Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko nainen mennä johonkin tapahtumaan/tilaisuuteen jonkun miehen kanssa joka ei ole seurustelukumppani?

Vierailija
04.02.2023 |

What are the odds?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä, haluaa olla naisen kaveri vai odottaako petipuuhia

Vierailija
22/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran kaverimiehen kanssa liikkeellä, ihan kävelin kadulla. Vastaan tuli vanha pariskunta, minulle tuttu. Esittelin. Sitten tulin heitä vastaan parin kuukauden päästä oman mieheni kanssa ja katsoivat oudosti.

Mikseivät katsoneet oudosti kun tulit kaverimiehen kanssa vastaan?

Outoja vanhuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko nainen sinkku vai parisuhteessa.

Vierailija
24/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytit aloituksessa englantia etkä suomea?

Etkö ymmärtänyt? Käytä vaikka Google kääntäjää tai pyydä äitiä auttamaan vaikeiden sanojen kohdalla.

Tyhmät leikkii hienoa, kun heittelevät enkkua joka väliin🤮

Vierailija
25/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä, haluaa olla naisen kaveri vai odottaako petipuuhia

Kummassa tapauksessa voi mennä esim. leffaan? Voiko mennä vaikka haluaa vain petiin loppujenlopuksi? Saako siitä sakkoja vai mitä seurauksia, kenelle maksetaan? Naisen isälle/veljelle/sedälle/naapurille?

Vierailija
26/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärtänyt? Käytä vaikka Google kääntäjää tai pyydä äitiä auttamaan vaikeiden sanojen kohdalla.

Tyhmät leikkii hienoa, kun heittelevät enkkua joka väliin🤮

Milloin enkku on ollut hienoa, sitähän osaa koululaisetkin? Minusta esim. italia kuulostaa hienolta, sitä ei tyhmät osaakaan.

Vierailija
27/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku mennä johonkin jonkun kanssa, siinäpä ongelma?

Vierailija
28/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juorujen mukaan olen seurustellut varmaan sadan miehen kanssa koska pitkän elämäni aikana olen käynyt lukemattomissa tilaisuuksissa sun muissa kahdestaan jonkun miehen kanssa jonka kanssa minulla ei ollut minkäänlaista suhdetta. Ihmiset olettavat helposti jotain jos liikuu jonkun kanssa kahdestaan.

Onneksi olet ihan järjissäsi edellenkin ja elämä jatkuu. Toivottavasti olet aiheuttanut edellenkin kateellisille juorun aihetta. Kiusa se on pienikin kiusa.

Vierailija
29/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moukka. Etkö osaa ilmaista itseäsi suomeksi, vaikka kyseessä oli noinkin yksinkertainen ilmaus? Mitään järkevää syytä englannin käyttämiseen sinulla ei ole.

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000009202458.html

"KIELITIETEILIJÄ JANNE SAARIKIVI OSAA AINAKIN PARIAKYMMENTÄ ERI KIELTÄ. SUOMEN KIELEN TULEVAISUUS HUOLESTUTTAA HÄNTÄ."

Itse käytät suuraakkosia, mitään järkevää syytä niiden käyttämiseen sinulla ei ole.

Vierailija
30/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi pitäisi, vaikka en ole vastaankaan. Viihdyn tosi hyvin mieheni kanssa, joten tottakai hänen kanssaan mieluiten kaikkialle. Jos ei pääse, niin tilaisuudesta riippuen yksin tai kenen tahansa kaverin kanssa. Avec-juhliin yksin, jos mies ei pääse. Festareille kaverin kanssa, jos mies ei pääse. Mulla ei tosin ole niin läheistä miespuolista ystävää. Kaikki ovat jääneet yllättäen sen takia, että halusivat jotain enemmän...

Vierailija
31/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Lue Finlexistä Seurustelu- ja parisuhdelain 5. pykälän 9. momentti, joka kieltää kuvailemasi toiminnan yksiselitteisesti.

Vierailija
32/32 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Jotkut tekee ulkomaanmatkojakin kaverinaisen kanssa, kuten mun tapailumies viime kesänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme