Oletteko käyneet vielä kertaakaan Pizza Hutissa sinä aikana kun se on ollut Suomessa
Pizza Hut on ollut Suomessa nyt vähän yli viitisen vuotta sitten, mutta onko tietsä kukaan vielä käynyt pizzalla yhdessäkään Suomen 20 Pizza Hutissa? Ja jos olette käyneet niin mitä mieltä olette Pizza Hutin hinnoista ja pizzoista? Ja onko se parempi ja laadukkaampi kuin suomalainen Koti Pizza tai "Koti Pizzan tappaja" kuten silloin aikoinaan aprikoitiin?
Kommentit (77)
Olen käynyt 90-luvun alussa Itiksen Pizza Hutissa, useamman kerran. Silloin oli vähemmän tarjontaa ja olivan ihan käypiä pizzoja siellä.
Kävin ekan kerran silloin kun tuli suomeen 80-luvulla. On ok pizzaa.
En ole ehtinyt käydä, mutta viikolla kävin Kotipizzassa, jossa kaikki oli muuttunut niin huonoon suuntaan, että ikinä toiste en enää mene.
Pizza Hut on tullut Suomeen ennenkuin sinä olet syntynyt. Vuonna 1987.
Mistä sinä olet saanut päähäsi viisi vuotta? Jo viiden vuoden aikana aika moni on varmasti käynyt pizzaa syömässä. Jos sinä et ole käynyt, ei se tarkoita, ettei kukaan muukaan ole käynyt.
Vaikka asun 600 km päässä Suomen eka Pizza Hutista, olen käynyt sielläkin muutaman kerran, silloin harvoin kun ehtii välilaskun aikana käydä stadissakin.
Pitsapalat ovat hyviä, niin kuin on Kotipizza-palatkin. Eivät ole toisilleen kilpailijoita, kummallekin löytyy ostajansa.
Kävin Pizza Hutissa ensimmäisen kerran vuonna 1987, Helsingissä. MInusta siitä on kulunut enemmän kuin viisi vuotta.
Joo käynyt siellä vuodesta 88 alkaen
Olen käynyt, kun tuohon parin kilsan päähän avattiin.
Olen käynyt. Hyvää pitsaa, mutta rehellisesti sanoen puolessa välissä pohja alkaa maistumaan leivältä
Mutta kuka on käynyt Taco Bellissä?:)
En ole kyllä koskaan käynyt itse Pizza Hutissa, vaikka Helsingin ydinkeskustassa asun ja olen täältä myös syntyisin. Burger KIngissä kävin Kaisaniemenkadulla 80-luvulla, ja Carrolsseissa Keskuskadulla ja citykäytävässä. Pizza Hutissa ja Taco Bellissä en ole käynyt.
Minä asuin Helsingissä 90-luvun, ja silloin varsinkin ensimmäisinä vuosina tuli aina joskus käytyä, edelleen muistelen sitä kun tuli se että sen reunan sisälläkin oli juustoa, ai että oli hyvää, muista pitsoista jätän aina reunat syömättä, turhaa tavaraa.
Miksi ihmeessä väität että olisi vasta viisi vuotta ollut Suomessa? Mikä ihmeen aikamatkustaja sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka on käynyt Taco Bellissä?:)
En ole kyllä koskaan käynyt itse Pizza Hutissa, vaikka Helsingin ydinkeskustassa asun ja olen täältä myös syntyisin. Burger KIngissä kävin Kaisaniemenkadulla 80-luvulla, ja Carrolsseissa Keskuskadulla ja citykäytävässä. Pizza Hutissa ja Taco Bellissä en ole käynyt.
Taco Bellin annos oli iso pettymys. Liian vähän täytettä.
Pizza Hut voittaa mennen tullen.
TcB tosiaan pettymys.
KFC kokeilematta
Vierailija kirjoitti:
en ole
Onkohan Tampereella?
Tampereen Keskustorilla oli Pizza Hut vuosikausia, ellei peräti vuosikymmeniä. En muista, milloin poistui. Nykyään taitaa kaupungin ainoa Pizza Hut olla Tesomalla.
Meidän perhe käy hyvin harvoin missään kauempana, mutta viime syksynä käytiin Pariisissa lomalla, ja sieltä tullessä käytiin Taco Bellissä, ja oli kyllä hyvää, tulispa tänne Kokkolaankin se. Seinäjoella ollaan käyty KFC:ssä, se ehkä oli pieni pettymys. Kumpaakaan niistä ei tainnut olla Pariisissa. Pariisissa käytiin Five guyssissä ja se oli kyllä ihan hyvä paikka, paljon valinnanvaraa juomissa, limuissa ja pirtelöissä. Brysselissä on tosi hyvä kanapaikka, en nyt muista nimeä, mutta oli parempi kuin KFC.
Täällä Kokkolassa on monta hampurilaispaikkaa, ja nyt vasta tulee Friends & Brgrs vaikka se on lähtöisin naapurikaupungista, ja siellä ollaankin käyty, ja myös Tampereella. Ihan kiva, mutta ei nyt ehkä kaiken hehkutuksen arvoinen, mutta kun se tänne aukee ensi viikolla, niin käydään kyllä varmasti.
Vierailija kirjoitti:
en ole
Onkohan Tampereella?
Tesomalla on
Hah hah. Pizza Hut ollut jo kasarin lopussa Suomessa ja olen käynyt varmaan monta sataa kertaa.
Onko ne pizzat jotenkin isompia, kun ovat niin kalliita? Riittääkö esim. yhdestä small pizzasta kahdelle?
Kyllä Pizza Hut on ollut kauemmin kuin 5 vuotta
Ensimmäinen Pizza Hut -ravintola Suomessa avattiin Helsingin Citykäytävään vuonna 1987.
Ja kyllä, olen muutaman kerran käynyt