Kertokaa miksi joillain on aina
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Niillä on jotain salattavaa.
No entä ihmiset joilla on aina verhot auki? Eivätkö viihdy omassa kotonaan senvertaa että täytyy ulos katella?
Miks avaisin makuuhuoneen verhoja kun ei siellä päivällä käy ketään.
Mua ahistais jos en näkisi ulos!
Meillä on ikkunat kolmeen suuntaan ja verhot aina auki.
nudismi ja insesti nyt ainakin tulee mieleen. ja vampyyrit.
Mitä ne lapset siihen liittyy, onko verhot auki vai kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tien puolella verhot lähes aina kiinni. Sillä puolen on kerrostalo tien toisella puolen jossa ikkunoista suoraan meidän sisälle. Lisäksi siinä menee se tie ihan meidän talon/ikkunoiden vierestä joten esim kävelijät tuijottavat suoraan ikkunaan.
Talon sivuilla ja takapihalla verhot lähes aina auki, kun saa olla rauhassa.
En ymmärrä ihmisiä jotka suoraan katsovat sisään toisten ikkunoista. Mitähän sellaisten pollassa liikkuu? Vai liikkuuko mitään.
Jos nyt katson vastakkaiseen taloon niin siellä on 60-70% verhoista kiinni. Miksi jonkun yhden asunnon verhot niin kiinnostaisi jotakin naapuria jos muillakin on verhot kiinni??
Ja mikä on ap:n oikeus puuttua kenenkään verhoihin?
Vierailija kirjoitti:
Luulevat että heitä pidetään panttivankeina.
Vierailija kirjoitti:
Tätä mietin itsekin.
Verhot kiinni = lapset kärsii hiljaa jossain pimeässä nurkassa 😄
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ikkunat kolmeen suuntaan ja verhot aina auki.
Miksi ette tee kodista viihtyisämpää? Ei mahdu minun päähän ajatus että jotakuta ahistaa oma koti noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei naapurin kyylät näe sisälle. Siksi!
Pelkuri
Saat anan kyylä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että he eivät halua pitää verhoja auki 🤔
Äitiä ahdisti kiinni olevat verhot ja isää auki olevat, pimeän aikaan varsinkin. Tuloksena jatkuva kiinni-auki taistelu. Olivat naimisissa yli 50 v. Itse pidän säleverhot raollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkuri
Ja pas*at! En voi enempää inhota ihmisiä jotka kyylää muiden tekemisiä. Elää muiden tekemisistä. Itseäni ei voi vähempää kiinnostaa muiden puuhailut.
Ei muitakaan sinun tekemisesi. Pidä verhot vaikka sepposen selällään, ei ketään kiinnosta.
Itseäni vituttaa nämä maailman keskipisteet, jotka luulevat aina olevansa kyylättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän yksityistie on suosittu koiranulkoiluttajien keskuudessa ja jos meillä on verhot auki, niin olemme kuin näyteikkunassa. Haluan olla kotonani katseilta piilossa. Entinen naapuri jäi kunnon kyyläilystä kiinni kun olin lähdössä ovesta, eikä huomannut minua. Oikein siristrllen tuijotti meidän ikkunaan. Siksi
Säikäyttää jonkun ruman naamarin kanssa tuollaisen niin jo loppuu kyttääminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tien puolella verhot lähes aina kiinni. Sillä puolen on kerrostalo tien toisella puolen jossa ikkunoista suoraan meidän sisälle. Lisäksi siinä menee se tie ihan meidän talon/ikkunoiden vierestä joten esim kävelijät tuijottavat suoraan ikkunaan.
En ymmärrä ihmisiä jotka suoraan katsovat sisään toisten ikkunoista. Mitähän sellaisten pollassa liikkuu? Vai liikkuuko mitään.
Jotkut nyt vaan katsovat pitempään, kuin vain refleksinomainen vilkaisu sivulle. Eipähän tarvitse niin miettiä toisten mielenliikkeitä, tai vaikkapa omaa pukeutumistaan, kun laittaa verhot kiinni.
Ukko on kotona aina vain kalsareissa. Pitäisikö sitä muille esitellä?
Yksiöni on akvaario-tyyppiä. Iso ikkuna antaa suoraan sisäpihalle jossa käyskentelevät kaikki. Siis keskellä sisäpiha ja ympärillä useamman kerrostalon ryväs. Ja koska olen miesvihattu ja vielä vanhakin, epäilen että naapuruston frouvat väittäisivät minun itsensäpaljastelevan heidän pihalla kirmaaville lapsilleen, kun tykkään olla kotonani kalsarisillani (läskillä on hikistä olla) . Eli lyhyesti: haluan olla rauhassa ja uskon kanssaihmisten typeryyteen ja pahantahtoisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ikkunat kolmeen suuntaan ja verhot aina auki.Miksi ette tee kodista viihtyisämpää? Ei mahdu minun päähän ajatus että jotakuta ahistaa oma koti noin paljon.
Mitenköhän kodin viihtyisyys liittyy siihen, että ahdistaa, jos ei näe ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkuri
Ja pas*at! En voi enempää inhota ihmisiä jotka kyylää muiden tekemisiä. Elää muiden tekemisistä. Itseäni ei voi vähempää kiinnostaa muiden puuhailut.
Ei muitakaan sinun tekemisesi. Pidä verhot vaikka sepposen selällään, ei ketään kiinnosta.
Itseäni vituttaa nämä maailman keskipisteet, jotka luulevat aina olevansa kyylättävänä.
Kuitenkin on ollut uutisia, että polliisi vei, kun omassa kotona vilahti pippeli?