Eduskuntavaalit.Äänestätkö?
Kommentit (98)
Nyt kaikki vauva.fi mammat äänestämään.Ehdottomasti.
Niiden, joita asia ei kiinnosta, soisi elävän Valko-Venäjän kaltaisessa maassa jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
En äänestä, koska minulla ei ole voimassa olevaa henkilöllisyystodistusta, ja sen hankkiminen maksaisi vähintään 70 euroa. En pidä äänestämistä sen arvoisena, mieluummin ostan sillä rahalla vaikka kaurahiutaleita ja vessapaperia.
Äänestämistä varten saa väliaikaisen henkilöllisyystodistuksen ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen äänestänyt joka vaaleissa missä minulla on ollut äänioikeus.
Nyt minun on vaikea löytää ehdokasta, sillä lähes kaikki puolueet äänestivät huonon translain puolesta, enkä halua näille enää ääntäni antaa. Ja jos vaihtoehtona on ps tai kristilliset, niin aina huonompaa.
Löytyykö yhtään täysjärkistä, tolkun puoluetta tai edes yksittäistä ihmistä ehdokkaana?
Pitää varmaan kirjoittaa äänestyslippuun Roope Ankka tai piirtää kirkkovene. Tulee vaan paha olo edustuksellisen demokratian puolesta.
Keskustassa osa taisi äänestää translakia vastaan.
Kirjoitit: "Olen kuvitellut, että sdp ja vas olisivat työssäkäyvien, eläkeläisten ja vähäosaisten puolella, mutta nyky päätökset kertovat valitettavasti muuta. Nyt poistettiin esim Työttömyyseläke, Kelan osuudet esim. fysikaalisesta hoidosta, lääkekorvausten osalta korvauksia vähennettiin merkittävästi, yksityislääkärin palkkioista poistettiin korvaus...jne"
Luuletko tosissasi, että kokoomus olisi eläkeläisten ja vähäosaisten puolella? Muistelepa niitä leikkauksia, joita kokoomus oli Sipilän hallituksessa toteuttamassa.
Äänestän RKP:tä. Siinä puolue, joka oikeasti ajattelee koko kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän RKP:tä. Siinä puolue, joka oikeasti ajattelee koko kansaa.
Mitä mitä ???
Joka vaaleissa äänestän - vain tyhmä jättää äänestämättä.
Kävin jo eilen äänestämässä muutosta tähän touhuun. Vaali-iltaa odotellessa 👍
Äänestän mutta EN kokoomusta,kaiken se vie Äänestäjiltä vaikka lupaavat ties mitä,mutta eivät PIDÄ lupauksiaan edes OPISKELIJOILLE !!!!!!!
En tiedä vielä. Ihan jokainen siellä lupailee kaikkea. Vanhusten hoitoa parannetaan. Missään ei vieläkään näy. Nuoria autetaan ja saavat apua. Mielenterveys asioihin on pitkään luvattu parannusta. Rahaa mennyt muualle. En halua , että maahanmuutto vaan lisääntyy.
Mietipä hetki tuota lihavoitua kohtaa kirjoittamassasi kommentissa. Oletko nyt ihan varma siitä? P-Koreakin on viralliselta nimeltään Korean demokraattinen kansantasavalta. Onko siellä demokratia ja kuuluuko valta siellä sun mielestä kansalle?