Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yliluonnollisia asioita joita et pysty selittämään järjellä.

Nfkfnf
08.02.2023 |

Aloitan itse.
Tapasin muutama vuosi sitten puolisoni, hän käveli vastaan. Muistan kun heräsin ja minulla oli todella outo olo että jotain merkittävää on tapahtumassa. Päivän aikana tapahtui useita eri sattumia molemmille että päädyimme samoille kulmille. Asumme 200km päässä toisistamme.

No tämä nainen tuli vastaan en tiedä miksi mutta heti kun hän tuli näkökenttään huomasin hänet ja joku outo tunne tuli että tän naisen kanssa on mentävä juttelemaan.. En ole ikinä tehnyt aloitetta naisen kanssa koska olen super ujo.Hänen kanssaan en edes jännittänyt.

Menin ja ensimmäisestä lauseesta asti molemmilla on ollut sellainen olo kuin oltaisiin tunnettu aina. Emme kumpikaan ole ikinä tavanneet ketään jonka kanssa olisimme yhtä samanlaisia.. Meillä on samat harrastukset, sama unirytmi 21-05. Harvinaiset tulevaisuuden suunnitelmat jotka osuivat 1=1. Asuntomme sisustukset olivat tyyliin samanlaiset <- ja tämäkään ei ole se perus suomi tyyli.

Aikaa kului ja selvisi että olemme lapsesta asti pyörineet samoilla kulmilla. Olemme esim kesät viettäneet samalla uimarannalla 2-8vuotiaina. Käyneet samassa ulkomaan kohteessa samaan aikaan. Koskaan aiemmin kohtaamatta..

Outoa on myös se että emme kumpikaan muistuta lähellekään, sellaista ihmistä joista olemme aiemmin viehättyneet. Kumpikin on aiemmin pitänyt seksiä pakollisena pahana, alusta asti varsinkin tämä on toiminut. Jopa sille tasolle että voisi mennä lääkäriin pyytämään apua.

Oudointa on kuitenkin tämä. Muutaman kerran suhteen aikana olen saanut esimerkiksi viestin ja tuntuu että hän on nähnyt sen minun silmin esim tämä..
Sain viestin jossa mainittiin hyvin yksilökohtaisesti paikka. Hän heitti.. ai oletko menossa sinne ennenkuin ehdin sanoa et mua pyydettiin..
Tämän jälkeen molemmat mitä hemmettiä??
Ja hän kertoi että jostain syystä tuli vaan päähän mielikuva just tästä paikasta...

Sit useamman kerran tälläistä. Oon kaupassa ostan jotain spesiaalia mitä en ole ostanut aiemmin. Menen kotiin puoliso on mitä hittoa? Näyttää kauppalistaa jossa on tuo tuote. Ja kyseessä ollut tuotteita joita meillä ei ikinä ole.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme vuosia sitten tulossa Kotkasta Helsinkiin ja sanoin miehelle, että ajetaan vanhaa tietä eikä motaria, jos autolle sattuu jotai niin siellä on huoltoasemia.

Sitten

Porvoon kohdalla kone alkoi keittämään just huoltsikan kohdalla ja päästiin hoitamaan tilannetta.

Eräänä iltana hämärissä oltiin menossa mökille ja ajoimme rajoitusten mukaan ja sanoin miehelleni,nettä hiljennä vauhtia, koska täällä voi olla hirviä.

Mies pudotti nopeuden sadasta kahdeksaankymppiin.

Hetken päästä edesämme loikkasi kaksi hirveä tielle. Satasen vauhdilla olisi ollut varma kolari.

Näitä on paljon, mutta lapsenlapseni on kyllä joku meedio.

Ollessaan kolme v hän leikki yksin huoneessaan ja äitinsä meni katsomaan ja kysyi, että mitä siellä leikittiin?

Lapsi vastasi, että hän heittelee kiviä Hilma-tädin kanssa.

Äitinsä kysyi,,onko täti nyt täällä, johon lapsi sanoi, että ei ole, kun lähti just pois.

Minun Hilma-tätini oli vasta kuollut enkä ollut vielä asiaa kertonut ja tämä lapsi ei ollut ikinä ko tätiä tavannutkaan.🤯

Sorry pitkät sepustukset, mutta näitä juttuja on meillä ko lapsen kanssa paljon.

Vierailija
22/36 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen ylisuuri kannatus on yliluonnollista jolle ei löydy selitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enneunia ei kyllä pysty selittämään järjellä. Valemuistoja ynnä muita yritetään keksiä sille selitykseksi, mutta tuollaisen kokeneena sitä vaan ei voi pitää järjellisenä vaihtoehtona

Vierailija
24/36 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enneunia ei kyllä pysty selittämään järjellä. Valemuistoja ynnä muita yritetään keksiä sille selitykseksi, mutta tuollaisen kokeneena sitä vaan ei voi pitää järjellisenä vaihtoehtona

Googlaa vahvistusharha. Näet tusinoittain unia joka yö; sattumalta yksi tuhansista osuu yhteen todellisuuden kanssa, jolloin tulkitset sen enneuneksi. Entä ne 9999 muuta, jotka eivät toteutuneet?

Vierailija
25/36 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen ylisuuri kannatus on yliluonnollista jolle ei löydy selitystä.

