Fiktiivisiä hahmoja joihin olette olleet ihastunut?
Kommentit (31)
11-vuotiaana ihastuin palavasti Christopher Reeven esittämään Teräsmieheen.
Jim Dempsey, Jim Bergerac, Josef Matula. Jiillä alkoivat kaikki jostain syystä. 😁 Ihan aikuisten kirjoissa olin jo silloin.
Kun joskus pikkupoikana sai käsiinsä John Carter kirjat ja sarjakuvat, niin kyllähän Dejah Thorisista tuli se unelmien prinsessa. Onneksi siitä pääsi ylitse aika nopeasti. Samantha Foxin kuvien avulla. 😁👍
Vierailija kirjoitti:
Almasy.
Englantilaisen potilaan Almasy? Katsoin jouluna ja siinä vaiheessa kun Almasy istui siellä kylpyammeessa niin mulla hormoonit hyrräs niin että olin itse jääkylvyn tarpeessa;D
Vierailija kirjoitti:
11-vuotiaana ihastuin palavasti Christopher Reeven esittämään Teräsmieheen.
Onko se vielä hengissä?
Pelaan ensimmäistä kertaa Witcher 3:ta ja olen ihastunut Geraltiin. Tuntuu hölmöltä olla ihastunut pikselihahmoon. :D
Disneyn kettu-Robin Hood.
Myöhemmin sitten Michael Praedin esittämä Robin Hood.
Mutta joo, olisi varmaan helpompi luetella ne fiktiivisten seikkailutarinoiden sankarit kehen en olisi ihastunut, koska ihastun aina ihan kaikkiin, genrestä riippumatta, omasta iästä ja ikääntymisestä riippumatta, alkaen tuosta ketusta ja Disneyn Kaunotar ja Kulkuri -leffan Kulkurista. Viimeisimpinä ihastuksina taitavat tällä hetkellä olla Daemon Targaryen, Halbrand/Sauron ja Joel Miller.
Nosto.