Kaappini pursuaa ihania vaatteita joita en koskaan käytä
Nyt kun työt loppui niin ei ole tarvetta pukeutua laadukkaasti. En raaski myydä vaatteita pois, koska niistä ei kirpparilla saisi kuin muutaman euron.
Kommentit (9)
Vähän sama ongelma, kiitos etätöiden tulee pidettyä lähinnä villakerrastoja ja collegeasuja. Satunnaisesti jonnekin lähtiessä sitten pukeutuu, mutta jotenkin siinäkin on alkanut laiskottaa eikä viitsi vaikka kauppaan laittaa mitään tuulipukua kummempaa.. Joten siellä ne kaapissa lojuu kaikki kivat vaatteet.
Minulla myös kaapit täynnä vaatteita. Olen pysynyt kymmenet vuodet samankokoisena, joten vaatteet sopivat päälle. Aina silloin tällöin otan jonkin vanhan vaatteeni käyttöön joksikin aikaa.
toi on just harmi että kivat vaatteet jää käytämättä kun niitä "säästää" tilaisuuksiin. kannattaa pitää arkenakin kauniita vaatteita ja kotonakin.tulee parempi mieli.
Tuo on niitä naisten ongelmia. Kaapit pursuaa vaatteita ja silti saattavat valittaa ettei ole mitään päälle pantavaa.
Mulla on 60 cm vaatekaappi ja sinne mahtuu kaikki, paitsi takit, niitä on 5 kaikkinensa.
Voihan niitä vaatteita pitää etätöissäkin. Selkeyttää samalla työtä ja vapaa-aikaa, kun vaihtaa kotivaatteet työpäivän päätteeksi. Etenkin jos on etäpalavereja, joissa kamera päällä, niin miksi ei käyttäisi niitä kauniita työvaatteitaan?
Eihän niitä sitten paljonkaan jos kaappiin mahtuu. Mulla 16 neliön aitta alkaa näyttää vaatekaupalta.
Käyn töissä, mutta minulla oli aikaisemmin samaa ongelmaa. Ostin vaatteita sillä tyylillä, että jos kaupungilla kulkiessa tuli vastaan jotain oikein ihanaa ja pysäyttävää ja se sopi minulle, saatoin ostaa sen itselle. Nämä ihanuudet jäivät sitten kaappiin.
Nykyään vaatteita ostaessa mietin, sopiiko se näihin tilanteisiin:
-Vaikea tilanne töissä. Kuvittelen kokouksen, jossa joudun sanomaan toiselle ihmiselle asioita, joita toinen ei halua kuulla/keskutellaan budjetista joka tulee johtamaan muutoksiin työyhteisössä/menen saamaan palautetta tilanteesta, joka ei ole sujunut hyvin.
-Edustusjuhlat. Pitää näyttää juhlalliselta, mutta ei paljasta pintaa tai muuten tulla vaikutelmaa, että kaipaisin huomiota naisena.
-Yllättävä muutos päiväohjelmaan, esim. joku tulee haastattelemaan ja otetaan valokuva.
-Vapaa-ajan juhlat, joissa on mukana omat lapset, eli joutuu juoksemaan pitkin nurmikoita, vaihtamaan vaippoja, kantamaan lapsia ja ohjaamaan sotkuisia ruokailuja.
Jos vaate ei sovi noihin hetkiin, niin se melkein 100% varmasti tarkoittaa, että en tule ottamaan sitä kaapista ostamisen jälkeen, koska muita tilanteita on vain niin vähän.
Jaa, so?