Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri on kolistellut keittiössään jo neljä tuntia

Vierailija
05.02.2023 |

En tajua miten se saa tollasen metelin aikaan, kauhee töminä ja kolina. Mitä tolle voi tehdä? Menee hermot.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä sama naapuri?!

Vierailija
22/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo se on nyt saatana ettei omassa kodissaan saa keskellä päivää kokkailla ja kolistella. Hanki ap. peltorit.

Saa kokata vaikka koko päivän, mutta onko tavaroita ja kaappien ovia pakko paiskoa apinan raivolla? En keksi mistä muustakaan tuo melu voisi olla peräisin.

No ei oo sun asiasi edes saada tietoa. Lopeta kyttääminen ja kuuntelu ja hanki vaikka radio niin ei haittaa pikkuäänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän miten rasittavaa on kuunnella naapurin metelöintiä.

Kyse ei olekaan mistään juoposta, tai narkista vaan ns. normaali ihmisestä, joka on vain itsekeskeisempi, tai tyhmempi, kuin muut, eikä osaa ottaa muita huomioon.

Kantapää tömistely, ovien paiskominen, huutamalla puhuminen, jumppaaminen kovaäänisesti paiskoen painoja ja hyppimällä.

Sitten, kun vihdoin lähtee ulos mitä tapahtuu hyvin harvoin, niin hän jättää koiransa ulisemaan ja räksyttämään surutta moneksi tunniksi.

Hän itse ei siedä mitään ääniä ja oli valittanut jopa lumitöiden äänistä huoltoyhtiöön, koska hänen täytyy nukkua puoleen päivään.

Vaikea on saada ulos, koska on hänen oma asunto vaikka olemme nimiä isännöitsijälle keränneet.

Oikea Naapuri helvetistä.

Vierailija
24/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jouduin ostamaan kalliit vastamelukuulokkeet naapurien vuoksi ja yöt täytyy nukkua tulpilla😢

Vierailija
25/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo se on nyt saatana ettei omassa kodissaan saa keskellä päivää kokkailla ja kolistella. Hanki ap. peltorit.

Saa kokata vaikka koko päivän, mutta onko tavaroita ja kaappien ovia pakko paiskoa apinan raivolla? En keksi mistä muustakaan tuo melu voisi olla peräisin.

No ei oo sun asiasi edes saada tietoa. Lopeta kyttääminen ja kuuntelu ja hanki vaikka radio niin ei haittaa pikkuäänet.

Ei ole mitään pikkuääniä, pahimmat töminät kilisyttää mun astioita kaapissa.

Ap

Vierailija
26/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä telkkarin äänet peitä niitä töminöitä ja kolistelua. En halua pitää telkkaria täysillä etten itse häiritse muita naapureita.

Ap

Vierailija
27/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies minun naapurina, jonka pelkkä kävely tärisyttää koko taloa.

Kamala ääni kuuluu kun ukko kävelee kuten taaperot tömistäen.

Vierailija
28/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikein, että joutuu naapurin takia pitämään korvatulppia tai kuulokkeita? Ei kaikkea voi laskea normaaleiksi elämisen ääniksi.

Vierailija
29/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikein, että joutuu naapurin takia pitämään korvatulppia tai kuulokkeita? Ei kaikkea voi laskea normaaleiksi elämisen ääniksi.

Ei ole. Eikä kaikkea tarvitsee sietää. Alkakaa te hiljaisetkin meluamaan, niin kolistelijat saavat kuunnella "normaaleja elämisen ääniä".

Vierailija
30/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin ihmeellisen vaikeaa tajuta, että jos naapuri pitää helvetinmoista meteliä, sitä ei tarvitse erikseen kuunnella, vaan sen kuulee vaikka ei haluaisi? Ja sitä meteliä ei pysty peittämään olematta itse myös mölyävä idiootti.

Vierailija
31/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se harrastaa kokkausta ja kokkailee pitkän kaavan mukaan. Tai sillä on facebook-leipomo ja myy kakkuja kaikille haluaville.

Mutta miksi pitää pitää niin kamalaa meteliä? Edelliseltä asukkaalta ei kuulunut tuollaista töminää ja kolinaa.

Ap

Edellinen asukas oli kenties kuin minä: kotona vain kahden-kolmen viikon välein.

Minä kuulen naapurini kuorsauksen ja hän varmasti kuulee, kun tiskaan. Meillä on hyvät välit.

