelupaikan ja koska kommentoitiin? Oletko vaikka hautonut asiaa mielessäsi 30 vuotta?

Vierailija
28/29 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu pääsi opiskekemaan maksulliseen kouluun sisustussuunnittelijaksi.

Kyllä mäkin päässäni pyörittelin silmiä. Sanoin mieti nyt vielä. Enkä ollut yhtään kateellinem.

Arvaa tekeekö sitä työtä nyt ?

Vierailija
29/29 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on. Itsellä vanhemmat parahti että pärjäätkö sinä muka yliopistossa ja äiti printtaili keittiöapulaisen vapaita työpaikkoja. "Kaverit" oli happamia ja kommentoi että tarviiko tuota varten muka yliopistoa. Pahin nälvijä oli opiskellut lähihoitajaksi. Silloinen poikaystävä peruskoulutaustalla halveksi yliopistoa, kuulemma ihan turhaa. Jakoi jonkun humpuukivideonkin missä kerrottiin omituista näkemystä alasta. Siis tällaista foliohatturoskaa.

Jossain vaiheessa tajusin että nyt riittää. Ja olen onnellinen että jätin latistajat elämästäni ja tein mitä halusin. Tiedän kyllä että ne kommentit johtui heidän omista epävarmuuksistaan tai tietämättömyydestään. Mutta tämä on sellainen hetki jolloin kannattaa arvioida kaverit uudestaan. Nyt minulla menee loistavasti. Sinullakin menee ilman latistajia, oli ala mikä hyvänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä