Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mielestäsi seksipositiivinen?

SixtyNeinTimes
02.02.2023 |

"Seksipositiivinen= seksitaitoinen jolle mikään asia seksissä ei ole niin vakavaa ja joka vielä uskoo sen ilolla".

Seksipositiivisuus.

Onko se sinulla ikinä ollut tavoite seksielämässäsi vai koetko olevasi jo mielestäsi 'tarpeeksi' seksipositiivinen? ( Ja muidenkin kuin äitisi mielestä..)

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenties toivoin ympäripyöreyden sijaan kirjaimellisempaa ulosantia. Mitä teet kun olet niin upea? Tähän ei koskaan tule vastausta.

Siis olisit halunnut kuulla kirjaimellisesti, mitä teemme sängyssä? No, öh, eilen hän esimerkiksi sitoi minut, piiskasi, pani eri asennoissa, lopulta sain orgasmin lähärissä, jonka jälkeen oli hänen vuoronsa tulla.

Mieheni mielestä olen upea, mutta en nyt menisi yleistämään - ihmisillä on erilaisia makuja. Jonkun toisen mielestä ehkä en ole, mutta väliäkö tuolla. Tärkeintä on, että on löytänyt ihmisen jonka kanssa hommat toimii hyvin ja elo on mukavata.

Kyllä, vastasit kysymykseeni ja kiitän sinua. Olen ollut yleisesti hieman ärsyyntynyt tästä että kerrotaan kuinka hurjia ollaan ja siitä ei sitten saa käsitystä. Jokaisen hurjuus toiselle kerrottaessa ei toki tuo esiin nautintoa, joka on hetkessä. Joskus pienetkin asiat voivat olla todella suuria. Kuten tänään kun vaimoni hymyili minulle ja t-paidan alta nöpöttivät nännit. Sitten me tehtiin vaikka mitä. :)

No problemo! Eipä siitä tarvi ärtynyt olla. Ja jokaisellahan on se oma hurjansa. Minulla ja miehelläni on sama käsitys hurjasta, niin mikäs sen mukavampaa. Kivaa viikonloppua sulle ja vaimokkeellesi! :)

Saatko piiskasta juomuja? Alistavana voisin uskoa kiihottuvaani tuosta, mutta en silti uskalla. Perseelle läimimiminen ja anuksen nuoleminen ilman että kosken vaginaan saati klitorikseen on silti kivaa. Antaa toisen pidätellä, ja jos toinen pyytää saati anoo niin rankaisee läpsäisyllä.

Olemme toistaiseksi käyttäneet läiskimiseen läimäytintä, vyötä tai kättä. Vyöllä tulee joskus selvät jäljet. Jäljillä nyt ei itselleni ole väliä, ihaninta touhussa on se nautinnollinen kipu. Mikä lie vinksahdus aivoissa itselläni, että tietynlainen kipu kiihottaa - oikeassa tilanteessa ja oikean henkilön aiheuttamana. Väliäkö tuolla, hauskaa kuitenkin on!

Vierailija
22/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenties toivoin ympäripyöreyden sijaan kirjaimellisempaa ulosantia. Mitä teet kun olet niin upea? Tähän ei koskaan tule vastausta.

Siis olisit halunnut kuulla kirjaimellisesti, mitä teemme sängyssä? No, öh, eilen hän esimerkiksi sitoi minut, piiskasi, pani eri asennoissa, lopulta sain orgasmin lähärissä, jonka jälkeen oli hänen vuoronsa tulla.

Mieheni mielestä olen upea, mutta en nyt menisi yleistämään - ihmisillä on erilaisia makuja. Jonkun toisen mielestä ehkä en ole, mutta väliäkö tuolla. Tärkeintä on, että on löytänyt ihmisen jonka kanssa hommat toimii hyvin ja elo on mukavata.

Kyllä, vastasit kysymykseeni ja kiitän sinua. Olen ollut yleisesti hieman ärsyyntynyt tästä että kerrotaan kuinka hurjia ollaan ja siitä ei sitten saa käsitystä. Jokaisen hurjuus toiselle kerrottaessa ei toki tuo esiin nautintoa, joka on hetkessä. Joskus pienetkin asiat voivat olla todella suuria. Kuten tänään kun vaimoni hymyili minulle ja t-paidan alta nöpöttivät nännit. Sitten me tehtiin vaikka mitä. :)

No problemo! Eipä siitä tarvi ärtynyt olla. Ja jokaisellahan on se oma hurjansa. Minulla ja miehelläni on sama käsitys hurjasta, niin mikäs sen mukavampaa. Kivaa viikonloppua sulle ja vaimokkeellesi! :)

Saatko piiskasta juomuja? Alistavana voisin uskoa kiihottuvaani tuosta, mutta en silti uskalla. Perseelle läimimiminen ja anuksen nuoleminen ilman että kosken vaginaan saati klitorikseen on silti kivaa. Antaa toisen pidätellä, ja jos toinen pyytää saati anoo niin rankaisee läpsäisyllä.

Olemme toistaiseksi käyttäneet läiskimiseen läimäytintä, vyötä tai kättä. Vyöllä tulee joskus selvät jäljet. Jäljillä nyt ei itselleni ole väliä, ihaninta touhussa on se nautinnollinen kipu. Mikä lie vinksahdus aivoissa itselläni, että tietynlainen kipu kiihottaa - oikeassa tilanteessa ja oikean henkilön aiheuttamana. Väliäkö tuolla, hauskaa kuitenkin on!

Kiitän uudelleen. En osaa sanoa, olenko mielipiteineni yksin, mutta tämä oli keskustelua, hyvää mielestäni. Te luultavasti elätte hyvässä parisuhteessa, tämä siis kantani. Toivon myös, että törmäämme keskusteluissa uudelleenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, seksi on iloinen ja rento asia, valitettavasti kaikki ei sitä ymmärrä.

Vierailija
24/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitän uudelleen. En osaa sanoa, olenko mielipiteineni yksin, mutta tämä oli keskustelua, hyvää mielestäni. Te luultavasti elätte hyvässä parisuhteessa, tämä siis kantani. Toivon myös, että törmäämme keskusteluissa uudelleenkin.

Olet oikeassa. Vähän poikkesi tosin alkuperäisestä aiheesta, mutta sellaista keskustelun parhaimmillaan on. Hyvältä tämä parisuhde tähän asti on tuntunut, toivottavasti tuntuu jatkossakin! En näe syytä, miksi tilanne muuksi muuttuisi, mutta mistä sitä tietää mitä elämässä käy. Tosin, kunhan kommunikaatio on hyvällä pohjalla, niin silloin selviää hyvin monenlaisista tilanteista. Törmätään!

N35

Vierailija
25/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle, tai siis meille, seksipositiivisuus on sitä, että seksi ja sen haluaminen on hyvä ja toivottu asia ja yksi pitkän suhteen kulmakivi. Haluaminen tai kiihottuminen ei koskaan ole huono tai hävettävä asia, vaan sen saa aina sanoa ja näyttää toiselle, eikä se aiheuta koskaan mitään inhoreaktiota.

Toisaalta aina on myös lupa sanoa, että tänään ei halua, oli syy mikä tahansa, eikä sekään aiheuta sen suurempaa draamaa, koska on luottamus siihen että seksi on edelleen mukava asia, ja sitä harrastetaan sitten kun se taas sopii. Viimeksi eilen illalla olen itse sanonut, että nyt vain kerta kaikkiaan väsyttää liikaa.

Seksiin kuuluu myös itsetyydytys, ja sitäkin on lupa halutessaan harrastaa, ja myös kertoa toisellekin siitä, kertoa vaikka kuinka toisesta fantasioi masturboidessaan. Minulle tämä on tärkeä asia, koska olemme sillä tavalla eritahtisia, että vaimo saa kerralla viikon annoksen orgasmeja. Minäkin tarvitsen enemmän kuin yhden viikossa, mutta en pysty yhdellä kerralla useaan. Lisäksi olemme osin eri paikkakunnilla, joten luonnostaankin tulee tilanteita, että haluttaa, mutta toinen ei ole siinä, ja silti haluaisi jakaa toisen kanssa sen halunsa.

Ja kaikki tämä omia ja toisen rajoja kunnioittaen. Seksipositiivisuus ei tarkoita sitä että kaikista jutuista täytyy tykätä, vaan saa olla myös tykkäämättä, ja se on ok. Tämä kohta on erityisen tärkeä, jos haluaa positiivisuuden olevan molemmin puolin pysyvä tila. Meillä se on ollut kohta 30 vuotta.

M53

Vierailija
26/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kirjoittamaasi. Kaikesta ei todellakaan tarvitse pitää, mutta toinen tulee silti huomioida. Keskustellen ja luottamuksella monenlaiset asiat voivat olla, jos ei parasta, kuitenkin hyvää seksiä. Toiselle toinen, toiselle toinen.

Se pakottaminen ja "yltätulevien totuuksien" käyttäminen seksistä puhuessa on huono asia. Se mollaa toista ja tekee kauniista asiasta epätasa-arvoisen ja ikävän. Ja niin eivaniljat kuin vaniljatkin sortuvat tähän tyhmyyteen. Itselle seksi on toisen ja myös minun tarpeiden huomioonottamista sen kaiken muun, johon sanat eivät riitä, lisäksi.

Ja meillä on pissaleikkejä, takamuksesta suuhun ja muutakin. Saa sitä ivata ja arvostella, mutta eipä tuo muutu mitenkään muuten kuin että jos itse olen tyhmä, antaa vaimo raippaa.

Vierailija
27/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, seksi on iloinen ja rento asia, valitettavasti kaikki ei sitä ymmärrä.

Vaan onko se sitten 'sinunvikasisinusyysi', epäilen. Ja nukutko sitten 'huonosti,vietät unenttomia öitä', ko.asian vuoksi, epäilen sitäkin..

Vierailija
28/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kirjoittamaasi. Kaikesta ei todellakaan tarvitse pitää, mutta toinen tulee silti huomioida. Keskustellen ja luottamuksella monenlaiset asiat voivat olla, jos ei parasta, kuitenkin hyvää seksiä. Toiselle toinen, toiselle toinen.

Se pakottaminen ja "yltätulevien totuuksien" käyttäminen seksistä puhuessa on huono asia. Se mollaa toista ja tekee kauniista asiasta epätasa-arvoisen ja ikävän. Ja niin eivaniljat kuin vaniljatkin sortuvat tähän tyhmyyteen. Itselle seksi on toisen ja myös minun tarpeiden huomioonottamista sen kaiken muun, johon sanat eivät riitä, lisäksi.

Ja meillä on pissaleikkejä, takamuksesta suuhun ja muutakin. Saa sitä ivata ja arvostella, mutta eipä tuo muutu mitenkään muuten kuin että jos itse olen tyhmä, antaa vaimo raippaa.

No parhaiten se sellainen keskinäisen kunnioituksen ja huomioimisen välinen tasapaino toimii silloin, kun mukavuusalueiden välillä ei ole liian suurta gäppiä. Perusvanilja ja umpikinky eivät varmaan kovin helposti löytäisi tarpeeksi yhteistä maaperää, mutta kahdelle samanlaiselle se on helpompaa.

Itse ajattelen, että on kuitenkin helpompaa sille enemmän haluavalle "tyytyä" osaansa kuin vähemmän haluavalle tehdä jatkuvasti asioita, joita ei oikeasti halua tehdä. Ja tämä silloin, kun suhde on kuvaamallani tavalla seksipositiivinen, niin että sillä enemmän haluavallakin on lupa olla kiinnostunut sellaisestakin, mikä ei ole toisen juttu.

Meillä esimerkiksi (olemme hyvinkin juuri niitä aivan perusvaniljoita) tämä tarkoittaa, että minä pidän esiintymisestä ja katselemisesta, ja tykkäisin kovasti vaikkapa yhteisistä itsetyydyssessioista toinen toista katsellen ja kiihottuen. Vaimon juttu tämä taas ei ole lainkaan, ei itsetyydytys ylipäänsäkään, joten sellaista meillä ei sitten ole. Minä saan silti tykätä tuollaisesta ja saan ainakin esiintyä hänelle (kyllä hän katsella tykkää), ja se on mulle nyt sitä positiivisuutta. Hänen painostaminen tai velvoittaminen osallistumaan vastentahtoisesti ei enää olisi sitä, ja sellainen tappaisi minunkin kiihotukseni välittömästi.

