Miksei lääköri usko että lääkkestä tulee sivuvaikutuksia
Vaan väittää vastaan ettei tästä lääkkestä sellaisia sivuvaikutuksia tule ja silti ne sivuvaikutukset on selkeät ja näkyvät! Eikö jokainen keho voi reahoi eritavoilla vaikka sama lääke olisi kyseessä niin toiselle tulee joku oire kun taas toiselle ei. Menee käpy kun ei voida uskoa vaikka selkeesti näkee mutta ei kun ei tästä lääkkestä sellaista voi tulla.
Kommentit (22)
Mistä tiedät, että sivuvaikutukset johtuvat lääkkeistä? Syynä voi olla jokin muu tekemäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että sivuvaikutukset johtuvat lääkkeistä? Syynä voi olla jokin muu tekemäsi.
No niin varmaan. Tätä samaa toisteltiin r_kotusten yhteydessä. Ihan täysin sattumalta ilmestyi jokin vanha tai uusi vaiva juuri pari päivää r_kotteen saamisen jälkeen, ei mitään yhteyttä mihinkään.
Joku toinen lääkäri varmaan ottaa huomioon ne. Ei yhden kanssa kannata kiistellä.
Vierailija kirjoitti:
No kai mä nyt itse tiedän mitä mulla on ollut ennen lääkkeen ja sen käytön aloittamisen jälkeen. Ihan selkeät oireet näkee vaikka valokuvista että mitä ollut ja aloituksen jälkeen on.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda lääkäriä.
Olispa se niin helppoa. No Voi tietenkin kysyä mielipiteen mutta hoitava lääkäri niin ei noin vain vaihdeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai mä nyt itse tiedän mitä mulla on ollut ennen lääkkeen ja sen käytön aloittamisen jälkeen. Ihan selkeät oireet näkee vaikka valokuvista että mitä ollut ja aloituksen jälkeen on.
Jos puhut ihosairauksista, niin niiden suhteen lääkärit on monesti aivan toivottomia: kortisonia ja muusivoiteita vain vuodesta toiseen, oli oireet lievät tai pahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puhut ihosairauksista, niin niiden suhteen lääkärit on monesti aivan toivottomia: kortisonia ja muusivoiteita vain vuodesta toiseen, oli oireet lievät tai pahat.
Ei ole ihosairaus enkä kerro sen tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda lääkäriä.
Olispa se niin helppoa. No Voi tietenkin kysyä mielipiteen mutta hoitava lääkäri niin ei noin vain vaihdeta.
Kyllä voi. Nimim kokemusta on.
Koska sitä ei kiinnosta hoitaa potilasta. Onhan näitä nähty mitkä inttää vastaan, vaikka iskisi valmistajan tai lääkkeen tiedot nenän eteen joissa nimenomaan sanotaan että on se vaikutus mistä valitan.
Pojalla meni lääke vaihtoon samantien, kun lääkäri kuunteli lapsen kertomusta siitä, mitä sivuvaikutuksia lääkkeellä on ollut. Ennemminkin meni niin päin, että poika itse mietti, että kannattaako kuitenkaan vaihtaa.
Aloittajan sivuvaikutukset suhteessa lääkkeeseen tuli tooosi selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska sitä ei kiinnosta hoitaa potilasta. Onhan näitä nähty mitkä inttää vastaan, vaikka iskisi valmistajan tai lääkkeen tiedot nenän eteen joissa nimenomaan sanotaan että on se vaikutus mistä valitan.
Totta. Minullakin yksi lääke josta tuli sivuoire ja kun mainitsin lääkärissä asiasta niin ei voi kuulemma sellista tulla ja nimenomaan siellä lääkeen mukana tulleessa lapussa kyseinen oire oli lueteltu eikä siltikään uskonut. Miksi niitä sitten kirjataan sinne sivuoireisiin jos ei niistä sitten muka sellaisia tulekaan?!
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan sivuvaikutukset suhteessa lääkkeeseen tuli tooosi selväksi.
No mitä sä sillä tiedolla teet? Ei se oire ole olennaista vaan se että lääkäri ei usko vaikka selkeästi siitä lääkkeestä johtuu.
ei lääkäri ole farmakologi. valitat väärälle taholle. tee ilmoitus sivuvaikutuksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Minullakin yksi lääke josta tuli sivuoire ja kun mainitsin lääkärissä asiasta niin ei voi kuulemma sellista tulla ja nimenomaan siellä lääkeen mukana tulleessa lapussa kyseinen oire oli lueteltu eikä siltikään uskonut. Miksi niitä sitten kirjataan sinne sivuoireisiin jos ei niistä sitten muka sellaisia tulekaan?!
Lääkärit ei tiedä lääkkeiden vaikutusmekanismeja eikä sivuvaikutuksia. He vain kauppaa sitä mitä lääkeyhtiön lobbari on heille ehdotellut koulutuspäivillä ja kahvihuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin varmaan. Tätä samaa toisteltiin r_kotusten yhteydessä. Ihan täysin sattumalta ilmestyi jokin vanha tai uusi vaiva juuri pari päivää r_kotteen saamisen jälkeen, ei mitään yhteyttä mihinkään.
Mulle lääkäri kiukustui ja sanoi, että oon lukenut liikaa netistä tarinoita, kun kerroin ko.lääkkeen aiheuttavan mulle erinäisiä oireita..
No joo.. niin kuin joku edellä kirjoittikin, niin tämä sivuoire voi olla jotakin muutakin kuin lääkkeestä johtuva. Minullekin kävi niin, että aloitettiin eräs lääkekuuri ja parin päivän päästä tuli iho-oireita. Lopetin lääkkeen siihen ja vaihdettiin toiseen vastaavaan. Ehdin ilmoittaa jo terveydenhuoltoonkin allergioiden kohdalle kys. lääkkeen. No, meni muutama kuukausi ja samat iho-oireilut alkoivat taas yllättäen, ilman mitään lääkekuuria. Ja nyt kuluneina vuosina nuo iho-oireilut aika ajoin tulevat ja menevät, syytä en todellakaan tiedä. Eli tuskinpa kyse oli siitä lääkkeestä.
Koska hän on lääkeyhtiöiden palveluksessa. Lääkäri voi korkeintaan myöntää, että joissain tapauksissa voi tulla lieviä sivuvaikutuksia, mutta ne ovat paljon mitättömämmät suhteessa lääkkeen hyötyihin. Siksi hän hehkuttaa lääkkeiden paremmuutta.