Onpa keväinen auringonpaiste täällä Turussa.
Kommentit (16)
Samoin Espoossa. Ihanaa! Kevät koittaa, valo voittaa, luonto soittaa riemuaan.
Neanderstalinists kirjoitti:
sAMA - LINNUT VIRITTÄVÄT JO SOITIMIAAN
Toivon että seuraavankerran, jos sinulta tulee uudestaan neanderthal sanan pilkkaamista niin toivon sitä että harmaat pilvet tulevat ainakin sinun yllesi, kiusaaja!
Mistä tiedätte että tämä aurinko ei ole 11 eri universumin kaukaisin aurinko jonka "kuollut" kuningatar Elizabeth2 on mahdollistanut tähän päivään jätettyään lusiferin pois tämän "auringon" tieltä?
Minä en tiedä mutta minua kiinnostaa.
Näitä aurinkoisia päiviä on ollut mutta heikolla totuudella
Minkälainen ilma on ulkona kuin palstalla kerjätään puhaltamaan hiiret ulos ilmoihin?
Anteeksi mutta auringonpaiste ei ole ilmaa, vaikka aurinko on "kaikkea".
Ja tämä menee kaikille jotka on ärsyttänyt minua kirjoitusvirheistäni antamatta uutta mahdollisuutta kirjoittaa virheistäni, jopa nauraen ymmärretylle tekstille.
Ruotsalaisten pitää purjehtia aurajokeen purjeellalaivalla ja niitä päin pitää puhaltaa täydeltä teholta, lammas on ensimmäinen joka hyppää purjelaivaan.
Juu, kyllähän tämä aina (paikallisen) hyytävän tuulen, kaatosateen ja ikiliukkauden voittaa. Kevättä kohti mennään tosiaan täällä Turussa. Hyvää alkanutta viikkoa :)
Lars-Johan Jockes kuk har vaknat.
Joo, linnut laulaa keväisesti. Yöllä huhuili huuhkajakin.
Neanderstalinists kirjoitti:
Täälläkin varpusparvi päästi jo ensimmäisen epävireisen sävelen!
skotlannin whiskey kirjoitti:
Minkälainen ilma on ulkona kuin palstalla kerjätään puhaltamaan hiiret ulos ilmoihin?
Anteeksi mutta auringonpaiste ei ole ilmaa, vaikka aurinko on "kaikkea".
Ja tämä menee kaikille jotka on ärsyttänyt minua kirjoitusvirheistäni antamatta uutta mahdollisuutta kirjoittaa virheistäni, jopa nauraen ymmärretylle tekstille.
Siis MITÄ🤣😳🤣😳🤣??????
Toivon että seuraavankerran, jos sinulta tulee uudestaan neanderthal sanan pilkkaamista niin toivon sitä että harmaat pilvet tulevat ainakin sinun yllesi, kiusaaja![/quote]
Voi sentään, alkuihminen pahoitti mielensä🙄🙄🙄🙄🙄
No mites tänään, mikä ilma?
Täällä lunta, mutta🌞paistaa.