Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minussa jotain vikaa, kun en pidä siitä että mies runkkaa

Vierailija
19.11.2006 |

katsellen tyttöjen kuvia. Tytöt poseeraavat eriasennoissa ja levittelevät pillua ja mies runkkaa, kuvittelee varmaan panevansa niitä. Ei koskaan katso kuvia, missä on mies mukana vaan aina pelkkiä tyttöjä.

Panokuvat ymmärtäisin, mutta kun runkkaa katsellen pelkkiä tyttöjen kuvia, se loukkaa tosi paljon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siinä mitään pahaa ole.

Vierailija
2/4 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en tiedä minkälaisella kuvastolla tai mielikuvilla oma mieheni itseään kiihottaa, enkä ole ajatellut että se asia minulle kuuluisi tai että voisin sitä omien mieltymysteni mukaan kontrolloida. ja mies on sen verran huomaavainene että hoitaa runkkaamisen niin, ettei mulla kertakaikkiaan oo mitään aavistusta milloin se sitä tekee tai tekeekö ollenkaan.

jäi vaan vaivaamaan että miten sinä tiedät niin tarkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt ihan pillukyrpätasolle. Mies näyttää luulevan että minä olen samalla tavalla käytettävissä kuin kuvat, saatavilla silloin kun hän haluaa ja olen pelkkä pillu, olen pelkästään miehen tyydytystä varten. Lisäksi hän joskus sulkee silmänsä tai painaa päänsä piiloon ja puhuu tyyliin: tästä saat tyttö kyrpää. Silloin tuntuu että mies kuvittelee panevansa jotain netissä näkemäänsä teinityttöä.

ap.

Vierailija
4/4 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monelta mieheltä todellisuudentajun ja tuo halut likilapsiin.