Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein miehenne ostaa teille sormuksen tai korun?

Vierailija
05.02.2023 |

Siinä kysymys.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kello- ja kulta-alan liike itsellä kun alettiin seurustella, niin ei ole ostanut yhtään korua mulle, ei edes kihla- tai vihkisormusta.

Vierailija
22/53 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ostanut koruja ikinä. Vihkisormuksenkin maksoin itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ostanut. Kihlasormukset ostettiin yhdessä ja vihille menimme niillä, mutta eivät ole olleet käytössä vuosikausiin. En ole ns. koruihminen, enkä käytä koskaan koruja, joten en tarvitse korulahjoja.

Vierailija
24/53 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut ikinä korua tai mitään muutakaan mieheltä lahjaksi. Ei kun paitsi että olenpas!  Reilu 25 vuotta sitten silloinen mies osti mulle ruusun ravintolassa sellaiselta niissä kiertäneeltä ruusumyyjältä, mutta ei omatoimisesti vaan hyvin pitkin hampain kun samassa seurueessa ollut pariskunta alkoi ääneen ihmetellä, että eikö mulle osteta ruusua..

Ja tämänkin ruusun mies sitten katkaisi kiukuspäissään kun oltiin taksijonossa ettei mulle jäänyt käteen kuin se muovinen vesisäiliö ja joku 15 senttiä sitä vartta. Hupaisinta oli, että mies sai ammottavan haavan kämmeneensä ruusun piikistä.

Ihania muistoja mulla.

Vierailija
25/53 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut ikinä korua tai mitään muutakaan mieheltä lahjaksi. Ei kun paitsi että olenpas!  Reilu 25 vuotta sitten silloinen mies osti mulle ruusun ravintolassa sellaiselta niissä kiertäneeltä ruusumyyjältä, mutta ei omatoimisesti vaan hyvin pitkin hampain kun samassa seurueessa ollut pariskunta alkoi ääneen ihmetellä, että eikö mulle osteta ruusua..

Ja tämänkin ruusun mies sitten katkaisi kiukuspäissään kun oltiin taksijonossa ettei mulle jäänyt käteen kuin se muovinen vesisäiliö ja joku 15 senttiä sitä vartta. Hupaisinta oli, että mies sai ammottavan haavan kämmeneensä ruusun piikistä.

Ihania muistoja mulla.

Ansaitset parempaa!

Vierailija
26/53 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen tarvitsisi ostaa mitään mitä voisin itsekin hankkia?

Sama. Olen vieläpä todella nirso koruistani ja haluan miettiä ja valita ne itse.

Vierailija
27/53 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Ei hän pidä vihkisormustaankaan enää.

Joskus ihmiset ei osaa arvostaa sitä, että heillä on kotona joku, jota voisivat ilahduttaa.

Vierailija
28/53 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole ikinä ns. ilahduttanut mua millään lahjalla tai kukilla. Tai no, osti hän tulppaaneja marketista ja käpykakun kun täytin 50. En toisaalta minäkään ilahduta miestä millään tavoin. En käytä vihkisormusta. Korut henkkamaukasta. Eri rahat, omat tilit. Eletään yhdessä joo, mutta erillistä elämää. Miksi niitä kukkia ostellaan? Tai koruja? Mies ostelee juttuja itselleen, harrastusvälineitä ja kenkiä.

Vierailija
29/53 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivänä eli kerran vuodessa.

Vierailija
30/53 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viimeksi yli 4000 euron kihlasormuksen. Enempää en koruja halua, kun pidän näistä, jotka ovat nyt käytössä.

Vierailija
31/53 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

smargdeilla rubiineilla voi jo pelata vaikka tammea

Vierailija
32/53 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi ostaa minulle mitään. Osaan kyllä ihan itse ostaa kaiken mitä tarvitsen.

Vierailija
33/53 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ostanut kaulaani niin monta rinkulaa, että kaulani on venynyt 30cm.

Vierailija
34/53 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ostellut, eikä tarvitsekaan :D Kaulakoru minulla on jo, korvikset ostan itse, muita koruja en käytä.

Vierailija
35/53 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltu 30 v yhdessä. Mies ostanut kihlat ja vihkisormukset sekä yhden kaulaketjun (kun pyysin). Kaikki em. maksettu yhteisistä varoista yhteiseltä tililtä.

Vierailija
36/53 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi korua tuonut matkoilta. Enää ei tuo. En käytä kuin kaulakorua satunnaisesti, 3 eri korua löytyy. Ei osta muutakaan, kun minä en tarvi enkä halua mitään. En itsekään osta hänelle.

Vierailija
37/53 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti on sormuksen ostanut ja kosinut. Niin tuhannen päissään ollut joka kerta ettei asiaa jälkeenpäin ole muistanut 🤣🤣🤣

Vierailija
38/53 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin että ostaisi enemmän, on ostanut vain vihkisormuksen. Enemmän ostaa laukkuja, huiveja ym. mutta onhan nekin ihania että en valita. Ja usein kestävä kehitys mielessä laukkuja vintagena.

Vierailija
39/53 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpäivänä, kihlajaispäivänä ja jouluna.

Vierailija
40/53 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa ostanut 5,5 vuoden aikana. Lahjoja ostanut niiden lisäksi kyllä muutoin.