Nyt puhuvat ei-binääriset nuoret
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/929ad2d6-5603-428d-ab00-34243531937f
Nuoret ovat sivistyneitä ja avarakatseisia ja heille sukupuolten moninaisuus on arkipäivää. Ne on boomerjuntit, jotka jakavat ihmiset kahteen sukupuoleen.
Kommentit (338)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vi**n väliä onko boomerit mitä mieltä? Eikö jokaisen ihmisen mielipiteellä pitäs olla väliä?
T: itse nuoriEi sillä olekaan väliä. Todellisessa elämässä myöskään sinulla ei ole väliä. Sinut muljautetaan katuojaan siinä missä boomeritkin.
Hyvä kun tajusit. Tarvittais lisää sivistystä ja empatiaa.
Vielä ei ole niiden aika. Sukupuolimorfoosin sijaan suosittelen kasvattamaan aivot ja sietokykyä.
Et ole irrallinen muista. Tee kuten saarnaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy kyllä sääliksi tuollaisia aivopestyjä lapsia. Toivottavasti aikuistuvat ja heräävät todellisuuteen jossain vaiheessa. Ehkä ainakin osa heistä. Sitten kyllä häpeävät silmät päästään, kun ovat menneet omalla naamallaan jakamaan aivopieruiksi laskettavia mielipiteitään. Kultamurut, jos luette tätä niin kerron teille yhden jutun. Jo maailmanhistorian alkuajoista on ollut normaalia, että teinit kapinoivat ja kuvittelevat narsistisesti tietävänsä paremmin kuin muut ihmiset ja olevansa tärkeämpiä kuin muut. Kyseinen ikäjakso kestää noin 25-vuotiaaksi asti. Te ette ole maailman ensimmäisiä ernu-teinejä tai kapinallisia sukupuolettomia punkkari-gootteja. Siksi me täällä vähän säälimme hölmöilyjänne, koska olemme itsekin käyneet läpi saman sekoilun.
Tuon mylläkän ja hormoonisekoilun jälkeen jos vielä havahtuu todellisuuteen, ainoa tie on omatoiminen shutdown. Vai luuletko että estrogeenillä kyllästetty ja silvottu sakki kykenee jotain asialle tehdä. Ei pysty.
Nimenomaan tämä nykymeno ei ole iljettävää meidän vanhempien ihmisten mielestä vain siksi, että olemme ummehtuneita fossiileja. Se on iljettävää, koska kannustetaan herkässä iässä olevia lapsia ja nuoria tekemään itselleen jopa peruuttamatonta vahinkoa.
Ympäristönmyrkyt aiheuttavat sotkua hormonitoiminnssa. Esim. kaloilla tätä on tutkittu paljon.
Ihminen joka ei tunnista kumpaa sukupuolta on on sairas. Yhteiskunta joka joka normalisoi tällaisen sairauden ja tuomitsee terveyden on pähkähullu.
Milloin kouluissa aletaan opettamaan oikeasti hyödyllisiä taitoja, kuten kriittistä ajattelua, loogista päättelykykyä ja etiikkaa? Olisiko aika aloittaa filosofian ja psykologian opinnot jo yläasteella, ja Aristoteleen sekä muiden muinaisjäänteiden sijaan opiskella nykyään vallitsevia aatteita. Lapsille tekisi hyvää opiskella myös sosiaalitieteitä ja tarkastella kriittisesti näitä erilaisia aatteita sekä yksilön että yhteiskunnan näkökulmasta. Yläkoululaiset varmasti osaavat tehdä yksinkertaista vertailevaa analyysiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vi**n väliä onko boomerit mitä mieltä? Eikö jokaisen ihmisen mielipiteellä pitäs olla väliä?
T: itse nuoriEi sillä olekaan väliä. Todellisessa elämässä myöskään sinulla ei ole väliä. Sinut muljautetaan katuojaan siinä missä boomeritkin.
Niinhän se on mennyt sukupolvesta toiseen.
Sotaveteraanit saivat läksytyksen lapsiltaan. "Mitäs läksitte sinne sotaanne, oma vikanne."
Boomerit saivat kuulla olevansa tyhmiä kommunismeineen ja suvaitsemattomine ajatuksineen.
Boomereiden lapset on nyt leimattu boomereiden ja suvaitsemattomiksi nuoremman sukupolven toimesta.
Mutta en muista aikoihin nähneeni missään yhtä suurta suvaitsemattomuutta ja tiedevastaisuutta kuin woke-lgbt-porukan keskuudessa.
Milloin mielisairaat saavat mielenterveys lain, jossa he saavat itse määrittää itsensä terveiksi tai sairaiksi?
Vierailija kirjoitti:
Milloin kouluissa aletaan opettamaan oikeasti hyödyllisiä taitoja, kuten kriittistä ajattelua, loogista päättelykykyä ja etiikkaa? Olisiko aika aloittaa filosofian ja psykologian opinnot jo yläasteella, ja Aristoteleen sekä muiden muinaisjäänteiden sijaan opiskella nykyään vallitsevia aatteita. Lapsille tekisi hyvää opiskella myös sosiaalitieteitä ja tarkastella kriittisesti näitä erilaisia aatteita sekä yksilön että yhteiskunnan näkökulmasta. Yläkoululaiset varmasti osaavat tehdä yksinkertaista vertailevaa analyysiä.
Osaan tuo uppoaisi, suurin osa olisi kuitenkin pihalla kuin lumiukot. Ongelmahan tässä on, että näitä vaikutteita imetään vaillinaisiin aivoihin jostakin tiktokista, ja sitten päätetään olla naismiehiä tai muuta sekopäistä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin mielisairaat saavat mielenterveys lain, jossa he saavat itse määrittää itsensä terveiksi tai sairaiksi?
Milloin uskovaiset saavat lait missä mielikuvitusolion takia saa päättää sellaisten asioista, jotka eivät mielikuvitusolioon usko? Ei kun sellainen lainsäädäntöhän on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan tuo uppoaisi, suurin osa olisi kuitenkin pihalla kuin lumiukot. Ongelmahan tässä on, että näitä vaikutteita imetään vaillinaisiin aivoihin jostakin tiktokista, ja sitten päätetään olla naismiehiä tai muuta sekopäistä.
Juuri siksi koska teinit ovat pihalla kuin lumiukot, heille olisi hyvä opettaa käyttämään aivojaan. Miettimään itse asioita, vertailemaan, laajentamaan näkökulmaansa. Auttaisi muuten opinnoissa myös jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin uskovaiset saavat lait missä mielikuvitusolion takia saa päättää sellaisten asioista, jotka eivät mielikuvitusolioon usko? Ei kun sellainen lainsäädäntöhän on aina ollut.
Kerropa esimerkki 'uskovaisten laista', jonka mukaan pääsevät määräämään muiden elämästä.
Onpa tämä outoa? Juuri kun ollaan pääsemässä sukupuolten tasa-arvoon, niin nämä hihhulit keksivätkin perustaa kymmeniä uusia sukupuolia. Tuntuu jopa siltä, että jokainen hippeli haluaa olla oma sukupuolensa ja vaihtaa sitä aina tavoitteidensa mukaisesti. Enne oli niin selvää miesten ja naisten välillä!
-Avarakatseinen
-Haukkuu muita boomereiksi (sen perusteella että toisella on väärä mielipide)
Valitse toinen.
Muistan vieläkin, kuinka pohjattoman viisas olin varhaisnuorena. (suprvahva sarkasmisatsi) ja todellakaan ei mua olis kannattanut kenenkään kuunnella tai ottaa vakavasti. Sana "kypsymätön" uiskentelee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
T: itse nuori
Olet kivasti ristiriidassa itsesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seta kannattaa lasten hormoniblokkerihoitoja. Lisäksi Seta kannattaa hoitoja ilman "turhia" psykiatrisia tutkimuksia kaiken ikäisille.
Tällainen järjestö päästetään pitämään lapsille "sukupuolen moninaisuuden" työpajoja. Onko ihme, että nuoret menevät sekaisin?
Nyt valmisteilla olevan lain/ asetuksen mukaan lapsi/ nuori voidaan huostaanottaa jos vanhemmat vastustavat hormonihoitoja. Eduskunta hyväksyi äänestämällä että asetuksen valmistelut aloitetaan. Tämä on estettävä. Kyse on meidän lapsista ja nuorista.
Olet myöhässä, meni jo. Sinä itse olet ollut osoittelemassa heitä jotka yritti kun olisi ollut oikea aika.
Olen sillä kannalla että maa täyteen mustaa. Heistä voi hyötyä helposti kunhan pääsee yli menetetystä Suomesta. Tätä haluttiin, tässä ollaan.
?
Vierailija kirjoitti:
T: itse nuori
Jos oikeasti haluttaisiin ihmisiä arvostava yhteiskunta, niin kaikista paras ratkaisu olisi jakaa maat omiin hallintoalueisiinsa eri aatteiden ja elämäntyylin perusteella. Sateenkaariliberaalit tuonne, konservatiiviset kristityt tänne, nationalistiset ääriajattelijat yhteen nurkkaan ja anarkistikommarit toiseen. Mutta koska näin ei saa tehdä, tulisi mennä enemmistön tarpeiden perusteella. Se on kaikista reiluinta.
Vierailija kirjoitti:
Se pitäisi aloittaa jo ekalla luokalla, mutta en usko opettajilla olevan eväitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. Sukupuoli on mielikuvitusolio ihmisillä
Tämähän on osa isompaa ilmiötä, jokq saatettiin alkuunsa sillä, että lapset vaadittiin kasvatettaviksi korostaen heidän yksilöllisiä tunteitaan. Irma-Jormalla on oikeus kiljua ja hakata muita, koska hän ilmaisee tunteitaan niin. Ei saa tukahduttaa lapsen tunteita, hyi hyi! Kakka-Kanto saa esitellä naispenistään luokkakavereilleen, koska hän ilmaisee tunteitaan paljastelemalla itseään. Annetaan kaikki aplodit hänen rohkeudelleen.Lapsille ei enää opeteta käytöstapoja, epäitsekkyyttä tai kuinka tullaan muiden kanssa toimeen. Eli lapsia ei opeteta kelvollisiksi yhteiskunnan jäseniksi, vaan narsistisiksi itsensätoteuttajiksi. Jos joku taho haluaa maailmaan muutosta, se täytyy aina aloittaa lapsista.
Tuoreesta en tiedä, mutta totta tuo silti on.