Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään joka olisi saanut lahjoituksena kasan vauvanvaatteita?

Vierailija
19.11.2006 |

Mietin vaan että vieläkö sellaisia ihmisiä on jotka antavat ilmaiseksi vanhat vaatteet pois ihan hyvyyttään, vai meneekö kaikki nykyisin huutikseen tms. UFF:lle en viitsisi heittää kuin ne jotka ei kelpaa jostain syystä kun UFF kynii mun mielestä törkyhintoja niistä vaatteista niitä myydessään. Kuten 3,5% vanhasta äp:n bodysta.

Olisinko ihan hullu jos antaisin jollekin (köyhälle opiskelijalle esmes) raskaana olevalle meidän vauvan vanhat pieneksi jääneet vaatteet, kehtaako ihmiset nykyään enää vastaanottaa mitään ihan lahjoituksena? Siis niin etä saisi itse valita mitä ottaa ja loput sitten muualle, eli ei pakolla mitään mitkä ei miellytä vastaanottajan silmää?

Tällaista mietin aikani kuluksi, pikkusiskolla kun on muutama ei kovin varoissaan oleva odottajakaveri. Kehtaanko tarjota vai loukkaannutaakohan siitä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä vanhempieni ystävien lasten perheeltä.

Itse olemme jatkaneet kierrättämistä samalla periaatteella ja sanoneet antaessamme, että antaisi taas vuorostaan jollekin vaatteita tarvitsevalle niitä ilmaiseksi, jotta kuvio jatkuu.

Jos jokainen tekisi näin, niin säästyisi aika paljon, monella tavalla. Lisäksi hyvä mieli on aikamoinen, sekä antajalla, että saajalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä