Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko 100% varma, että miehesi ei ole pettänyt sinua?

Vierailija
18.11.2006 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinisilmäinen, mutta näitähän riittää. Siksi pettäminen onkin usein niin iso ylläri ja shokki!

Vierailija
22/27 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sillä itse todistin tilanteen

Miten/mitä tapahtui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että on pettänyt.

Vierailija
24/27 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei oikeastaan olisi siihen edes mahdollisuuksia ellei tekisi sitä sitten työpaikalla. Mieheni on ulkomaalainen eikä olevielä ollu suomessa niin kauaa että olisi ollut esim. koskaan yötä pois kotona. Ei myöskään ole ollut työmatkoilla tai muilla matkoilla ilman minua. Baarissa tähän mennessä ollaan myös oltu aina yhdessä sillä mun kaverit ovat miehenikin ystäviä. Muihin ei vielä ole oikein ehtinyt tutustua. Tiedän että olen miehelleni tällä hetkellä ainoa nainen ja hän minua rakastaaa. Muutenkaan ei ole yhtään sen tyyppinen ihminen, mutta tietenkään tulevaisuudesta ei koskaan voi olla 100% varma.

Vierailija
25/27 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan ei olla 10 yhdessä olo vuoden aikana oltu erossa, joten ei olisi edes päässyt pettämään.

Vierailija
26/27 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miheni on myös ulkomaalainen, on kotona viihtyvää tyyppiä, periaattellinen mies. Hän oli kokematon ja koskematon kun tapasimme.

Seksiäkin harrastettiin vasta kun meidät oli vihitty.

Hän ei pyöri kavereiden kanssa missään, jos käymme leffassa, kylässä tai kahvilla/syömässä, menemme aina yhdessä.

Me olemme toistemme parhaat ystävät ja uskotut.

Emme käy kapakoissa. Miestäni eikä minuakaan sais kapakkaan kyllä millään, emme kumpikaan käy edes työpaikkojemme pikkujouluissa.

Vierailija
27/27 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipa vaan sanomaan kerran pitkähkön seksittömän kauden aikana, että " Kyllä kohta pitää hakea muualta, jos ei kotona onnistu."

En usko, että olisi pettänyt, mutta enää en voi olla 100% varma. Juu, seksittömyyden syy oli minun ääretön väsymys (fyysinen ja psyykkinen) kaikkeen ja kaikkiin. Ei tullut mieleenkään mikään seksiin liittyvä edes parisuhteen vuoksi. Sittemmin tilanne on toki korjaantunut.