Mitä mieltä mirhestä, jos on panssarikaulaketju?
Kommentit (49)
Isot panssarikultaketjut maksaa yli 10 000 euroa. Joten en sanoisi juntiksi vaan laatutietoiseksi ja varakkaaksi.
Ei mikään köyhä mies jos on kultaketju kaulassa.
Joillekin sopii ja joillekin ei. Mutta käytös pitää olla hyvä, niin ei tule juntti vaikutelma. Jos menee terassille istumaan hihattomassa ja olutta juomaan sekä kovaan ääneen ruotimaan asioita, niin niin... tämmöisestähän ne mielikuvat yleensä syntyvät.
Panssariketjun pitäjä voi myös antaa fiksun vaikutelman itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin sopii ja joillekin ei. Mutta käytös pitää olla hyvä, niin ei tule juntti vaikutelma. Jos menee terassille istumaan hihattomassa ja olutta juomaan sekä kovaan ääneen ruotimaan asioita, niin niin... tämmöisestähän ne mielikuvat yleensä syntyvät.
Panssariketjun pitäjä voi myös antaa fiksun vaikutelman itsestä.
Liian usein näitä ketjuja näkyy justiinsa näillä rääväsuisilla tyypeillä kuten räppärit, jne. Myös mielikuvat kuten ketju bodarilla on yleinen. Itse suht kevyt mies jolla haaveissa panssariketju.
Lienevät olleen jossain ulkomailla duunissa, ja ostaneet ne ketjunsa sieltä.
Eikä kiinnosta ukkojen ketjut.
Vähän sellanen retku naistennaurattaja.
Myös paidannapit auki pitkälle? Pinttynyt rusketus. Liikaa partavettä.
Tosimiehet eivät käytä muita koruja kuin vihkisormusta ja kelloa.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin että ostaisin tämmösen, mutta alkanut mietityttämään, että tuleeko juntti fiilis? Joku kultainen ketju sopivan mittaisena.
Olet mies ja haluat jonkun korun?
Näyttäisitkö jonkun esimerkin millainen?
Miksi se ei voisi olla pelkän panssariketjun sijaan joku toisenlainen riipus?
Keltakultainen?
Jos se on ostettu Mustista ja Mirristä niin luvassa voi olla kovaa doggingia!
Vierailija kirjoitti:
Isot panssarikultaketjut maksaa yli 10 000 euroa. Joten en sanoisi juntiksi vaan laatutietoiseksi ja varakkaaksi.
Bling Bling. Tuon pariksi sopivat valaistut 27" spinner-vanteet saksasta uitettuun rippikouluikäiseen 700-sarjan bemariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bling Bling. Tuon pariksi sopivat valaistut 27" spinner-vanteet saksasta uitettuun rippikouluikäiseen 700-sarjan bemariin.
Tacky
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee heti mielikuva panssarikaulaketjua käyttävästä miehestä, että hän on joku kehonrakentaja tai bodari. Onko vielä kantasormuksia sormissa? Täydellinen yhdistelmä!
Kerrotko vielä fiksuna mitä eroa on bodarilla ja kehonrakentajalla?
En istuisi samaan pöytään baarissa. Vahvat persuvipat tulee.
Jos pitäisi veikata rahan lähdettä, niin tekee raksatöitä pimeästi
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tämmöinen ketju, mutta mietityttää ihmisten ennakkoluulot ketjun takia. Joku 1000-2000e meinasin investoida.
Tuon hintainen riimu ei ole investointi. Materiaaliarvo ehkä sen 200€, loput veroa ja koruliikkeen katteita.
T. Ex kultaseppä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee heti mielikuva panssarikaulaketjua käyttävästä miehestä, että hän on joku kehonrakentaja tai bodari. Onko vielä kantasormuksia sormissa? Täydellinen yhdistelmä!
Kerrotko vielä fiksuna mitä eroa on bodarilla ja kehonrakentajalla?
Bodari vaan pumppaa rautaa, koko ja kilot merkkaa.
Kehonrakentaja puolestaan muokkaa kehoaan haluttuun suuntaan, etsien tiettyjä mittasuhteita ja pyrkien niihin. Vähän niinkuin James Nikander sen sanoi, "mun kroppa on taulu, käsipaino pensseli".