Minun tapauksessani positiivisuuden säilyminen on isompi asia kuin se, että ihan kaikkea haluamaani en voi saada. Jos meillä olisi jotenkin paljon suurempi kuilu näiden mieltymysten välillä, niin se olisi eri asia, ja sitä tarkoitin, että kannattaa olla suunnilleen samaa ihmistyyppiä seksiasioissa.

Vierailija
29/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu: "..positiivisuuden säilyminen on isompi asia kuin se, että ihan kaikkea haluamaani en voi saada.." ? - Tämä on totta.

Kuin se kuuluisa hokema, menee jotenkin kuin:

" .. ei ole ilmaisia lounaita ".

Elämässä.. ? ( eikä toisen ihmisen kanssa.. )

Vierailija
30/47 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, erittäin himokas nainen.

Vierailija
31/47 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko kuinka tuo ilmenee?

Vierailija
32/47 |
06.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.. ( arvauksia ;) - Olisiko vaikka vain, seksuaalista kiinnostusta seksiin? Ja vähän, siitä nauttimiseen..

Vierailija
33/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvailija69 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.. ( arvauksia ;) - Olisiko vaikka vain, seksuaalista kiinnostusta seksiin? Ja vähän, siitä nauttimiseen..

Hieman tarkempi kuvaus kiinnostaisi...

Vierailija
34/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sinä.

Vierailija
35/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen. Tykkään seksistä valtavasti ja mielelläni kokeilen melkein mitä vain.

Itselläni seksipositiivisuus kylläkin nykyään rajoittuu omaan kumppaniin ja omaan suhteeseen. Muutakin olen kokenut, mutta kyllä seksi oman rakkaan kanssa vaan on sitä jotakin.

Parasta.

Vierailija
36/47 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo seksi sisältää?

Vierailija
37/47 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni olen. Tykkään seksistä valtavasti ja mielelläni kokeilen melkein mitä vain.

Itselläni seksipositiivisuus kylläkin nykyään rajoittuu omaan kumppaniin ja omaan suhteeseen. Muutakin olen kokenut, mutta kyllä seksi oman rakkaan kanssa vaan on sitä jotakin.

Parasta.

Hienoa kuulla :) aina kun ihminen löytää sen 'Oman seksipositiivisen kulmansa'.

Se voi olla myös 'vaniljaistaseksipositiivisuutta' :) ja niin montaa muuta, Makua.. ;) seksinmakuista.

Vierailija
38/47 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä on seksipositiivisuus. Seksi on mielestäni positiivinen sia, ja harrastan sitä päivittäin. Mitään aisuri- parinvaihto -ruoskajuttuja emme harrasta. Olenko seksipositiivinen? En tiedä.

Vierailija
39/47 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierastan tuollaisia muotisanoja. Seksi on hauskaa, kiihottavaa, iloinen asia, mutta se on myös todella vakavaa ja potentiaalisesti se voi olla hyvin loukkaavaa ja haavoittavaa, minkä vuoksi koen, ettei sitä kenen kanssa tahansa harrasteta. Seksissä voi myös ajautua tekemään asioita, joita ei oikeasti koe hyviksi, vain toista miellyttääkseen.

Seksipositiivisuudella ehkä usein tarkoitetaan sitä, että tekee paljon erilaisia "temppuja" ja on valmis kaikkeen - sitä en todellakaan ole. Jos olisin, olisivat varmaan omat, vähän erikoisemmat jutut jääneet löytymättä seksissä. 

Vierailija
40/47 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierastan tuollaisia muotisanoja. Seksi on hauskaa, kiihottavaa, iloinen asia, mutta se on myös todella vakavaa ja potentiaalisesti se voi olla hyvin loukkaavaa ja haavoittavaa, minkä vuoksi koen, ettei sitä kenen kanssa tahansa harrasteta. Seksissä voi myös ajautua tekemään asioita, joita ei oikeasti koe hyviksi, vain toista miellyttääkseen.

Seksipositiivisuudella ehkä usein tarkoitetaan sitä, että tekee paljon erilaisia "temppuja" ja on valmis kaikkeen - sitä en todellakaan ole. Jos olisin, olisivat varmaan omat, vähän erikoisemmat jutut jääneet löytymättä seksissä. 

Mhin olet valmis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme