Naapuri on kolistellut keittiössään jo neljä tuntia
En tajua miten se saa tollasen metelin aikaan, kauhee töminä ja kolina. Mitä tolle voi tehdä? Menee hermot.
Kommentit (47)
Hehhe, sai tätinsä kellarissa asuva trolli takaisin omaa lääkettään.
Vierailija kirjoitti:
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
Tietäjät tietää. Tekijä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa taloon, jossa äänieristys kunnossa. Meille ei kuulu mitään. Valoista olen katsonut, asuuko naapurissa ja yläpuolella joku. Koiriakin olen nähnyt rapussa, mutta en tiedä, missä asuu, kun ei kuulu haukkumista.
Mistä tietää varmasti, että äänieristys on kunnossa?
Asuin Helsingin Punavuoressa vuonna 1910 rakennetussa talossa, jossa oli noin 40 cm paksut seinät.
Siellä oli aivan onneton äänieristys jokaiseen seinä-/kattonaapuriin, joten muutin pois.
Nyt kuitenkin siellä myytävän asunnon kiinteistövälittäjä kehuu äänieristystä. Heh, hee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se selvä, että siitä että makaa sohvallaan tai sängyllään päivät pitkät ja välillä käy nopeasti jääkaapilla ei lähde samanlainen mekkala kuin aktiivisesta puuhastelusta.
Kannattaisiko sinun hakea töitä, jottei tarvitse puuhastella kaiket päivät meluavasti kerrostalossa? Ymmärräthän että kerrostalossa asuu myös vanhempia ihmisiä, eläkeläisiä ja sotainvalideja. Esimerkiksi.
Kiitos kysymästä, mutta ei tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se harrastaa kokkausta ja kokkailee pitkän kaavan mukaan. Tai sillä on facebook-leipomo ja myy kakkuja kaikille haluaville.
Mutta miksi pitää pitää niin kamalaa meteliä? Edelliseltä asukkaalta ei kuulunut tuollaista töminää ja kolinaa.
Ap
Edellinen asukas ei paljon kokkaillut?
Kiitos siitä. Mun seinänaapuri on myös kamala kolistelija, sen alakerrassa asui ennen tyyppi joka alkoi selkeästi möykätä ns. vastaan, pisti musiikit tms. täysille kun tuo kolistelija metelöi, joten sitten muut asukkaat saivat kestää meteliä kaksin verroin.