Hiton vaihdevuodet
On kyllä naisille suotu aika outo elämänvaihe. Miehenä tuntuu aika pahalta, kun halut häviää nuin vaan. Rakastan puolisoani, mutta kun omat halut on aivan tapissa ja vastakaikua ei saa. Ihana nainen kaiken puoliin, mutta panohommat ei enään kiinnosta. Tähänkö tämä jäi, loppuelämän runkkari.
Kommentit (18)
On todettu sen sataan kertaan täällä että vaihdevuodet päinvastoin moninkertaistavat naisten seksuaalisen halukkuuden. Tutkimukset jotka toista väittävät ovat valetta.
Voisiko syynä olla limakalvojen kuivuudesta johtuvat ikävät tuntemukset? Niitä voi onneksi lievittää paikallisella estrogeenihoidolla (emätinpuikot) ja kosteuttavilla geeleillä, öljyillä ym.
Kaikkihan me ollaan yksilöitä, mutta itselläni vaihdevuodet eivät ole vieneet haluja, mutta toosa vaatii nuoruuden pese ja pidä -meiningin sijaan jatkuvaa huoltoa. Onneksi kuitenkin seksi on parempaa kuin koskaan ennen.
N50
Oma vaimo on taas muuttunut niin negatiiviseksi ja kiukkuiseksi, ettei hän ole edes haluttava.
Muualle tekisi mieli suunnata huomioni.
Toisilta naisilta hiipuu halut kuten vaimoltakin ,mutta olen itsekin siihen syyllinen . Liian vähän olen huomioinut vaimoa vaikka tämä on kauniisti pyytänyt halaamaan välillä päivisin ja on tullut sitten itse illalla suukottelemaan . Joka ilta odottanut hyvän yön toivotusta rakas . Sen olen kuitenkin yleensä tehnyt.
Rupesin sitten miettimään sitä että meillä on ehkä vielä reilut 20v aikaa olla yhdessä ja olemme olleet jo useita vuosia ihan kahdestaan ja jos nyt päästetään tunteiden osoittamisen osalta tämän homma vapaalle tulee liian pitkä ja yksinäinen loppuelämä. Siispä aloitin halimaan ja suukottelemaan vaimoa useita kertoja päivässä . Vaimo oudoksui käytöstäni ensin vähän yli viikon mutta innostui itsekin viimein tästä ja teimme asiasta sopimuksen. Jompi kumpi pitää aina huolen siitä että vähintään 2 krt halataan ja suukotellaan valveilla . En tiedä johtaako tämä halujen lisääntymiseen mutta eipähän enää ole ainakaan tylsää päivisin . Iloista hymyä on tullut paljon lisää vaimon ilmeisiin . Teemme omaa työtä 3-4 tuntia putkeen 2 vuoroa eli perus 8h
No niinpä, kylmää kyytiä naiselta. Ei halua hakea edes hormonihoitoa. Tässäpä nyt kärvistelee tuskissaan, panohommat on kyllä mielessä
Ei muuta kuin vieraisiin tai maksullisiin. Miksi miehen pitäisi kärsiä puolison haluttomuudesta, en ymmärrä.
Entäs jos ajattelisittekin seksiä naisenkin kannalta. Ei aina vaan pano ja pano! Eikö se nyt ole jo käynyt selväksi, ettei se pelkkä pano ole se mitä useimmat naiset haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ajattelisittekin seksiä naisenkin kannalta. Ei aina vaan pano ja pano! Eikö se nyt ole jo käynyt selväksi, ettei se pelkkä pano ole se mitä useimmat naiset haluaa.
Panoa ja munaa ne naiset tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä et ehkä osaa oikein arvioida..?
Et ehkä nyt naisena ymmärrä, että se on juuri pano mitä mies haluaa. Tämä on ihan fakta asia, jos muuta väittää niin valistakaapa minua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä et ehkä osaa oikein arvioida..?
Nimenomaan osaan, kun munaa ja panoa ne naiset on aina halunneet.
En tiedä millainen nainen sinä olet, jos muna ja pano ei sulle kelpaa.
Ei kuule halua pelkkää munaa, näin naisena. Mutta jos miesnäkökulma edellä mennään, niin varmaan näin. MUtta älä sitten ihmettele sitä seksin puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule halua pelkkää munaa, näin naisena. Mutta jos miesnäkökulma edellä mennään, niin varmaan näin. MUtta älä sitten ihmettele sitä seksin puutetta.
Miksi mulla mitään seksin puutetta olisi, kun tarjoan naisille munaa ja panoja. Ne tykkäävät siitä kovasti. Saavat orkkuja ja ovat tyytyväisiä. Sulle pitää ehkä olla pilluakin sitten tarjolla, jos et pelkkää munaa halua.
Mitä vaimosi itse ajattelee asiasta?
Onhan seksi muutakin kuin panemista? Suuri osa naisista saa orgasmin helpommin muulla tavoin kuin yhdynnässä, vaikka poikkeuksiakin on. Oletteko puhuneet siitä, mikä vaimostasi tuntuu hyvältä niin esileikin kuin seksinkin aikana?
Halut eivät automaattisesti katoa vaihdevuosiin, mutta hankalat vaihdevuosioireet voivat vähentää halua, jos paikat ovat kuivat tai jos vaikka nukkuu kovin huonosti. Jos siitä on kyse kannattaa käydä lääkärillä.
On kyllä vaimon kanssa asiasta keskusteltu, mutta ei ymmärrystä minun halujeni tärkeydestä. Olen halaillut ja kehunut vaimoa jokaikinen päivä, kävelyttänyt koiraa, imuroinut, tiskannut ja pessyt pyykkiä sun muuta. Täytyy vaan luovuttaa parisuhteessa, vaikka nainen on muuten ihana. Omakin elämä on viellä elettävä. ap
Vierailija kirjoitti:
On kyllä vaimon kanssa asiasta keskusteltu, mutta ei ymmärrystä minun halujeni tärkeydestä. Olen halaillut ja kehunut vaimoa jokaikinen päivä, kävelyttänyt koiraa, imuroinut, tiskannut ja pessyt pyykkiä sun muuta. Täytyy vaan luovuttaa parisuhteessa, vaikka nainen on muuten ihana. Omakin elämä on viellä elettävä. ap
Sulla on ne kolme tuttua vaihtoehtoa.
1. Sopeutua tilanteeseen
2. Käydä vieraissa
3. Erota
Voi voi , äänestä vihreitä. Sieltä löytyy jopa sinunkin ongelmaan vastaus