Inhottaako muita kirpparit, eli muiden vanhat vaatteet?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua inhottaa yöpyä hotelleissa, olipa niissä tähtiä kuinka paljon tahansa. Niissä lakanoissa on maannut mahdollisesti 500-800 (lakanoiden kierto>hävitys) ihmistä ennen minua. Kirpparivaatteita on yleensä käyttänyt max 1-2 hlöä.
Aika jännä, että juuri lakanat inhottavat sinua hotelleissa! Minusta lakanat ovat ookoo, koska ne pestään 60 tai 90 asteessa, mutta hotellien patjat, peitot tyynyt, lattiat, verhot ja koristetyynyt ja päiväpeitot yököttävät minua. Niitä ei vaihdeta, pestä eikä desinfioida jokaisen asiakkaan jäljiltä. Lattioiden saastaisuus selviää, kun ottaa testimielessä pari askelta valkoiset sukat jalassa. Hyi olkoon, kun porukka lampsii kenkineen niissä huoneissa, ja pyörivät edelleen kenkineen päiväpeittojen päällä tai tallovat niitä, kun ovat ensin heittäneet lattialle. Kovat pinnat kuitenkin enemmän ookoo kuin pehmeät, koska ne voin pyyhkäistä desinfiointiliinalla itse.
Sorry huitale.
Minua inhottaa lakanatKIN. Vertasin nyt vaan lakanoita kirpparivaatteisiin. Voimme tietysti laajentaa keskustelun huonekaluihin, kylpyhuoneisiin, auloihin jne. vaateiden lisäksi, jos ap niin haluaa.
Kaipa nyt jokainen osaa tutkia ostamansa vaatteet ennen ostoa. Minä tutkin niin uudet kaupasta ostamani kuin kirppariltakin ostamani.
Vierailija kirjoitti:
Päämisterimme pukeutuu kirppareilta löytämiinsä vaatteisiin. On tämä jännä maa, ihmiset jonottavat nälissään leipajonoissa ja päämisteri hamuaa kuteitaan kirpputoreilta. Vai oliko Marinin viesti meille, että sinne vaan penkomaan homeisia rytkyjä joita A-luokka on roskiin heittänyt.
Upea esimerkki pääministeriltä.
Ei inhota, jos en ajattele kaikkia ötököitä. Toisaalta ne vaatteet voi pestä ja vaikka pakastaa ennen käyttöönottoa. Sohvaa en voisi koskaan ostaa kirpparilta.
Kyllä inhottaa! Lapsen ollessa pieni ostin hänelle kirpparilta sadetakin, mutta siihen taisivatkin ostokseni loppua.
Se kirpparin haju jo on niin karmea.
Alushousuja en voisi ostaa kirpparilta, vaikka ne onkin puhtaat niin siinä menee raja. Muuten voi vaatteita ostaa. Käytetyt kengät on siitä haastavat että ne on todennäkösesti jo muovautuneet aikasemman omistajan jalkaan , mutta oon joo kenkiäkin joskus ostanu.
Päämisterimme pukeutuu kirppareilta löytämiinsä vaatteisiin. On tämä jännä maa, ihmiset jonottavat nälissään leipajonoissa ja päämisteri hamuaa kuteitaan kirpputoreilta. Vai oliko Marinin viesti meille, että sinne vaan penkomaan homeisia rytkyjä joita A-luokka on roskiin heittänyt.