Sähköjen katkaisu
https://seura.fi/asiat/talous/sahkolasku-rastissa-talven-tullessa-saako…
Olipa mukava yllätys saapua kakkosasuntoon, jossa sähköt poikki. Jokin vanha lasku jäänyt alle 20 euroa välistä, ja sitten kuulemma takaisinkytkentä maksaa 10x määrän, yli 200 euroa?!!!
Miten voi olla laillista tällainen ryöstö? Paljon työttömiä, sairastuneita ym ja tämä on vaan tällainen käytäntö kuulemma laittaa klik sekunnissa peukalolla takaisin sähköt
Maksu satasissa?!!!
Miten voi olla tällainen ryöstäminen laillista? Kyseinen siirtofirma vielä pitää sivullaan ei avoimia laskuja teemaa, ellei hoksaa klikata erillistä linkkiä!!!
Reklamoitu.
Kommentit (40)
Moraalittomuus sähköfirnoilla ja perintäfirmoilla vasta onkin!! Paperilapun lähettämisistä peritään jopa satasia! Ahdinkoon ajettu
Jen ihmistennkiusaamista ja apua ei saa miltään taholta.
Sähköjen katkaisu ei ole mitään klik-hommaa ja sen takia niitä ei hevillä katkaistakkaan. Saa olla monen kuukauden laskut rästissä että näin tehdään ja siihen vielä muistutukset ja uhkailut sähköjen katkaisusta päälle.
Nuo kakkosasunnot ovat ongelma, BUH HEH EHE HEHE EHEH HEHEHE HEHE EEEEEH!
Eli maksumuistutuksista huolimatta olet jättänyt laskun maksamatta ja se on sähköyhtiön vika?
Et huomannut alkuperäistä laskua, useita muistutuskirjeitä ja katkaisuvaroitusta? Aika hyvin.
Mulla oli jokunen aika sitte sähköyhtiö vaihtanut nimeä kokonaan, missään ei mainittu asiasta.. Oli mennyt lasku ohi tämän takia ja sähköt katkaistiin... No meni päivä hoitaa asiaa kuntoon ja maksoin siitä lystistä reilusti yli 200. Ei oo reiluu aina.
Ei katkee sähköt ilman että tulee muistutuksia ja perintäfirmaltakin postia.
Vierailija kirjoitti:
Et huomannut alkuperäistä laskua, useita muistutuskirjeitä ja katkaisuvaroitusta? Aika hyvin.
Laskut menneet väärään osoitteeseen ja on suoraan tarkastettu kys firmalta onko laskuja auki, johon ovat vastanneet EI OLE!!!
Mulla ainakin tuli ihan tekstareita myöten varoituksia etten maksa sitä ja tätä niin menee sähköt, ja ota yhteyttä jne. Ei todellakaan menneet valot noin vaan hupsis.
Ky
Se on siitä, missä on kohtuus ja raja? Kovin moni tuntuu olevan vahingoniloonen että ihmisiä ajetaan ahdinkoon ja järkyttävillä laskuilla. Perintäfirmat luku sinänsä, kun usein ulkolaisia ja vievät varat paratiiseihinaa ja mitään eivät tuota paitsinpaperisilppua ja ihmisten kiusaa, sikäli jos ahdingossa tai sairastuneita.
Ei ole tullut mitään tekstareita ei mitään varoituksia ja postit väärässä osossa! Firman sivulla lukee ei avoimia laskuja!
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä katkaistu keskellä talvea sähköt?
Ei ole mitään pakkasrajaa, joulurauhaa, jne...
Ante kirjoitti:
Mulla ainakin tuli ihan tekstareita myöten varoituksia etten maksa sitä ja tätä niin menee sähköt, ja ota yhteyttä jne. Ei todellakaan menneet valot noin vaan hupsis.
Me vielä soitetaankin asiakkaalle ennen kuin katkaistaan sähköt. Esim soitan aamulla(laitan viestin jos ei vastaa), että tulen x aikaan. Kannattaan hoitaa yhteystiedot kuntoon ja vastata tuntemattomiin numeroihin.
- Sähkäri
Suomessa on
Moraliittomuus vallalla ja ahdinkoon ajetuilta ei mitään oikeusturvaa! Kelat ym vaan siirtää asioita muualle. Sirpaleinen systeemi jossa köyhyyteen ajetut jätetään oman onnensa nojaaan tyyliin tsemppiä sulle koita jaksaa jne
Tiiätkö mitä.
Mulla vikaantu syyskuussa 2022 mittari ja firman oma asentaja kävi sen asentamassa ja sanoi, että parin viikon päästä käydään laittaa uusi mittari, että nyt on vähän ruuhkaa.
No, vieläkään ei oo kukaan tullu. Mittari ohitettu firman sinetillä ja tammikuun keskikulutus edelleenkin 0 kwh nettisovelluksessa.
Enhän minä nyt kaikkea voi huomata, automaattiveloits ja niin poispäin
Vierailija kirjoitti:
Ante kirjoitti:
Me vielä soitetaankin asiakkaalle ennen kuin katkaistaan sähköt. Esim soitan aamulla(laitan viestin jos ei vastaa), että tulen x aikaan. Kannattaan hoitaa yhteystiedot kuntoon ja vastata tuntemattomiin numeroihin.
- Sähkäri
Eintullut mitään soittoa eikä tekstiviestiä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Moraalittomuus sähköfirnoilla ja perintäfirmoilla vasta onkin!! Paperilapun lähettämisistä peritään jopa satasia! Ahdinkoon ajettu
Jen ihmistennkiusaamista ja apua ei saa miltään taholta.
Kiitos Kokoomuksen
Mulle tulee tietyt lasku joka kuukausi, esim sähkölasku. Jos sitä ei näy, kysyn sen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ante kirjoitti:
- Sähkäri
Eintullut mitään soittoa eikä tekstiviestiä!!!!
Älä jaksa.
Onko teillä katkaistu keskellä talvea sähköt?