Se on wannabe-ilmiö. Nuo äänestäjät haluaisivat olla kokoomukselaisia, mikä heidän mielessään tarkoittaa rikasta ja menestynyttä. Niinpä he äänestävät niin kuin olisivat jo.

Vierailija
26/36 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kauppalappujuttu on kiva. Telepatiaa?

Vierailija
27/36 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava määrä vapaita työpaikkoja, joihin kuitenkaan ketään ei palkata. Tämä on mysteerien mysteeri. Ehkä ne ovat jossain toisessa ulottuvuudessa, mikä tekee asiasta yliluonnollisen.

Vierailija
28/36 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Translaki

Vierailija
29/36 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta asti ollut kiinnostus yliluonnolliseen ja kaikenlaista olen lukenut ja ohjelmia ja juutuubi-videoita sun muita seuraillut. Ghost hunterseja, aavedataa sun muita.  Ja edelleen ikävä kyllä vaikuttaisi että kysymyksessä on ainoastaan ihmisten tarve selittää elämäänsä fantasia-kategoriaan kuuluvaksi. Ehkä tylsistymisen tapaista?

Vierailija
30/36 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa vahvistusharha. Näet tusinoittain unia joka yö; sattumalta yksi tuhansista osuu yhteen todellisuuden kanssa, jolloin tulkitset sen enneuneksi. Entä ne 9999 muuta, jotka eivät toteutuneet?

Entäs kun näät samaa unta useasti. Ensimmäisen kerran lapsena ja viimeisen kerran päivää ennen kuin kyseinen tapahtuma tapahtui?

Tää on niin vaikea juttu etten osaa edes kirjoittaa sitä lyhyesti.

Uni siis toistui ja oli aina identtinen. Unessa oli 3 ihmistä. Ja keskustelua. Tuo uni muuttui todellisuudeksi ihan identtisenä

Vierailija
31/36 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kauppalappujuttu on kiva. Telepatiaa?

Jotain sellaista. Varsinkin tuo on jäänyt aina mieleen kun vaimo aavisti minne mua pyydettiin.

En ole ikinä käynyt siellä. Mun kaverit ei asu siellä. Suomessa on aika monta kymmentä tuhatta paikkaa. Ja silti vaimo sanoi just tän paikan. Minkä mä olin just lukenut itse

Vierailija
32/36 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aina nuorena tyttönä unta että asun hevostilalla. En ole koskaan ollut hevosista kiinnostunut.

Menin avioon ja erosin. Eron jälkeen tapasin miehen kuka omisti hevostilan. Nyt sitten asun siellä. Harmi kun en muista noista unista tarkemmin yksityiskohtia. Muistan vaan isot aidatut pellot ja ison hevostallin. Täällä on molemmat.

Vierailija
33/36 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeerit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun näät samaa unta useasti. Ensimmäisen kerran lapsena ja viimeisen kerran päivää ennen kuin kyseinen tapahtuma tapahtui?

Tää on niin vaikea juttu etten osaa edes kirjoittaa sitä lyhyesti.

Uni siis toistui ja oli aina identtinen. Unessa oli 3 ihmistä. Ja keskustelua. Tuo uni muuttui todellisuudeksi ihan identtisenä

No nyt on aikaa. Näin unta jossa ajan aikuisena lapsuus kotiani lähellä olevalle rannalle. Unessa autio rannalla on sininen auto. 2 musta asuista miestä joilla molemmilla on kokoparta ja kalju. Mukana on myös vaalea nainen. Miehet ovat pelottavan oloisia mutta naisen rauhallisuus ja tyyneys rauhoittaa itseänikin. He ovat eksyksissä ja näyttävät minulle karttaa mihin on merkattu paikka. Tunnistan paikan ja opastan nämä ihmiset sinne.. Ihmettelen mielessä miksi ja mitä nämä ihmiset tekevät tuolla paikassa. Ulkoisesti näyttivät siltä kun olisivat juhliin menossa. Mutta ovat menossa autotien viereiseen metsään.

Soitan poliisille koska aavistan ettei tässä nyt ihan kaikki täsmää.

Herään aina tähän.

No tämä uni toistui lähes identtisenä vuonna 1999. Eroina oli se että miehiä oli yksi ja nainen oli todella vittuuntunut. Myös paikka jota etsivät oli hieman eri kohdassa.

Soitin poliisit. Ja jatkossa selvisi että huume erä oli hukassa.

Mutta en siltikään pysty ymmärtämään miten tämä on mahdollista.

Vierailija
34/36 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä. Mielenkiintoista luettavaa.

Vierailija
35/36 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että uni sattumalta osuu oikeaan on kyllä todella laiska selitys. Jos unessa on vaikka mitä yksityiskohtia, joista jokainen täsmää myöhemmin todellisuuden kanssa, niin mikä on sen todennäköisyys, että siihen yhteen uneen kasaantuu monta tapahtumaa, joista jokainen osuu oikeaan?

Vierailija
36/36 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla isä kuollut yllättäen. Ennen kuin tiesin asiasta, oli hetki kun haistoin kukkien tuoksua ilman että niitä on lähimaillakaan. Sängyssä istuskelin, ja muistan vain miettineeni että mitä hittoa tämä on.