Kuinka usein miehenne ostaa teille sormuksen tai korun?
Kommentit (53)
Ensimmäisillä treffeillä sovitti sormusta . Olen saanut muitakin koruja .
Ei ole koskaan ostanut. Mutta johtuu ihan siitä, että en käytä koruja.
Vihkisormus riittää minulle, kaulakoruja ja korviksia on ostanut muutamat, mutta mieluummin ostan omat koruni. Hirveästi ei meillä osteta toisille lahjoja.
Joka joulu mieheni ostaa jonkun korun.
Ei ikinä koska en käytä koruja. Ilahduttaa minua muilla jutuilla.
Onneksi on lakannut ostelemasta, kun en pidä niitä kuitenkaan.
Kerran viikossa pitää ostaa joku koru tai kellokoru ja kultainen anustappi käy myös.
10 v aikana on ostanut 3 kertaa, joululahjoja olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vihkisormus riittää minulle, kaulakoruja ja korviksia on ostanut muutamat, mutta mieluummin ostan omat koruni. Hirveästi ei meillä osteta toisille lahjoja.
Sama juttu. Nykyään mies ei osta enää korviksiakaan, koska ei muista enää mitä on aikaisemmin ostanut ja sitten ostikin kahdet lähes samanlaiset. Sanoin, että ostan itse, jos tarvitsen, mutta en käytä oikeastaan kuin sormuksia ja korviksia.
N48
Miksi miehen tarvitsisi ostaa mitään mitä voisin itsekin hankkia?
Vuosittainen perinne! Sormuksia enää harvemmin, kun olemassa olevat ovat jo niitä tärkeimpiä eikä niitä ole mikään tarve korvatakaan uudemmilla, mutta korva- sekä rannekorut ovat totaalisen heikko kohtani. Niitä käytän päivittäin ja niitä myöskin lahjoina saan.💝 En ole esim. kukkakimpputyyppiä, joten niitä ei mies osta.
Vierailija kirjoitti:
Vuosittainen perinne! Sormuksia enää harvemmin, kun olemassa olevat ovat jo niitä tärkeimpiä eikä niitä ole mikään tarve korvatakaan uudemmilla, mutta korva- sekä rannekorut ovat totaalisen heikko kohtani. Niitä käytän päivittäin ja niitä myöskin lahjoina saan.💝 En ole esim. kukkakimpputyyppiä, joten niitä ei mies osta.
Meillä toisinpäin, koska pidän arkisin vain samoja koruja (liikun paljon niin käytännöllisyyden vuoksi) ja satunnaisissa juhlissa on suvussa kulkeneet korut.
Puolisoni ostaa minulle juhlapäivinä kukkia ja järjestää lahjaksi aikaa. Lisäksi matkustelemme paljon, joten lahjamme liittyvät enemmän puolin ja toisin tähän harrastukseen.
Jännittää, millainen koru tullee ystävänpäivänä...🥰 Miehellä on omaksi onnekseni tyylitaju hallussa!
Joka syntymäpäivä. Hyvällä maulla ja aina korvakorut ja kaulakoru samaa settiä. 25 vuotta jo näin ollut.
Ei ole vielä reilun vuoden aikana ostanut mitään.
No kukkia pari kertaa, en yhtään välitä niistä. Ostaa kai kuvatakseen someen että katsokaa kaikki kuinka hyvä tyyppi olen...
Ei kovin usein mutta silloin sitäkin messevämmän. Yleensä joku isompi merkkipäivä tai muisto matkalta, esim Pohjois-Tirolista hienot Edelweiss-aiheiset korvakorut jotka paikallinen kultaseppä teki parissa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Joka syntymäpäivä. Hyvällä maulla ja aina korvakorut ja kaulakoru samaa settiä. 25 vuotta jo näin ollut.
meillä sama juttu.
Yhden kaulakorun on ostanut, mutta turhaan senkin, kun mä en käytä koruja.