Oletteko käyneet vielä kertaakaan Pizza Hutissa sinä aikana kun se on ollut Suomessa
Pizza Hut on ollut Suomessa nyt vähän yli viitisen vuotta sitten, mutta onko tietsä kukaan vielä käynyt pizzalla yhdessäkään Suomen 20 Pizza Hutissa? Ja jos olette käyneet niin mitä mieltä olette Pizza Hutin hinnoista ja pizzoista? Ja onko se parempi ja laadukkaampi kuin suomalainen Koti Pizza tai "Koti Pizzan tappaja" kuten silloin aikoinaan aprikoitiin?
Kommentit (77)
Me käydään yleensä Pizza Hutissa, jos käydään pizzalla. Tykätään koko perhe sen tyylisestä pizzasta.
Jonkun mainitsemassa Taco Bellissä taas ei olla koskaan käyty, kun emme pidä sen tyylisestä ruoasta.
Pizza Hut käy juuri ja juuri krapulamätöstä. Ei ole pitsana kyllä kummoista. Rasvainen ja ylisuolainen pulla. Jos vertaa esim kunnon napolilaiseen pitsaan, joka maksaa saman verran, niin jälkimmäisestä ei tule yhtään samanlaista ähkyä.
Taco Bell sitten on jotain aivan kamalaa kuraa. Teollisten makuista sontaa, annokset pieniä ja muutenkin pahan makuisia. Tex Mexin kanssa on se ongelma lisäksi, että sitä on todella helppo tehdä itse ja paljon maukkaampana kuin Taco Bellin tuotoksia, eikä tarvitse edes valmissooseihin kajota.
Friends and Burgers on todella hyvä ja koskaan ei ole harmittanut kaksinkertainen hinta perusmättöihin kuten Heseen tai Mäkkäriin verrattuna. Samaa taas ei voi sanoa Naughty Burgerista, joka on pettänyt nyt kolme kertaa ja neljättä mahdollisuuta ei tule.
Makuasioita sanoi koira kun hanuriaan nuoli.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku menee KFC, tiedoksi ettei siellä ole myynnissä juuri mitään alkuperäisiä lisukkeita tai kastikkeita. Eli jos maku jää valjuksi, syy on siinä, eikä tolla ole mitään tekemistä muiden maiden KFC:n kanssa.
KFC on ollut kuraa kaikkialla missä olen sitä syönyt. Siksi en ole Suomessa edes kokeillut,
Eikös siellä pizza hutissa oo sama toimari ku kfc:ssä 😂😂😂
On tullut muutamia kertoja. Valitettavan kallis yleiseen tarjontaan nähden.
Vierailija kirjoitti:
En. En syö pitsoja
Joo, syön pitsoja
Mä kävin jo 1990-luvun alussa Espoon Tapiolassa Pizza Hutissa.
Myös Stokkaa vastapäätä olevassa Citykäytävässä ysärin alussa oli Pizza Hut. Se oli siellä vielä 2000-luvullakin. Kävin sielläkin usein.
En ole käynyt. Teen itse pitsani.
Se on Suomessa Pitsa Hattu, täällä ei saa käyttää ulkomaalaisia kirjaimia.
Ysärillä kävin opiskeluaikana Hämeenkadulla Turussa. En tykännyt pannupitsoista, mutta nyt kun kävin pakosta vuosien tauon jälkeen uudestaan, olikin ihan hyvä pizza.
Vierailija kirjoitti:
Pizza Hut käy juuri ja juuri krapulamätöstä. Ei ole pitsana kyllä kummoista. Rasvainen ja ylisuolainen pulla. Jos vertaa esim kunnon napolilaiseen pitsaan, joka maksaa saman verran, niin jälkimmäisestä ei tule yhtään samanlaista ähkyä.
Taco Bell sitten on jotain aivan kamalaa kuraa. Teollisten makuista sontaa, annokset pieniä ja muutenkin pahan makuisia. Tex Mexin kanssa on se ongelma lisäksi, että sitä on todella helppo tehdä itse ja paljon maukkaampana kuin Taco Bellin tuotoksia, eikä tarvitse edes valmissooseihin kajota.
Friends and Burgers on todella hyvä ja koskaan ei ole harmittanut kaksinkertainen hinta perusmättöihin kuten Heseen tai Mäkkäriin verrattuna. Samaa taas ei voi sanoa Naughty Burgerista, joka on pettänyt nyt kolme kertaa ja neljättä mahdollisuuta ei tule.
Makuasioita sanoi koira kun hanuriaan nuoli.
Kyllä pitsan kuuluu olla täyttävä.
Kävin friends and burgersissa. Hyvää oli, mutta hampurilainen oli liian pieni. Puolet normaalin koosta. Potut olivat myös pahoja. Ja hintaa tosiaan melkein tuplat. En menisi uudelleen
Vuonna 1998 kun Hutissa oli vielä lounasbuffa, se oli kova
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku menee KFC, tiedoksi ettei siellä ole myynnissä juuri mitään alkuperäisiä lisukkeita tai kastikkeita. Eli jos maku jää valjuksi, syy on siinä, eikä tolla ole mitään tekemistä muiden maiden KFC:n kanssa.
KFC on ollut kuraa kaikkialla missä olen sitä syönyt. Siksi en ole Suomessa edes kokeillut,
Aasiassa olen KFC:stä tykännyt, kun tilannut niitä spicy hommia. Euroopassa mautonta.