Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä miehesi on pappautunut ja alkanut päästää ihmeäännähdyksiä?

Vierailija
03.02.2023 |

Minua itseäni ärsyttää suunnattomasti nuo äännähdykset. Siis tuntuu kuin vetäisi liitua seinään ja se käy syvälle. Jatkuvasti kaikkea pulinaa: öhhöh, öhhöh, useita kertoja peräkkäin ilman mitään syytä.. Näm, näm maiskutuksia vaikkei suussa ole mitään. Haukotuksista kaiken maailman kiekaisuja ja venyttelyjä ääneen. Ähinää ihan vain paikoillaan istuessa.
Siis paheneeko tämä tästä? Mies alle 50v. Mulla menee hermot, mutta en raaski sanoa, että lopeta kun ottaa kaiken itseensä ja suuttuu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vielä ole huomannut. Mies on 63 ja painaa täysillä yhteiskunnan huipulla.

Vierailija
2/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah! Tätä minäkin olisiin halunnut kysyä. Ehkö noin 5 vuotta sitten. On nyt 53. On kyllä aina ähkinyt jos pitää jotain painavaa siirtää minun kanssa vaikka on huomattavasti minua voimakkaampi.

Voivatko palstamiehet kertoa miltä toisten miesten pappaäänet kuulostavat heidän korvissaan. Kiinnostaa todella tämä urosten välinen kommunikaatio.

Olen nainen ja pyrin viimeiseen asti välttämään epämääräisten äänten tuottamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahenee. Estottomuus tulee lisääntymään muutenkin mm. häpeämättömän nenänkaivuun, piereskelyn ja röyhtäilyn muodossa.

Vierailija
4/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 44 sanoo "myhmyhmyh" kaivautuessaan mukavaan asentoon sohvalle. Veikkaan tekeväni samaa, ehkä omia omituisuuksiaan ei vaan huomaa? 21-v on jo maailmalla, mutta sanoi teininä "uijui" mennessään maate, en tiedä keneltä lie oppinut.

Vierailija
5/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä tykkään miehestäni vieläkin . Taidan olla itsekkin jo vähän ikääntynyt.

Vierailija
6/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakota se lenkille.

Auttoi rouvan inahteluun.

En tiennyt, että nainenkin voi ukkoutua.

Vierailija
7/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahenee. Estottomuus tulee lisääntymään muutenkin mm. häpeämättömän nenänkaivuun, piereskelyn ja röyhtäilyn muodossa.

Joo. Älä kuule mainitsekaan näitä. Lähden joskus kaupassa tosi kauan miehestä, koska päästelee järkkyjä pieruja ja ei ole millänsäkään tästä. Senkun vaan naureksii. Minua hävettää kulkea siinä mukana hajussa. Ja röyhtäilee myös kaupoissa oikein pitkään venyttäen. Se nyt ei niin paha kuin nuo järkyt leijat joita päästelee. Kuuluu siis tähän samaan pappautumiseen. Kiva!

Vierailija
8/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 48 on alkanut pidättää hengitystä keskittyessään johonkin asiaan ja ähkäisee tyytyväisenä kun saa homman valmiiksi. Ei ole ennen ollut tuollainen.

Vierailija
9/9 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä jatkunut jo vuosikausia mies on 56. Aina joku paikka kolottaa, ruumiillista raskasta työtä tehneenä niin kulumia on ja paljon. Rakas hän on siitä huolimatta.