Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaako muita kirpparit, eli muiden vanhat vaatteet?

Vierailija
06.02.2023 |

Muiden ongelmajätettä päälle?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei inhota vaan teen löytöjä. Ja on siellä paljon muutakin kuin vaatteita myynnissä

Vierailija
2/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä jätettä ostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää. En voisi ikinä ostaa kirppareilta vaatteita.

Vierailija
4/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei inhottanut n20v sitten kun omat lapset olivat pieniä. Nykyään kaikenmaailman loisten vuoksi ällöttää.

Vierailija
5/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jätettä? Viimeisin kirppariostos Makian hame, laput kiinni ja kuin uusi. Maksoin 10 euroa. Hintalapussa hinta 59.90 € ja netissä sama hame näkyi maksavan 89.90 €.

Vierailija
6/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällötä. Joskus tekee hyviä löytöjä. Ei ole varaa uusiin vaatteisiin.

Vierailija
7/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ja tää sama on kysytty täällä jo miljoona kertaa joten vanha ja kulunut trollaamisyritys.

Vierailija
8/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Joskus pakko silti ostaa uff:stä jokin vaate jos löytyy.

Vierailija
9/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut kirppareilta ja kierrätyskeskuksista oikeastaan vaatteita, sillä niitä minulla/meillä on ihan tarpeeksi, mutta olemme ostaneet perheen lapsille mm. suksia, sauvoja, monoja, laskettelumonoja ja vastaavia. Ostin perheen nuorimmaiselle ihan muutama viikko sitten erittäin siistit ja vähän käytetyt hiihtomonot, sillä pojan jalka olikin viime talvelta kasvanut. Monot olivat uuden veroiset Jalakset, maksoivat noin 20 e.

Aikanaan olemme ostaneet samasta paikasta lapsille myös Aku Ankan taskukirjoja ja juhliin kuoharilaseja. Suhtaudun siis avoimin mielin tarjontaan.

N48

Vierailija
10/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää. Mutta vien omat vanhat hyväntekeväisyyskirppiksille, koska kaikkia ei ällötä.

Vierailija
11/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa. Siellä haisee ja jotenkin iljettää todella paljon, että missä ne kaikki vaatteet ja tavarat on olleet aiemmin. Ei minua välttämättä haittaisi jos olisi siistit ja normaalisti pidetyt, mutta ikinä ei tiedä mistä kaatopaikalta ja loisien seasta kirpparitavarat on. Esim. UFF:n laatikoihinkin ihmiset heittää ihan roskat ja käyttökelvottomia likaisia rättejä, eikä niitä kai edes pestä ennen myyntiä. Hyi! Samoin ällöttää ihan jo sekin, että noita kirppareita nykyään ängetään joka paikkaan, mieluusti kiertäisin kaukaa.

Vierailija
12/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää en ole ikinä ostanut kirppareilta. Ja lutikat leviää, hyi hitto miten joku voi jonkun vanhassa sängyssä nukkua. Tutulta voisin ostaa.

Vierailija
13/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen ei inhottanut n20v sitten kun omat lapset olivat pieniä. Nykyään kaikenmaailman loisten vuoksi ällöttää.

Luteita tulee ulkomailta. Onko sulla matkalaukku hotellihuoneessa auki ja otatko vaatteet laukusta pois, kun säilytät niitä?

Vierailija
14/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteita voi olla myös takkapuissa. Me ei säilytetä isoa määrää puita sisällä.

Vierailija
15/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luteita tulee ulkomailta. Onko sulla matkalaukku hotellihuoneessa auki ja otatko vaatteet laukusta pois, kun säilytät niitä?

Kun tulee matkalta niin laukku kuuluisi laittaa kuumaan saunaan 2 tunniksi, tietysti meikit jne. pois.

Vierailija
16/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En ikinä osta mitään kirppareilta. Haluan vaatteeni ja tavarani uutena.

Vierailija
17/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa. Siellä haisee ja jotenkin iljettää todella paljon, että missä ne kaikki vaatteet ja tavarat on olleet aiemmin. Ei minua välttämättä haittaisi jos olisi siistit ja normaalisti pidetyt, mutta ikinä ei tiedä mistä kaatopaikalta ja loisien seasta kirpparitavarat on. Esim. UFF:n laatikoihinkin ihmiset heittää ihan roskat ja käyttökelvottomia likaisia rättejä, eikä niitä kai edes pestä ennen myyntiä. Hyi! Samoin ällöttää ihan jo sekin, että noita kirppareita nykyään ängetään joka paikkaan, mieluusti kiertäisin kaukaa.

Todennäköisesti kirpparilta ostettu tuote on ollut ainakin paikassa, jossa pestään lattioita säännöllisesti ja ihmisillä on mahdollisuus (ja yleensä käytäntö) pestä kädet vedellä ja saippualla vessassa käynnin jälkeen.

Samaa ei voi sanoa vinkuintian tehtaalta kauppaan lähetetyistä tavaroista.

Vierailija
18/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ja vien kirppikselle vaatteita. Pesen, silitän vaatteet ennen myyntiä. En myy rikkinäisiä, nukkaisia tai tahraisia vaatteita, ne menee roskiin. Pesen kirpputorilta ostamani vaatteet. Neuleet laitan tuulettumaan ja höyrystän. Astiat pesen koneessa. Kyllähän se myyntipöydästä jo näkee kannattaako ostaa!!

Vierailija
19/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaa yöpyä hotelleissa, olipa niissä tähtiä kuinka paljon tahansa. Niissä lakanoissa on maannut mahdollisesti 500-800 (lakanoiden kierto>hävitys) ihmistä ennen minua. Kirpparivaatteita on yleensä käyttänyt max 1-2 hlöä.

Vierailija
20/27 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua inhottaa yöpyä hotelleissa, olipa niissä tähtiä kuinka paljon tahansa. Niissä lakanoissa on maannut mahdollisesti 500-800 (lakanoiden kierto>hävitys) ihmistä ennen minua. Kirpparivaatteita on yleensä käyttänyt max 1-2 hlöä.

Aika jännä, että juuri lakanat inhottavat sinua hotelleissa! Minusta lakanat ovat ookoo, koska ne pestään 60 tai 90 asteessa, mutta hotellien patjat, peitot tyynyt, lattiat, verhot ja koristetyynyt ja päiväpeitot yököttävät minua. Niitä ei vaihdeta, pestä eikä desinfioida jokaisen asiakkaan jäljiltä. Lattioiden saastaisuus selviää, kun ottaa testimielessä pari askelta valkoiset sukat jalassa. Hyi olkoon, kun porukka lampsii kenkineen niissä huoneissa, ja pyörivät edelleen kenkineen päiväpeittojen päällä tai tallovat niitä, kun ovat ensin heittäneet lattialle. Kovat pinnat kuitenkin enemmän ookoo kuin pehmeät, koska ne voin pyyhkäistä desinfiointiliinalla itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan