Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta aiot äänestää kevään eduskuntavaaleissa ja miksi?

Vierailija
05.02.2023 |

Kertokaa!

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äänestäminen ei auta mihinkään, miksi sitä äänestää. Joku vielä jälkikäteen sanoisi että itsepähän äänestit sitä puoluetta ja tulos on katastrofi joka vuosi.

Vierailija
2/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapauden liittoa 🙋

Ei ääntä Suomen tuhoajille ja globalistien agendaa kannattaville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoa, ahdistaa kokoomuksen leikkauslistat opiskelijoille ja muille köyhille.

Haluan pitää Suomen tasa-arvoisena ja minua ahdistaa ajatus esimerkiksi korkeakoulujen lukukausimaksuista.

Olen ollut niin ylpeä Suomen mahdollisuuksien tasa-arvosta ja haluan säilyttää sen myös jälkipolville.

Täällä duunarin lapsesta voi tulla lääkäri ja on mahdollisuudet päästä samaan kuin rikkaan lapsella jos on valmis näkemään vaivaa ja tekemään töitä.

Siksi Vasemmisto!

Vierailija
4/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapauden liittoa 🙋

🙋 tarkoitus laittaa tämä hymiö.

Nyt on molemmat 🤗

Vierailija
5/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä muuta kuin vihervasemmisto klaaniin kuuluvia! Sisältää SDP:n jos se ei jonkun mielestä tuohon joukkoon kuuluisi.

Vierailija
6/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äänestäisi Matias Mäkystä. Seiskan mukaan ei pelkästään puhu, vaan toimiikin.

Vierailija
7/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistoa, ahdistaa kokoomuksen leikkauslistat opiskelijoille ja muille köyhille.

Haluan pitää Suomen tasa-arvoisena ja minua ahdistaa ajatus esimerkiksi korkeakoulujen lukukausimaksuista.

Olen ollut niin ylpeä Suomen mahdollisuuksien tasa-arvosta ja haluan säilyttää sen myös jälkipolville.

Täällä duunarin lapsesta voi tulla lääkäri ja on mahdollisuudet päästä samaan kuin rikkaan lapsella jos on valmis näkemään vaivaa ja tekemään töitä.

Siksi Vasemmisto!

Vasemmistohan nimenomaan pilaa lasten oikeuden oppimiseen inkluusioälämölöllä. Kun koulussa ei opi mitään ja duunarivanhemmilla ei ole osaamista opettaa itse eikä rahaa palkata kotiopettajaa, on lapsenkin kohtalona ajautua duunariksi. 

Vierailija
8/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta. Suomen talous on liian heikkoa ylläpitääkseen näin massiivista hyvinvointivaltiota. Demografiamme haastavuus lisää tätä ongelmaa. Työllisyysluvut on saatava kuntoon, kenelläkään ei pitäisi olla oikeutta elää käsi toisten taskuilla.

Vierailija
9/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapauden liittoa 🙋

🙋 tarkoitus laittaa tämä hymiö.

Nyt on molemmat 🤗

Aa, vaihtaa aina mieheksi, lady ei tule millään läpi.

Vierailija
10/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdp, sanna marin tampereelta, sama kuin viimeksikin

Vierailija
11/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, hyviä puolueita ei ole. Pentti Linkolan malli olisi ainut toimiva, eli työttömyys ja luonto korjautuu tuhoamalla koneet.

Vierailija
12/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareita. Koska kaikki 4 lapseni perheet ja osa jo lasten lapsista ovat tavallisia duunareita niin mummona näin teen. Kaikki ovat työelämässä olleet lapsesta saakka. Itse tein aikanaan työni tehtaassa.

Vierailija
13/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Äänestän kyllä. Tarkoituksenani on myös mennä johonkin vaalitilaisuuteen. Äänestän mielelläni jotakin sellaista, joka lupaa siis ihan oikeasti parantaa työttömien asemaa. Kyse ei ole pelkästä tukien nostamisesta, vaan yhtä lailla myös orjatöiden, siis näiden hommien, joihin pakotetaan 9 euron päiväkorvauksella karenssin uhalla kieltämisestä. Oikeastihan perustuslaki kieltää jo nämä, mutta siitä ei välitetä.

Vierailija
14/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmh minä en ole koskaan äänestänyt missään vaaleissa koska sellaista puoluetta ei ole olemassakaan joka olisi hyvä puolue ja ihan turha äänestää jotain marginaalipuolueita.

M32

Vierailija
15/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni äänestäisin jotakin itsekin työtöntä, mutta työttömiä tai edes sen todellisuuden kokeneita taitaa olla hyvin vähän ehdolla.

Vierailija
16/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, mikä ei äänestänyt translain puolesta.

Vierailija
17/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä luontokadon vuoksi.

Vierailija
18/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sikäli para doksi että olen ääri persu, mutta en enää edes muista koska viimeksi äänestin. Toivottavasti Mestarin jengi ei joudu/pääse hallitus vastuuseen! Se tietäisi kannatuksen romahtamista muutaman vuoden peri odin sisällä?

Vierailija
19/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä päättänyt, vihreitä tai demareita.

Olen tavallinen duunari ja ilmastonmuutos on suurin huolenaiheeni ja koen suurta ilmastoahdistusta.

Samaan aikaan pienituloisena olen huolissani omasta taioudellisesta pärjäämisestäni eikä mikään oikeistopuolue tule kysymykseenkään.

Vierailija
20/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vielä. Äänestän kyllä. Tarkoituksenani on myös mennä johonkin vaalitilaisuuteen. Äänestän mielelläni jotakin sellaista, joka lupaa ....

Ei suuret sanat suuta halkaise!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän