Kysymys naisille
Kun olet yhdynnässä miehen kanssa, haluatko että mies hyväilee vibraattorilla klitorista samalla, vai miten? Koetko lelut yhdynnän pilaavana asiana.
Kommentit (11)
Ei tarvetta leluille. Käytän omia sormia. Miehen kädet nänneilleni, kiitos. Ratsastaessa siis tämä. Se on itselleni ihan paras asento.
(Vaihtelun vuoksi kyllä joskus käytetään myös penisrengasta, jossa värisevä klitoriskiihotin.)
Pitkään halusin että mennään ilman leluja. Nyt kun ollut nautinto hukassa, alan harkita niiden mukaan ottamista. Koen vaan että ovat vähän liikaa tiellä ja vaikuttavat liikaa asennon valintaan.
Tähän on varmasti vastauksia yhtä paljon kuin naisiakin, mutta itse pidän ihan kaikenlaisista (sekä miehille että naisille suunnatuista) leluista. Se riippuu sitten ihan tilanteesta, asennosta ja leikistä että millä leluilla mennään, vai mennäänkö ihan ilman leluja.
Jos otan yhdynnässä vibran mukaan, niin pidän sitä mieluiten itse, koska silloin voin kohdistaa sen juuri parhaimmalta tuntuvaan kohtaan. Joskus käytetään vähän isompaa hierontasauvaa, jolloin mies voi käyttää sitä minuun kun värinä kohdistuu isommalle alueelle. Joskus sitten käytössä sormet.
On ihana laueta kun mies on sisälläni. Usein tulen seksissä jo esileikin aikana, sitten yhdynnän aikana ja vielä lopuksi hoitelen itseni miehen sylissä maaten - kiihotun hänen laukeamisestaan niin paljon.
N35
Tykkään enemmän sormista, omat tai joskus miehen. Ratsastaessa myös pensirengas, jossa on kuula, toimii hyvin. Vibrakin löytyy sekä satisfyer, mut ne on enemmän omiin leikkeihin.
Tykkään siitä että mies vibraa ja / tai dildottaa minulle muutaman orgasmin ennen kuin nai minua. En sen nainnin aikana tarvitse mitään lisää. Joskus on vibraava anustappi kun naidaan, mutta klitorista ei tsrvitse vibrailla samalla.
Haluan itse käyttää pientä laitetta samalla kun otan miestä.