Voiko vajaa 40v nainen löytää vielä uuden puolison?
Vaikka useampi lapsi, joista yksi alle kouluikäinen.
En halua yli 50-vuotiasta miestä (ok joku poikkeus voi ehkä olla).
Itselläni muuten elämänhallinta kunnossa, olen perusterve, on ok koulutus ja työpaikka, raha-asiat myös kunnossa. Ja kun täällä sitä kuitenkin mietitään, niin olen myös ikäisekseni ihan nätti, hoikka ja urheilullinen.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Tuolla toisessa topaasissa ehdotettiin vammasille perustettavaksi Tinderii juuri näitä tapauksii silmälläpitäen.
OkStupid, ehdotan nimeksi. Ei sapioseksuaaleille tai muille ableisteille :D
Mnä löysin ja rakastuin. Mies on kyllä reilusti minua vanhempi, mutta rakkaus on todellinen. Ei voi verratakaan ed. Suhteeseen, joka kesti 20 vuotta ja josta kolme lasta.
Vierailija kirjoitti:
Mnä löysin ja rakastuin. Mies on kyllä reilusti minua vanhempi, mutta rakkaus on todellinen. Ei voi verratakaan ed. Suhteeseen, joka kesti 20 vuotta ja josta kolme lasta.
Kuinka paljon vanhempi? Järjestäen ystävät jotka eronneet alle 40v ovat käyneet treffeillä vaan n. 55v miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan kauan tätäkin vajaata ja huonoa vitsiä vielä toistellaan?
Vajaan vuoden verran.
Vajaan vuosi on ihan erillainen kuin esimerkiksi jäniksen vuosi.
Kyllä on peli pelattu kun menit poikimaan.
Vajaa löytää varmasti. Se on vähän kuin vaatimus jos miesten kanssa aikoo olla.
En löytänyt koskaan. Tarjokkaita kyllä riitti, muttei ketään, joka olisi sytyttänyt. Siten on täysin mahdotonta sanoa, tuletko löytämään uuden puolison. Jos sinulle riittää, että kunhan sulla on joku mies, niin varmasti löytyy. Jos haluat aidon rakkauden, niin se on aivan toinen juttu.
Voihan sitä mutta eria asia haluaako. Minä en vaikka tarjouksia satelee. Olen saanut miehistä tarpeekseni, nyt elän itselleni, saa tehdä mitä haluaa milloin haluaa..
Siis mitä, vajaa haluaa lisää puolisoita? Pyytäkää jotakuta lähtemään ehdolle sen puolesta, että Suomeen saataisiin moniavioisuus lailliseksi. Ei se teoriassa mahdotonta ole.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, vajaa haluaa lisää puolisoita? Pyytäkää jotakuta lähtemään ehdolle sen puolesta, että Suomeen saataisiin moniavioisuus lailliseksi. Ei se teoriassa mahdotonta ole.
Monta vajaata yhdessä, täydentäisivät toisiaan hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon vanhempi? Järjestäen ystävät jotka eronneet alle 40v ovat käyneet treffeillä vaan n. 55v miesten kanssa.
Miksi ne noin vanhojen kanssa treffaa? Olen 41v ja mun mies on 32v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin miehillä on tuollainen mummofetissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin miehillä on tuollainen mummofetissi.
Mummo? No enpä ollut sillon mummo kun tavattiin.
Ei voi koska naiset on nirsoja olet siis nirso että kelpuuta tavis miestä.
Kyllä vähän vajaakin voi löytää uuden puolison, vaikka eihän se helppoa ole. Ei vaan pidä enää olla kovin ronkeli.
Mitä tarkoitaa kun vajaat (eli 37? ) nainen sanoo olevansa IKÄISEKSEEN ihan nätti ja hoikka?
Siinä iässä kuuluukin olla tuollainen ja lisäksi rypytön koska rypyt alkavat hiljalleen muodostua ikävuosien 40-40 välillä.
Jotainnsilloij tapahtuu, katso 50 v ikäpyykin ohittaneita ;)
Vajaan miehen voi ehkä saada