On normaalia kokkailla viikonloppuna. Kaikista ei vain ole kerrostaloasujiksi.

Vierailija
32/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläkerrassa asuu isokokoinen bodarimies. Outo tyyppi joka ei ilmeisesti käy saleilla vaan treenaa kotona. Raskaita painoja sarjoissa muutaman kerran päivässä. Joka ikinen päivä.

9/11 jutun yhteydessä oli artikkeleita, jossa kerrottiin talon keskikohdan olevan heikoin kohta. Asun kuusikerroksisen kolmannessa.

Se nostaa varmaan 100x100kiloa joka päivä ja tömäyttää alas.

Olen oikeasti miettinyt jos toistuva rasitus jatkuu vuosikaudet, voiko sen lattia haljeta ja mun katto romahtaa?

Vierailija
33/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään pikkuääniä, pahimmat töminät kilisyttää mun astioita kaapissa.

Ap

Jos tämä on totta, voit kysyä huollon kautta, onko talossa remontti, kun astakaappisi hyllyt tärisevät, onko remonttiin lupa, ja miksei sinulle ole ilmoitettu.

Eiköhän ala selvitä.

Vierailija
34/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä vähättelijät itse, jotka kolaa asunnossaan tuntikausia joka päivä? Tervetuloa meille kuuntelemaan mun naapurin pitämää meteliä, mieli varmasti muuttuisi.

Vierailija
35/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttosiivous.

Vierailija
36/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä vähättelijät itse, jotka kolaa asunnossaan tuntikausia joka päivä? Tervetuloa meille kuuntelemaan mun naapurin pitämää meteliä, mieli varmasti muuttuisi.

Ovat itsekkäitä tai typeriä. Eivät joko tajua tai välitä, että pitämänsä meteli häiritsee muita. Nämä ovat sitä ainesta, joka ei sovi kerrostaloon. Jos elämän tarkoitus on tuottaa mahdollisimman paljon melua ympäristöön, kannattaa asua omakotitalossa.

Vierailija
37/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla seinänaapuri tekee jotain ihme naputtelua ja nikkarointia joka päivä klo 11.30 lähtien. Ei siinä mitään, mutta olen kipeänä ja pitäisi saada levättyä myös päivällä. Pidän välillä Peltor-työmaakuulokkeita päässä ja yritän nukkua niiden kanssa. Eilen ärsyynnyin sen verran että aloitin laulusessiot kipeänä/väsyneenä, niin sai vähän ääntä täältäkin.Harjoittelin moneen kertaan Knocking on Heavens dooria. 

Olen vakavasti kipeeänä tosijaan.

No niin nyt en saa nukuttua, työmaakuulokkeiden kanssa vaikeaa ja kun ne tekevät vielä painetta korviin eikä pysty kääntymään - siis pää pidettävä suorassa tyynyn päällä, kuulokkeet niin isot. Harkitsen isopromillisen alkoholijuoman juomista jotta pääsen lepäämään.... En saisi juoda alkoholia terveyssyistä. 

Tai sitten nousen ylös ja jos sitä saakelin nakutusta kuuluu edelleen, niin tänään ehkä "Don't You Cry Tonight" harjoitukseen! Sitten loppuvedoksi PATIENCE. :D :D Oikeen tunteella. 

Vierailija
38/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa taloon, jossa äänieristys kunnossa. Meille ei kuulu mitään. Valoista olen katsonut, asuuko naapurissa ja yläpuolella joku. Koiriakin olen nähnyt rapussa, mutta en tiedä, missä asuu, kun ei kuulu haukkumista.

Vierailija
39/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se selvä, että siitä että makaa sohvallaan tai sängyllään päivät pitkät ja välillä käy nopeasti jääkaapilla ei lähde samanlainen mekkala kuin aktiivisesta puuhastelusta.

Vierailija
40/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se selvä, että siitä että makaa sohvallaan tai sängyllään päivät pitkät ja välillä käy nopeasti jääkaapilla ei lähde samanlainen mekkala kuin aktiivisesta puuhastelusta.

Kannattaisiko sinun hakea töitä, jottei tarvitse puuhastella kaiket päivät meluavasti kerrostalossa? Ymmärräthän että kerrostalossa asuu myös vanhempia ihmisiä, eläkeläisiä ja sotainvalideja. Esimerkiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän