Tuleeko muille huono olo jos verensokeri ehtii vähänkään laskea?
Vai onkohan mulle puhkeamassa diabetes? Viime aikoina olen huomannut että jos ruokailujen välit venyy tulee helposti oksettava olo, mutta sitten kun syön, se menee ohi. Muita oireita ei ole niin en ole jaksanut ottaa lääkäriin yhteyttä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen kiukkuiseksi ja tiuskin muille. Rauhoitun kun saan suklaata.
opeteltu tapa.
Voimisten tekosyy lihomiseen.
Kiukkunälkä on vetensokerimittarilla todettavissa.
Tasaiset ruokavälit ovat tärkeitä ihmisille joilla on tuo hypoglykemia (jotain sen tapaista) taipumusta kiukkunälkään..
Mulla oli sitä koko ikäni, joskus kun tuli töistäkin kotiin, silmissä hämärsi, tutisutti.Noin 68- vuotiaana alkoi kakkosdiabetes.
Söit itsellesi diabeteksen sokereita mussuttamalla 😂😂🤣🤣, kai se on saavutus sekin. Diabetes lääkäri kiittää kun haet vähän insuliinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
opeteltu tapa.
Kiukkunälkä on vetensokerimittarilla todettavissa.
Tasaiset ruokavälit ovat tärkeitä ihmisille joilla on tuo hypoglykemia (jotain sen tapaista) taipumusta kiukkunälkään..
Mulla oli sitä koko ikäni, joskus kun tuli töistäkin kotiin, silmissä hämärsi, tutisutti.Noin 68- vuotiaana alkoi kakkosdiabetes.
Söit itsellesi diabeteksen sokereita mussuttamalla 😂😂🤣🤣, kai se on saavutus sekin. Diabetes lääkäri kiittää kun haet vähän insuliinia.
Höpsistä heijaa teitä."lääkäreitä'" . Kuules, en ole diabeteslääkäriä nähnyt koskaan , diabeteshoitajan kanssa puhun kerran vuodessa.
Luuletko tosiaan että nykyisin näkee lääkäreitä?
Pystyn oleen helposti syömättä 16 tuntia. Aamupalaa en syö koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
opeteltu tapa.
Saatko sinä orgasmin tuosta jäkätyksestä? Toivottavasti.
Noin neljän tunnin välein syötävä, paitsi yöllä tai jos on syönyt itsensä ähkyyn. Jos venyy niin ensin tulee kiukku, sitten voimaton olo, väsymys, kylmä hiki ja sitten alkaa pyörtyillä. Näin on ollut yläasteikäisestä lähtien ja olen nyt lähempänä 50v. Vain raskausaikana mittailtu sokeria, ei hälyttävää muuten kuin jos hetkeä ennen veti kaksin käsin sokeria. Rasitusta ei ole tehty.
Ei ongelmaa kun aamulla heti syö ja sitten normaalitahtiin lounas, välipala, päivällinen, iltapala. Matala verenpaine tehnee osansa että aamulla ylösnousun jälkeen on huterampi pää, osa sukulaisista samanlaisia.