Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille

Simo
07.02.2023 |

Kun olet yhdynnässä miehen kanssa, haluatko että mies hyväilee vibraattorilla klitorista samalla, vai miten? Koetko lelut yhdynnän pilaavana asiana.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan itse käyttää pientä laitetta samalla kun otan miestä. 

Vierailija
2/11 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta palstan miehet tulee kertomaan mitä naiset haluaa 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain joku laite toimisi minuun niin varmasti käytettäisiin!

Vierailija
4/11 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sormet (tai kieli) paras laite!!

Vierailija
5/11 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvetta leluille. Käytän omia sormia. Miehen kädet nänneilleni, kiitos. Ratsastaessa siis tämä. Se on itselleni ihan paras asento.

(Vaihtelun vuoksi kyllä joskus käytetään myös penisrengasta, jossa värisevä klitoriskiihotin.)

Vierailija
6/11 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään halusin että mennään ilman leluja. Nyt kun ollut nautinto hukassa, alan harkita niiden mukaan ottamista. Koen vaan että ovat vähän liikaa tiellä ja vaikuttavat liikaa asennon valintaan.

Vierailija
7/11 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on varmasti vastauksia yhtä paljon kuin naisiakin, mutta itse pidän ihan kaikenlaisista (sekä miehille että naisille suunnatuista) leluista. Se riippuu sitten ihan tilanteesta, asennosta ja leikistä että millä leluilla mennään, vai mennäänkö ihan ilman leluja. 

Jos otan yhdynnässä vibran mukaan, niin pidän sitä mieluiten itse, koska silloin voin kohdistaa sen juuri parhaimmalta tuntuvaan kohtaan. Joskus käytetään vähän isompaa hierontasauvaa, jolloin mies voi käyttää sitä minuun kun värinä kohdistuu isommalle alueelle. Joskus sitten käytössä sormet.

On ihana laueta kun mies on sisälläni. Usein tulen seksissä jo esileikin aikana, sitten yhdynnän aikana ja vielä lopuksi hoitelen itseni miehen sylissä maaten - kiihotun hänen laukeamisestaan niin paljon. 

N35

Vierailija
8/11 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon mies lol

Vierailija
9/11 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet mielummin. En pidä vibrasta.

Vierailija
10/11 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän sormista, omat tai joskus miehen. Ratsastaessa myös pensirengas, jossa on kuula, toimii hyvin. Vibrakin löytyy sekä satisfyer, mut ne on enemmän omiin leikkeihin.

Vierailija
11/11 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä että mies vibraa ja / tai dildottaa minulle muutaman orgasmin ennen kuin nai minua. En sen nainnin aikana tarvitse mitään lisää. Joskus on vibraava anustappi kun naidaan, mutta klitorista ei tsrvitse vibrailla samalla.