2 viikkoa reissussa ja mieheni ei laita viestiä
Kommentit (52)
En laita viestiä puolisolle jos ollaan alle 2 kk reissussa. Ihan turhaa hölötystä.
Mitä viestiä ja mistä asiasta?
Näin kymmenien vuosien suhteessa en missään nimessä kaipaa mitään jokailtaisia hyvänyöntoivotuksia tms. Pitää ihmiselle antaa omaakin aikaa joskus.
Jossain nuoruuden suhteen alkukuukausina asia tietty toinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä viestiä ja mistä asiasta?
Näin kymmenien vuosien suhteessa en missään nimessä kaipaa mitään jokailtaisia hyvänyöntoivotuksia tms. Pitää ihmiselle antaa omaakin aikaa joskus.
Jossain nuoruuden suhteen alkukuukausina asia tietty toinen.
Tapansa kullakin. Jospa ap ja miehensä ovat aina viestitelleet matkoillaan toisilleen ja nyt ap ihmettelee kun mies ei ota yhteyttä?
Mitä ihmettä teillä on asiaa niin että pitää kirjoittaa viestejä?
2 viikkoa ilman naista on iso elämys. Ehkä ei kestä kunnella sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ja mun miehellä ainakin on. Ihan ilmoitusluontoisia asioita kotoa, matkakuulumisia siitä, mitä on tullut tehtyä jne. Me ei olla oltu viikkoa pidempään erillämme, mutta kyllä silloinkin joka ilta viestitellään.
Järkyttävää jos ei joka päivä viestittele kumppaninsa kanssa. Lopettaisin suhteen jos ei kahteen viikkoon kuulu yhtään mitään.
Miksi olla yhdessä jos ei ole mitään sanottavaa toiselle?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole tyhjä elämä. Moni hoitaa esim. iäkkään vanhempansa asioita, lasten tekemiset on myös aika oleellinen juttu, kaikenlaista voi olla vireillä; saitko sä sen työpaikan, miten sen tarjouskilpailun kanssa oikein kävi, oletko jo päättänyt minne jouluksi matkustetaan, valitsitko remppavärit värikartasta, onko koiran tassuhaava parantunut, joko flunssa meni ohi...
Elämä on täynnä tapahtumia ja jos ei suhde ole täysin väljähtynyt, on siinä vastavuoroisuutta ja kiinnostusta kumppanin vointiin ja tekemisiin.
Kaikkea lätinää. Kuluttaa vain energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole tyhjä elämä. Moni hoitaa esim. iäkkään vanhempansa asioita, lasten tekemiset on myös aika oleellinen juttu, kaikenlaista voi olla vireillä; saitko sä sen työpaikan, miten sen tarjouskilpailun kanssa oikein kävi, oletko jo päättänyt minne jouluksi matkustetaan, valitsitko remppavärit värikartasta, onko koiran tassuhaava parantunut, joko flunssa meni ohi...
Elämä on täynnä tapahtumia ja jos ei suhde ole täysin väljähtynyt, on siinä vastavuoroisuutta ja kiinnostusta kumppanin vointiin ja tekemisiin.
Ja nuo asiatko ei voi odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta tuo kuulostaa jo tikusta asiaa-tekemiseltä. Eipä tulis mieleenkään viestitellä puolisolle kesken reissun jostain remppaväreistä tai joulun lomista.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-mies petti mua aina kun olin itse muualla. Eli kaksoiselämää.
Sama homma. Viesteihin vastailu alkoi viipyillä. Puheluihin ei vastattu ikinä suoraan vaan soitettiin jonkun ajan päästä takaisin, jos soitettiin. Puhumattakaan siitä, että oma-aloitteisesti olisi minulle viestejä laitettu ja kyselty normaaleja kuulumisia, mitä ennen kysyttiin joka ilta ollessani reissussa.
Olen miettinyt, että jos olisin saanut jonkun sairaskohtauksen ja kuollut reissukämpälle, niin ukko ei ois varmaan koko viikkona huomannut tilannetta.
Kaksi viikkoa reissussa eikä mieheni laita viestiä
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut. Vastaa viiveellä. Ei laita oma-aloitteusesti mitään.
Puhut puppu,lueppa aloituksesi itse uudellen! Nyt jo laitaa sinulle viivellä viestiä?Kirjotat aloitus 2 viikoon ei lattanut viesti ja nyt kuitenkin vastaa jo viivellä.Haloo hei. Keksi parempaa juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aika tyhjältä tuntuisi, jos tuollaisia miettisin.
Se suhde sitten vetelee jo loppujaan jos toinen ei välitä yhtään.