Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25 % venäläinen, mutta en ole kertonut siitä sattuneesta syystä kenellekään viime aikoina

Vierailija
06.02.2023 |

Minulla on onneksi myös täysin suomalainen nimi.

Näytän vahvasti venäläiseltä ja jostain syystä olen mieltynyt venäläisen naisen tyyliin (hameet, saappaat, istuvat vaatteet, sukkahousut jne).

Mietin, että vaikuttaako tämä siihen, miten miehet suhtautuvat minuun?

Olen kylläkin omasta mielestäni täysin suomalainen, ja kannatan tasa-arvoa ja muita 'suomalaisa' arvoja. Ja vihaan tällä hetkellä Venäjän hallintoa sekä ihmisiä, jotka sitä kannattavat.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomen johto tekisi jonkun ihan tajuttoman huonon päätöksen, tarkoittaisiko se sitä että me kaikki ollaan "pahoja"?

Minkä me sille mahettais?

Suomessa saisi sanoa sanottavansa ilman että poliisi korjaisi talteen ja joutuisi kevyesti tekaistuilla syytteillä vankeuteen. Täällä oppositiopuolueen edustajat eivät myöskään putoa yllättävästi korkeiden rakennusten ikkunoista.

Vierailija
22/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tverin suuralueen ihmiset ovat suomalaisukuisia, jopa se pääkirkon mies kera presidenttinsä ovat Suomen sumuisia näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä siis halusit pohtia? 

Esitin siis kysymykseni: vaikuttaako tämä siihen, miten miehet suhtautuvat minuun?

Olen sinkku, ja pelkään että sukujuureni tekevät minusta 'huonon' parisuhdemarkkinoilla.

En ymmärrä mitä tarkoitat kun vedät tuohon pukeutumisen?

Monet sukuni naiset pukeutuvat samalla tavalla, mutta he eivät ole venäläisiä.

Vierailija
24/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä siis halusit pohtia? 

Esitin siis kysymykseni: vaikuttaako tämä siihen, miten miehet suhtautuvat minuun?

Olen sinkku, ja pelkään että sukujuureni tekevät minusta 'huonon' parisuhdemarkkinoilla.

En ymmärrä mitä tarkoitat kun vedät tuohon pukeutumisen?

Monet sukuni naiset pukeutuvat samalla tavalla, mutta he eivät ole venäläisiä.

Esim. äidilläni on tuollainen tyyli eikä hän ole venäläinen.

Asutko ollenkaan Suomessa? Ei täällä kaikki pukeudu verkkareihin, tuulipukuun yms.

Vierailija
25/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka on mennyt jo ihan sekasin noista iltasanomien venäjä-fobia uutisista. 

Ei mulle ole tullu kukaan julkisesti avautumaan, ei töissä ei vapaa-ajalla. Sekopää oot, ei siinä muuta. (dibil)

Vierailija
26/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän.

Vierailija
27/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole r u s s o f o b i a s t a. Minä en esim. pelkää teitä, mutta en pidä teistä ollenkaan.

Täällä ei pidetä venäläisistä. Ei ole koskaan pidetty.

"Ystävyys" on ollut pelkkää teeskentelyä. Suomalaiset ovat aina tienneet, että venäläiset teeskentelevät ja haluavat hyökätä,  tehdä pahaa sekä ryöstää maan itselleen.

Vierailija
28/28 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt hirveästi pitäisi siitä ääntä. Tunnen pari venäläistä kollegaa.. älyttömän laiskoja ja mitään ohjeita tai neuvoja eivät ota vastaan..joten r y s s ä on r y s sä, historia on meitä opettanut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme