Kuinka usein miehenne ostaa teille sormuksen tai korun?
Kommentit (53)
Ei ikinä ja hyvä niin. Haluan valita itse ne harvat korut, joita ostan.
Ei koskaan. En käytä koruja. Kaivosteollisuus on yksi pahimpia ympäristön tuhoajia.
Onneksi ei osta, en käyttäisi kuitenkaan. Ostan itse omat vähäiset koruni.
Vuosi oltu yhdessä. Kerran ostanut rihkama korviksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä ja hyvä niin. Haluan valita itse ne harvat korut, joita ostan.
Sama meillä. En osaisi edes ilahtua muistamisesta jos lahjana on jotain mitä en itse ostaisi/haluaisi.
Viime kuussa sain todella hienot korvakorut ja settiin kuuluvan kaulakorun. Suunnilleen kerta vuoteen koruja saan lahjaksi.
Vaihdan miestä usein, joten usein. Suhteen alussa miehet aina tuputtaa koruja ja sormuksia.
Ei koskaan. 1. En käytä koruja 2. Saan ostettua ihan itse omilla rahoilla mitä haluan 3. Edellä mainituista syistä olen kieltänyt lahjojen ostamisen.
Ei ole kyllä ikinä koruja ostanut.
Jännä juttu.
Ehkä ajattelee että tiedän itse paremmin omat koruni.
Kukkia toi ekan kerran ikinä viimeviikolla, yllätyin mutta olikin jostain työpaikalta kimppu, siivooja uhannut heittää roskiin niin pölli sen minulle.
Ei siinä ihan nätti, vähän nuhjaantunut kimppu. Muttei sekään varsinaisesti minua varten ollut.
Toisaalta en itsekään anna miehelle lahjaksi kuin kirjoja yleensä.
Yhtä usein kuin minä hänelle.
Ei koskaan.
Kerran kolmeen vuoteen ehkä. Tuliaisina usein jostain ulkomailta.
Ennen sain joululahjaksi joka vuosi. Välillä kellosepän liikkeestä, välillä jotakin edullisempaa. Mies tietää makuni. Vuosien varrella kiva tapa on jäänyt kokonaan. Harmi. Pidän korviksista.
Joulu- ja synttärilahjaksi osteli, nyt ei enää, kun sanoin että on koruja enemmän kuin ehdin käyttää.
N58