Sain opiskelupaikan ja muutaman ystävän mielipide..
..oli, Hyi, en itse menisi!!. Ei mitään onnitteluista, eikä muusta. Tuli hieman huono fiilis.
Kommentit (29)
Voi ei :(. He ovat varmaan kateellisia paikastasi, kun tuolla tavalla puhuvat. Älä välitä.
Kuka ystävä sanoo noin?? Näytä niille!
Saat sieltä opiskelupaikasta toivottavasti uusia parempia ystäviä.
Opettele olemaan välittämättä itsellesi epämieluisasta käyttäytymisestä. Muista myös, että muilla on oikeus omaan käyttäytymiseensä, mutta myös siitä on kannettava vastuu. Mutta myös sinulla on oikeus toimia ja ajatella heistä, kuten haluat.
Jos ystävät haluavat vähätellä saavutustasi, taustalla voi olla kateutta, itsesyytöstä ( miksen itse pystynyt tähän), pelkoa, että sinä lähdet joukosta tms.
Onnea opintoihin. Pysy tyynenä ja tavoittele unelmiasi, lisää ymmätämystäsi myös muista. Ihmisyyteen kuuluu kaikenmoista.
Toivottavasti ymmärrät, että nuo ihmiset eivät ole ystäviäsi.
Lähdetkö opiskelemaan lähihoitajaksi?
Ei sekään ole kivaa kun oma vanhempi sanoo, että ei kannata kun kertoo päässeensä opiskelemaan sairaanhoitajaksi. Eikä ole kyse siitä, että vanhempi ei kannata sairaanhoitajan työtä vaan kyse oli siitä, että ei mun kannattaisi enää opiskella mitään. Tyytyä vain nykyiseen työhön.
Myön ystävät myös sanoin, että ei arvosta opiskelua
Opiskelen Di:ksi ja se on kuulemma typerää ystävieni mielestä
Sanoivat vain, että eivät arvosta opiskelua
Vierailija kirjoitti:
Ei sekään ole kivaa kun oma vanhempi sanoo, että ei kannata kun kertoo päässeensä opiskelemaan sairaanhoitajaksi. Eikä ole kyse siitä, että vanhempi ei kannata sairaanhoitajan työtä vaan kyse oli siitä, että ei mun kannattaisi enää opiskella mitään. Tyytyä vain nykyiseen työhön.
Yksi tuttava tuossa juuri kertoi lapsensa jatkavan opiskeluja ammattikoulun jälkeen. Piti sitä pelkkänä ajanhukkana. Kyseinen opiskelija pääsee opintojen jälkeen niistä pohjimmaisista perusduunarihommista vähän parempiin hommiin ja parempi palkkaisiinkin. Ei ole kyse sairaanhoitoalasta.
Vierailija kirjoitti:
Myön ystävät myös sanoin, että ei arvosta opiskelua
Siis mitä?
Di keskipalkka on viisi tuhatta , luulen että ovat kateellisia .
Tässä aloituksessa on kaksi asiaa pielessä.
1. Mahdoton kommentoida, kun ei tiedä mikä tämä opiskelupaikka on.
2. Aloittajan mainitsemat ystävät eivät voi olla ystäviä, jos noin ikävästi kommentoivat.
Eli: Mikä opiskelupaikka? Ja mitä oikeat ystävät sanoivat?
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen Di:ksi ja se on kuulemma typerää ystävieni mielestä
Sanoivat vain, että eivät arvosta opiskelua
Oletko ap? Vai vastaatko tässä ap:lle?
Itsekin kun pääsin yliopistoon, niin kaksi AMK:laista kaveriani eivät olleet iloisia puolestani. Toinen heista haukkui peräti kaikki yliopistot turhiksi ja että AMKista valmistuu käytännöllisille, tärkeille aloille. Hän itse opiskeli yhteisöpedagogiksi. Toinen opiskeli restonomiksi, josta tunnetusti valmistuu työttömäksi. Hän on joutunutkin nyt valmistuttuaan tekemään siivous- ja muita vastaavia töitä. Voit varmaan arvata, että nuo ovat entisiä kavereitani, toki somessa vielä ovat... :D Itse en ole AMK:a koskaan haukkunut.
Junttaja ja huohokäytöksisiä ehkä jopa kateellisia