Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te ei niin täydellisen vartalon omistavat, pyöreät ja

Vierailija
19.11.2006 |

ylipainoiset. Uskallatteko olla täysin estottomia seksipuuhissa, pukeudutteko seksikkäisiin hepeniin? Kysyn siksi, kun häpeän omaa kroppaani todella enkä pysty ollenkaan esim. tekemään aloitetta seksiin mieheni kanssa. En uskalla, kun pelkään että hän todellisuudessa pitää mua naurettavana, jos yritän jotain viettelyä.

Tiedän että mulla on surkea itsetunto tämän asian suhteen, ja tilanne ei ole parantunut näiden kymmenen vuoden aikana jotka olemme olleet yhdessä. Jotenkin kuitenkin olemme saaneet lapsen aikaiseksi. Muuten menee ihan hyvin, ja perhe-elämä on sopuisaa, mutta tämä seksijuttu on kuin paisuva pullataikina.

Käyn kyllä jumpassa ja salilla, ja yritän sitä kautta parantaa minäkuvaani. Eikä miehenikään mikään trimmattu adonis ole, ihan tavallinen.

Tämä on todellinen ongelma, ja en tiedä miten pääsisin siitä eroon. Haluan kuulla, että voiko ihan tavallinen, hiukan pyöreä nainen olla seksikäs ja haluttava, ja uskallanko edes yrittää mitään kauniita alusvaatteita ilman pelkoa naurettavuudesta?

Kiitos, jos kerrotte kokemuksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen nyt 35 ja alan olla sinut epätaydellisen kroppani kanssa, uskallan nauttia seksistä ilman että mietin koko ajan miltä mahdan näyttää...

ei ne " hepenet" oo välttämättä ainoa vaihtoehto näyttää seksikkäältä. Seksikästä on myös se himo naisen silmissä ;), näin olen kuullut jonkun sanovan.

Minusta tärkeintä on mietti mistä SINÄ nautit ja mitä SINÄ haluat, silloin ei tarvitse yrittää olla muka seksikäs epämukavissa alusvaatteissa, vaan keskittyä nauttimaan... SE on seksikästä.

Vierailija
2/4 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukeudu seksikkäisiin hepeniin, koska omasta mielestäni ne on naurettavia ;)

Toki Stringejä ja kauniita alusasuja pidän, oman mukavuuden vuoksi mutta mitään sukkanauhahepeniä en.. Mutta jos itse tykkäisin niistä niin toki pukisin...

Teen aloitteita seksiin, koska mieheni ei ole yhtä aktiivinen seksin suhteen, kun minä. Ei ne miehet nyt mitään erityistä viettelyä kaipaa ;) En ainakaan minä mitää strippaa tai keimaile, ymmärtää se mies ilman sitäkin...

Me olemme mieheni kanssa olleet yhdessä noin seitsemän vuotta ja suhteen alussa olin todella hoikka ja hyvännäköinen, kolmannen lapsen myötä keho ei vaan enää ole palautunut sellaiseksi kuin se oli ja tähän ehkä on vaikuttanut ikäkin... Sitä on vuosien varrella tullut lisää... =)

Olen myös huomannut, että miehet ovat paljon " anteeksi antavampia" naisten kroppien " virheille" eli eivät ole niin kriittisiä niistä vyötärömakkaroista kuin naiset...

Itse liikun satunnaisesti mutta ruokavaliossanikin olisi parantamisen varaa ja kuitenkin tykkään tällä hetkellä enemmän nauttia hyvästä ruuasta kuin laihuudesta ;) ;) Joten ne kilot ja ylimääräiset makkarat mahassa on hinta, jonka olen valmis maksamaan... Jos en olisi niin tekisin sitten varmaankin asialla jotain..

Oletko päässyt tuulettumaan? Kannattaisikohan sinun käydä vaikka baarissa?

Itse pokailen miehiä baarissa, en siis tee niiden kanssa mitään mutta kyllähän se itsetunnolle hyvää tekee, kun saa huomata, että vielä kelpaa muillekin... =) =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Ei munkaan mies hirmu aktiivinen aloitteentekijä ole, mutta sepä se ongelma onkin, että vaikka itse haluaisin, en pysty tekemään aloitetta. En tajua itsekään, miksi näin on. Mua jotenkin hävettää se, että haluaisin seksiä ja että mies nauraisi mulle.

Tiedän että tämä on ihan älytöntä ja olen yrittänyt järjellä itselleni tolkuttaa, että en voi ajatella näin. Tähän kuitenkin aina palaan, koska pohjimmiltani ajatuskuvioni on tämä.

Olen käynyt baarissa silloin tällöin, ja joskus saankin huomiota ja tanssiinpyyntöjä, mutta ei niistä hirveesti apua ole ollut :). Mua ahdistaa koko ajan enemmän tämä seksiasia. Olen miehellekin tästä puhunut, mutta hän ei tajua ollenkaan mitä tarkoitan, ärsyyntyy vain.

Vierailija
4/4 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolimatta mies aina kovasti kehuu ja haluaa minun käyttävän seksikkäitä alusvaatteita. Itse en kauheasti innostu, tuntuu naurettavalta laittaa sellaiset selluliittiperseen seuraksi :). Mutta meillä siis mies ainakin tykkäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan