Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island UK 2023

Taas mennään
07.02.2023 |

Love island UK

On alkanut, jakso per päivä. Ei siis maraton katseluun.
Uusi huvila, mutta entisenlainen.

https://www.mtv.fi/sarja/love-island-uk-3831

Kommentit (315)

Vierailija
261/315 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samie on kaunis.

Niin mut täysin feikki vaan.. En ymmärrä miksi pitää tehdä tollasta itselleen, huulet rullalle ja tekohampaat suuhun..

Vierailija
262/315 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Casey näköjään pyörii Claudian kanssa ja britit kirjoittaa just sitä et pyörii sen kanssa julkisuuden ja rahojen takia.

Mut en vain tajua kun Caseyhan ei ole mikään komistus ja vaatetyyli aivan karsee et vaikka se Claudiakaan erikoinen ole miksi roikkuu ton kanssa. Eli edelleen itsetunto ongelmia lihavuuden takia vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/315 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samie pahin bitch kaikista! Luulee itsestään liikoja ja esittää kauheen kivaa vaikka totuus on aivan toinen. Kunnon juoruakka.

Vierailija
264/315 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanam on ollut aika hiljainen mut kiva kun avautuu lisää. Suloinen tapaus.

Vaikka Kai ei ollut mun makuun alussa ollenkaan yms. kiinnitti huomiota sen tapa hoitaa konflikteja niin nostanut kyllä pisteitä todella paljon. En ihmettele ihmettele yhtään...

Vierailija
265/315 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanalla on aina niin kivat vaatteet ja on kaunis

Vierailija
266/315 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuleeko osittain Ronista joidenkin mielestä peluri just siksi et se hoitaa asioita rauhallisesti ja osaa analysoida. Siksi et on bisnesmies ja oikeasti fiksu. Komea se on joka tapauksessa, sen tyyli, sopivasti lihaksikas ja sen silmä jopa on eduksi.

Vierailija
267/315 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ron ja Tom joo komeimmat selkeästi

Vierailija
268/315 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomilla voisi olla kyl vähän parempi sävelkorva

Vierailija
269/315 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanya ei tiedä ettei ole itsestään selvää mennä tykkimiesten peleihin, todennäköinen tuleva mestari

Fudisfanaatikkona ja naisena nää keskustelut aina huvittaa mua. Shaqille ois mun kanssa ollut eri ongelma koska olen Man United fani. Se ois ollut et omg nyt tuli ero kun ois kuullut tossa vaiheessa. Kain kanssa oisin vai jauhanut tuolla fudiksesta kun on kans Man United kannattaja.

Vierailija
270/315 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lanalla on aina niin kivat vaatteet ja on kaunis

Lana Löppäleuka.

Vierailija
271/315 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää järkätä talent-ilta ihmisille, joilla ei ole kerrassaan mitään talenttia. Ihan jäätävät myötähäpeät ja oli raskasta katsottavaa.

Ja itse en ainakaan olisi pystynyt vetämään mitään heh-heh-hee-talentti-iltaa, kun on aamusta riidelty ja oltu huonoissa väleissä porukoiden kesken. Näkee kuinka feikkiä tuo meininki villalla tosiaan on ja menee maku.

Vierailija
272/315 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ronin sokea silmä alkanut viimeaikoina lurpattamaan enemmän, kun aiemmin??

Vierailija
273/315 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä just ihan loistavaa, miten ei-niin-lahjakkaatkin asukkaat uskaltavat heittäytyä(!) esiintymään noissa talent-kisoissa. SE nimenomaan on siinä se heidän talenttinsa!

Vierailija
274/315 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvojen tullessa Ron vakavissaan selitti olevansa MODERNI isä ja tekevänsä aamiaiset ja keittävänsä kahvit sillä välin, kun äiti hoitaa lapset...

Ei ottanut huomioon, että Lana on päättänyt olla moderni äiti ja aamiais- ja kahvipalvelun lisäksi jättää myös lapset isälle hoidettaviksi😂

Vierailija
275/315 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai on muuttunut positiiviseen suuntaan ohjelman edetessä👍

Vierailija
276/315 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat yllätti vanhemmuuskisassa!

Tytöt joko pisti läskiksi (Lana) tai teeskentelivät kiinnostunutta enemmän (Jessie) tai vähemmän (Sanam) onnistuneesti.

Vierailija
277/315 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom ja Samie ansaitusti parhaat vauvan kanssa.

Vierailija
278/315 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvojen tullessa Ron vakavissaan selitti olevansa MODERNI isä ja tekevänsä aamiaiset ja keittävänsä kahvit sillä välin, kun äiti hoitaa lapset...

Ei ottanut huomioon, että Lana on päättänyt olla moderni äiti ja aamiais- ja kahvipalvelun lisäksi jättää myös lapset isälle hoidettaviksi😂

Mulla kalskahti korvaan toi, kun kuulosti ihan siltä, että Ron tosiaan ajatteli osallistuvansa vanhemmuuteen keittelemällä kahvia..

Noh, taisi suomut pudota silmiltä ainakin Lanan suhteen.

Vierailija
279/315 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä ootinkin kommentteja Ronista. Briteissä kun nousi heti keskusteluun kun naisten päivänä sanoi kommentit et se on seksikästä kun nainen osaa hoitaa lasta ja Lana ei todellakaan ole valmis äidiksi. No toisaalta kun katsoo mm. sen Instaa eli bileitä ja ulkomaan rantareissuja niin ei ehkä olekaan ihan oikeestikaan miettinyt hankkivansa pian lapsia välttämättä. Sekä sitä luki et "Ron kuvittelee et Lana synnytti oikeasti ton nuken kun otti niin tosissaan". 😅 En tiedä kuinka moni olisi jaksanut leikkiä et toi nukke on oma lapsi.

Mut joo Ron ei tajunnut et Lanaa ei oikein napannut tää homma. Ihan oikeassa olet.

Mut ehkä tarkoitti sillä modernilla joo sitä et äidit on aikanaan hoitanut keittiö puuhat lapsien lisäksi.

Toisaalta se oli hyvä kun Lana antoi takas palautetta kun Ron sanoo olleensa paras et no ethän sä ollut. 😂

Vierailija
280/315 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai on muuttunut positiiviseen suuntaan ohjelman edetessä👍

Niin on, en ymmärtänyt miksi alussa kaikki naiset oli sen perässä. Eli ei ois mua kiinnostanut yhtään. Toisaalta ei vieläkään. Mut oli inhokki. Mm. miten hoiti huonosti konflikti tilanteita. Naiset vaihtuu sinne tänne.

Mut nyt nousee pisteet eli mm. pysyy myös pois draamoista ja on oikea ystävä ollut Ronin kanssa koko ajan eli ei ole jauhaneet toisistaan mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä