jos on tyttö tai naisystävä niin pitääkö ystävänpäivänä oikeasti huomioida jotakin?
Vai onko tämä vain taas yksi kaupallinen yritys saada ihmisiä kuluttamaan luonnonvaroja ilmastokriisin keskellä?
Kommentit (62)
Osta vaan leivonnaiset teille molemmille, se riittää.
Naisesi luultavasti sanoo, ettei sillä muistamisella ole mitään väliä ja vuosien saatossa lakkaa odottamasta sinulta mitään.
P-puhetta!
Voit valita tyylikkään muistamisen kohteen mieltymysten mukaan. Ai mitä ne ovat?
No, otapa selvää, iso poika.
Vierailija kirjoitti:
Vie vaikka kahville?
Eikö voi itse keittää vaan pitää oikein maksaa kahvilalle?
Ei ole mikään pakko, mutta kieltämättä pari vuotta sitten iltavuorosta tullessani nousi hymy huulille, kun mies oli leiponut kakun jossa oli sydämen muotoisia strösseleitä sekä kukkakimppu. Oltiin töiden takia puhuttu ettei "vietetä" päivää.
Vaaleanpunaisia tai punaisia ruusuja, sydämenmuotoinen konvehtirasia.
Onpa ilkeitä kommentteja.
Jos ihminen on sinulle tärkeä, voit antaa huomiota viestillä.
Esim. lähettämällä viestin tai sanomalla:
Olet minulle tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tytärtä ja naisystävää pitää muistaa (muulloinkin kuin ystävänpäivänä)!
Ei tarvii. Narttu, jolle ei pelkkä tieto siitä, että tykkäät, riitä, on kallista ajanhukkaa.
No pitää muistaa ystävänpäivänä, jos toivot suhteen jatkuvan. Jos mua ei ole joku mies muistanut ystävänpäivänä (ja koskee myös synttäriä + joulua), niin kyllä siitä miehestä on tullut ex. Itse tykkään muistaa myös miestä ystävänpäivänä jollain pienellä. Ystävänpäivänä on kiva saada mieheltä kukkia, suklaarasia, kuoharia tms. Ei tarvitse olla suurta. Pienikin muistaminen kertoo hänelle, että hän on erityinen elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanpunaisia tai punaisia ruusuja, sydämenmuotoinen konvehtirasia.
On hyväksynnän toivossa pinnallista idiootin lahjomista.
Jollain ystävänpäivällä ole mitään merkitystä kellekään muulle paitsi huonosta itsetunnosta kärsiville ressukoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei tykkää kukista. Ne vain roskaavat ja parin päivän väkinäisen esilläpidon jälkeen ne saa tunkea roskiin ja sitten on vielä tiskattavana se limainen maljakko. Ei kiitos mulle kukkia.
Tuolla asenteella et taida muutenkaan olla romanttisimmasta päästä.
Kieltämättä totta. Harmittaa kukkiin hassatut rahat. Niillä olisi saanut vaikka syötävää tai jotain muuta järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Naistenpäivää odotellessa....
Ja sitten onkin kohta jo äitienpäivä.... synttärit ja muut merkittävien tapahtumien vuosipäivät siihen vielä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistenpäivää odotellessa....
Ja sitten onkin kohta jo äitienpäivä.... synttärit ja muut merkittävien tapahtumien vuosipäivät siihen vielä päälle.
Ja sitten tietty hirveä draamailu ja murjotus, ellei näitä kaikkia muisteta ja huomioida.
Ihan perverssiä että joku muu määrittää jonkun päivän jolloin oikein erityisesti pitäisi huomioida toista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei tykkää kukista. Ne vain roskaavat ja parin päivän väkinäisen esilläpidon jälkeen ne saa tunkea roskiin ja sitten on vielä tiskattavana se limainen maljakko. Ei kiitos mulle kukkia.
Kieltämättä totta. Harmittaa kukkiin hassatut rahat. Niillä olisi saanut vaikka syötävää tai jotain muuta järkevää.
Ei kaikkien tarvitsekaan olla romanttisia. Mutta aika moni mies ja nainen kaipaa hieman romantiikkaa arkeen. Kenties sinunkin ukkosikin saattaisi välillä sitä kaivata?