Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työnjohtajan palkka 2000 euroa/kk - Ottaisitko työn vastaan?

Vierailija
07.02.2023 |

Oman auton käyttöä vaaditaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyhjäntoimitusjohtaja ja saan tuota enemmän /kk. 😂

Vierailija
22/25 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi.

Ravintola-alalla esimiestyötä tehneenä totesin jo silloin ettei siitä saatu 2200 €/kk ollut järkevä korvaus siitä stressistä, menetetystä vapaa-ajasta (ei käytännössä juurikaan vapaa-aikaa samaan aikaan kuin kavereilla ja sukulaisilla), säännöllisten harrastusten mahdottomuudesta, menetetyistä yöunista ja alkavasta liikuntaelinsairaudesta. Mieluummin työttömänä kuin tuolla palkalla ja työmäärällä ja -v*tutuksella.

Toki jos on tarve kerätä CV:seen jotain alan työkokemusta, niin silloin voi olla parempi ottaa hetkellisesti huonokin diili vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnan ja valtion hommiin kannattaa mennä vaikka huonommallakin palkalla. Potkuja ei tule vaikka ryystäisit kahvia koko päivän ja jos jostain kumman syystä tulisi irtisanominen niin korkealta et tipu. T. Käytännön kokemusta jo 20 vuotta

Vierailija
24/25 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En suostuisi mihinkään työhön alle 3000e/kk. Nykyään tuet on niin korkeat että sama olla kotona mikäli työnantajat ei ymmärrä kunnollista liksaa maksaa.

Vierailija
25/25 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämättömiä nämä joidenkin firmojen tarjoamat palkat. Itse en ole pyytänyt kuin yhden palkankorotuksen työnjohtajana ja palkka on yli tuplat tuosta.