Kauheeta ku oli kallista kaupassa. Broileri kallistunut ihan sikana!
Ja kaikki muukin. Ja kaikissa kaupoissa. Järkkyä
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytär olisi halunnut, että tuon kaupasta pehmeän pippurista broilerfilettä. Olikohan paketti 600g ja hinta yli 8€. Juu sai jäädä kauppaan ja suikaleita voin pehmeän pippurisena ostaa.
Ei kyllä kannata muutenkaan valmiiksi maustettuja ostaa.
En niitä itse yleensä käytäkään, mutta 19v. tytär haluaa välillä pehmeän pippurista ja tekee siitä itselleen ruokaa.
Jos on broileri kallistunut, niin on kananmunatkin. Suosimani luomukananmuna on jo niin kallista, että jäävät monilta hyllylle. Kohtuullisimmilla hinnoilla ne olivat usein vähissä.
Kaffebulla kirjoitti:
Halvin 400g naudanjauheliha 4,50€
3,99e halvin prismassa. En tiedä olisiko lidlissä halvempaa.
Gifflarin pikkupuustit oli kallistuneet taas 10senttiä k marketissa, nyt 2,65e. Muistan kun joskus oli 1,99e.
Taidat olla mun exä, joka ei koskaan ota lapsia luokseen, eikä koskaan joudu käymään kaupassa. Tosin onhan ehkä olut ja röökikin kallistunut, eihän sitä sitten ole varaa ostaa lapsille ruokaa..
Vierailija kirjoitti:
Sika nauta on edullista.
Se haisee!
Broileri sikana! Kaikenlaista sitä sattuukin tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Gifflarin pikkupuustit oli kallistuneet taas 10senttiä k marketissa, nyt 2,65e. Muistan kun joskus oli 1,99e.
Aika tasan vuosi sitten, ennen hinnannousun alkua,
oli vielä alle 2 euroa pussi jopa pienessä Alepassa.
Loppuvuodesta näin tarjouksen 2 pussia 4 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Halvin 400g naudanjauheliha 4,50€
mennyvittuunlihansyöjäjonne
Älä kiroo, siunaa siunaa, sinnehän sinäkin haluat!
Melkein 10 euroa maksoi 600 gramman paketti broilerin paistipaloja. Naturellina. Hemmetin hyvää broileri-kasvishöystöä tuli.
Paketissa kerrottiin suomalaisen tilan nimi ja paikkakunta, jossa broilerit on kasvatettu. Tällaista tietoa ei löydy saksalaisesta makkarapaketista.
Suosin edelleen kotimaista teoissa, enkä vaan puheissa.
Vierailija kirjoitti:
En niitä itse yleensä käytäkään, mutta 19v. tytär haluaa välillä pehmeän pippurista ja tekee siitä itselleen ruokaa.
yöcs, pehmeän pieruinen...
Minäkin teen töitä 26/8 eikä rahat riitä
Ehdotin eilen puoliskolleni, että pitäisiköhän meidänkin pitää välillä kasvisruokapäiviä ja hän sanoi. että hyvä ajatus. Olin vähän hämmästynyt.
No entä sitten jos on kallistunut? Pitäisikö valtion auttaa?
2,5 miljoonaa suomalaista on ylipainoisia ja joka neljäs aikuinen on läski. Hinnat voisi tuplata.
Olikohan ne valion kreikkalaiset jogurtit (missä hilloa alapuolella)jotka kallistuu koko ajan. Ennen ne oli muistaakseni alle euron ja nyt oli jo jotain 1,20. Kauppaan jäi. Lähikaupassa maksoivat jo lähes 1,60e kpl. Aika suolainen hinta yhdelle jogurtille.
Vierailija kirjoitti:
Energian hinta laskee, mutta ruoan hinta nousee silti.
Suomessa tuntuu usein käyvän niin, että hinnat nousee kyllä samaa tahtia kuin muualla maailmassa, mutta ne eivät ikinä laske vaikka muualla laskeekin. Pysyvät vain samassa, kunnes taas muualla alkaa hinnat nousta.
Ihanaa kun ihmiset alkaa hoikistumaan.