Mitä olen menettänyt kun olen ollut teinistä asti samassa suhteessa?
Ihan rehellisesti? Hyviä ja huonoja juttuja?
Olen nyt 38v., mies 41v., lapsia kolme, koiria kaksi ja taloja yksi.
Olin 15-vuotias kun tapasimme. Kaikki on mennyt tosi hyvin, mutta jostain syystä olen miettinyt tätä asiaa viime aikoina.
Keski-iän kriisi?
Kommentit (65)
Et ole menettänyt mitään, jos olet onnellinen suhteessa.
mietit varmaan asiaa siksi että joku uusi mies on alkanut kehua sinua ja antaa huomiota pillun toivossa.
nyt eikun imemään sen munaa firmassa ja annat vähän persereikää, kun se vagina ei sitä varmaan kiinnosta kun sitä saa muualtakin, ja sit ero päälle ja kamat jakoon
vuoden päästä tuota onkin taas aika ajatella mitä tuli tehtyä
näin se menee
Et mitään. Vertaa omaan elämääni, en ole saanut hyvää miestä enkä ole kokemusta hyvästä seksistä jossa minäkin nautin. Sen sijaan on kokemusta yksinäisyydestä, hellyydenpuutteesta, kelpaamattomuudentunteesta ja masennuksesta. Niin ja lapsiakaan ei tietenkään ole. Myös rahasta on tiukkaa kun kaikki pitänyt maksaa yksin. Eli elämässäni ei ole ollut oikeastaan mitään kivaa. Jos saa vain paskoja miehiä on elämäkin paskaa. Olet saanut hyvän miehen, älä ota sitä itsestäänselvyytenä, kaikki eivät todellakaan saa.
Et mitään. Olet sen sijaan saanut turvallisen ja vakaan parisuhteen. Tuohan on unelma useimmille naisista. Naiset eivät ole samalla lailla luotuja irtosuhteisiin kuin miehet, vaan ne usein kuluttavat henkisesti ja nakertavat luottamusta. Pieni osa naisista on niin maskuliinisia luonteiltaan, että heille sopii sarjadeittailu.
Minulla pitkä suhde on mahdollistanut mm. oman talon rakentamisen, lapset ja yli 4 kotiäitivuotta, vuosittaiset ulkomaanmatkat, uusia autoja, 3 ihanaa kälyä ja 3 tosi kivaa lankoa sekä oikein mukavat appivanhemmat, ihanan naapuruston, jossa kaikki olemme asuneet melkein 20 vuotta. Olen töissä muiden miesten kanssa niin paljon, että en kaipaa yhtään enempää miehiä.
Pitkän suhteen takia minulta on jäänyt kokematta pitkäainen yksinäisyys, valtavat määrät alkoholia ja epäonniset suhdeviritelmät vaihtuvien miesten kanssa. Vaikka olisin ollut vapaa lähtemään, en ehkä olisi uskaltanut tai pystynyt rahatilanteen takia muuttamaan ulkomaille ja tekemään hienoja pitkiä reissuja.