Escitalopram
Hei! Te jotka käytätte kyseistä lääkettä, niin onko teillä siinä ohella vielä jotain muuta esim ahdistuslääkettä yms? Itse en ole varma auttaako kyseinen lääke kuinka, vaikka olen jo yli kuukauden käyttänyt. Vielä tulee pieniä ahdistuskohtauksia ja sydän jumputtaa ja elää omaa elämää.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Millainen annostus? Minulla ei auttanut 10mg, piti nostaa 15 mg.
Mulla oli ihan sana juttu .
Vierailija kirjoitti:
Millainen annostus? Minulla ei auttanut 10mg, piti nostaa 15 mg.
Joo, mulla on tuo 10mg🤔 -Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulle sanottiin apteekissa, että hoitovasteen muodostuminen ahdistukseen saattaa ottaa kolmekin kuukautta. Masennukseen auttaisi nopeammin.
Toivottavasti olosi alkaa helpottamaan pian.
Siinä ajassa menisi muutenkin ohi. Aikamoista huuhaata.
Kannattaa kokeilla auttaako kunnon känni ahdistukseen. Pienempi haitta ja nopeampi vaste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle sanottiin apteekissa, että hoitovasteen muodostuminen ahdistukseen saattaa ottaa kolmekin kuukautta. Masennukseen auttaisi nopeammin.
Kannattaa kokeilla auttaako kunnon känni ahdistukseen. Pienempi haitta ja nopeampi vaste.
Entä olo sen kännin jälkeen?
Minulla nostettiin jonkin ajan kuluttua 20 mg:an ja se on ollut hyvä määrä.
Minulla myös nostettiin 20 mg:aan.
Lisäksi ahdistuskohtauksiin Opamox 15mg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä olo sen kännin jälkeen?
Rento ja hermeettinen.
Kunnon rasvapitsa ja nukkumaan.
Lääketutkimukset noissa olleet viikoista 2 kuukauteen, jolla lääkkeet on myyntiluvan saaneet. 3 kuukautta on pidempi aika. Lääke auttaa ahdistukseen noin joka kuudennella käyttäjällä lumelääkettä enemmän. 40 %:lla lääke tai lumelääke ei vaikuta ahdistusta olennaisesti vähentäen.
Toki lääkemäärät on yksilöllisiä kun joku voi painaa 150 kg itse ja toinen 40 kg. Jos annos olisi grammoina kaikilla sama, olisi pitoisuus painavilla pienempi ja kevyillä paljon isompi.