Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltajan varallisuus - paljonko tienaatte ja mikä on varallisuutenne?

Vierailija
02.02.2023 |

Olen eronnut joitakin vuosia sitten ja asun edelleen yksin omistusasunnossa. Lapset ovat puolet ajasta kanssani ja maksan heidän kaikista kuluista puolet.

Erehdyin katsomaan mediaaniomaisuutta, joka ikäiselläni henkilöllä (42v) pitäisi olla ja kohtuullisista tuloista huolimatta kirittävää näköjään olisi. Tähän olen toki itsekin havahtunut, ero tuli kalliiksi.

Paljonko muut tienaa kuukaudessa ja paljonko teillä on velkojen jälkeen omaisuutta?

Laskin, että taloa olen maksanut noin 55000e, osakkeissa ja tilillä on noin 12000e. Muuta omaisuutta noin +5000e edestä, sillä arvohan kodin romuissa laskee silmissä. Yhteensä omaisuutta voisi kuvitella olevan yli 60ke, jos ottaa tämän hetkisen asunnon arvonaleneman huomioon (uudehko asunto kyseessä).

Bruttotulo n. 65ke vuodessa, lasten tilille menee lapsilisät, ikää itselläni 42v.

Missä jamassa muut eronneet ovat omaisuuden suhteen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajat ovat deittimarkkinoiden pohjasakkaa.

Miksi olisi? Itselliset äidit myös ketkä hankkinut yksin?

Vierailija
22/23 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajat ovat deittimarkkinoiden pohjasakkaa.

Miksi olisi? Itselliset äidit myös ketkä hankkinut yksin?

Mä uskon, että yh-naisia vastustavat miehet ovat joko niitä perheenisiä, ketkä hoitavat hommansa huonosti ja pelkäävät, että vaimonsa lähtee (ja pelottelevat vaimojaan tällaisilla yh:t on pahasta -kommenteilla) tai sitten incel-logiikkaa harjoittavia miehiä, joiden mielestä varsinkin yh:n olisi pitänyt valita hänet, koska se valittu mieskin osoittautui vääräksi, ja nämähän on todella katkeria, kun eivät tulleet itse valituksi lasten isäksi.

Kumpikaan kategoria ei ole sellainen, jonka kanssa yh-äitien kannattaisi olla missään tekemisissä, että nuo kommentit voi jättää ihan omaan arvoonsa ja keskittyä nauttimaan elämästä niiden ihanien ja mukavien miesten kanssa tai kokonaan ilman. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot 1800€/kk + Kelan elatusapu. 6-vuotias tytär ja minä 35-vuotias. Hyvin pärjätään. 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi