Miksi jotkut ihmiset ovat luotaantyöntäviä?
Tiedättekö sellaisia, kenen kanssa ei tee mieli jutella yhtään enempää kuin pakollista? Ei voi tavallaan yhtään olla rennosti heidän kanssaan.
Kommentit (44)
Minä olen varmaan sellainen. Johtuen siitä, että vanhempani oli hullu, koulussa kiusattiin ja sairastan paria pitkäaikaissairautta. Elän kyllä yksin mutta ilmeisesti pitää piiloutua vielä enemmän ettei ole vain kenenkään maisemaa ja päivää pilaamassa. Olen niin saatanan pahoillani että olen edes syntynyt tänne.
Vierailija kirjoitti:
Kumpiin viittaat? Hiljaisiin vai super sosiaalisiin?
Jotain siltä väliltä.
Tällainen painostava olo tulee joidenkin sellaistenkin seurassa, jotka eivät puhu yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen painostava olo tulee joidenkin sellaistenkin seurassa, jotka eivät puhu yhtään mitään.
Tai puhuvat, mutta eivät kerro mitään.
Kuppi kuntalaisiin ei kiinnosta edes tutustua.
Kaikki Persut ovat luotaantyöntäviä juntteja ja rasisteja
Vierailija kirjoitti:
Kumpiin viittaat? Hiljaisiin vai super sosiaalisiin?
Itse tykkään noista molemmista, mutta en jaksaisi histrionisia, sosiopaatteja, narsisteja, kovin rajattomia epävakaita, ja, no, ylipäänsä kovin vahvasti persoonallisuushäiriöpiirteisiä. Ihan tosissaan, vaikka omiin korviinkin kuulostaa hieman hassulta näin sanottuna. Mutta sellaista tasaista suht toimivaa arkea sitä kaipaisi, ja jotkut tekevät siitä niin vaikeaa. Pieninä annoksina jaksaa (paitsi jos on kyse cluster b ihmisistä, niistä kun ei yleensä voi rajata että vähän ollaan tekemisissä, narsististakin kyllä voi olla tosi hankala päästä eroon ja sosiopaatista jopa vaarallista. Että vastaa nyt sitten tämmöiseen kuulostamatta vähän hassulta, mutta näin vastaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Persut ovat luotaantyöntäviä juntteja ja rasisteja
Pata kattilaa soimaa. Jos pystyt ymmärtämään vinkin.
Vierailija kirjoitti:
Puistattavat takakireät ihmiset.
No et kyllä itsekään kivalta kuulosta. Puistatus.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varmaan sellainen. Johtuen siitä, että vanhempani oli hullu, koulussa kiusattiin ja sairastan paria pitkäaikaissairautta. Elän kyllä yksin mutta ilmeisesti pitää piiloutua vielä enemmän ettei ole vain kenenkään maisemaa ja päivää pilaamassa. Olen niin saatanan pahoillani että olen edes syntynyt tänne.
Höpö höpö. Kaikki me olemme vajavaisia talliaisia, ihan jokainen. Joskus kemiat kohtaa joskus ei. Kukaan meistä ei ole parempi toista.
Omissa oloissaan viihtyminen ei sittenkään ole kovin huono asia, varsinkin kun se on vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puistattavat takakireät ihmiset.
No et kyllä itsekään kivalta kuulosta. Puistatus.
Vai niin.
“Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.”
Vierailija kirjoitti:
Eräästä työkaverista mietin välillä että miten hänen miehensä ja lapsensa kestävät häntä. Toki voi olla että he ovat aivan samanlaisia negatiivisia energiasyöppöjä jotka kovaan ääneen puhuvat kovin varmoina että ovat aina oikeassa.
Eivät ole. Isä on läheisriippuvainen tossukka ja itse en alaikäisenä pääse pakoon.
Vierailija kirjoitti:
“Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.”
Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Ihminen kiinnostaa.
Mulla on nykyään kovaa stressiä jatkuvasti sairauksien takia (kivut/unettomuus/köyhyys/yleinen syrjäytyminen kun mitään ei jaksa.) Olen nyt huomannut että varsinkin pahimpina päivinä ihmiset ärsyttää potenssiin 100 normaalista, ja tulee projisoitua. Onneksi sentään tajuan sen. Mulla ei ole ollut tällaista aiemmin, ja kerran mietin että nyt tavallaan ymmärrän jotain koulukiusaajatyyppejä. Sen raivon toisen heikkoudesta, kun et omaa heikkouttasi kestä ja on muutenkin paha olla (enkä nyt todellakaan tarkoittanut että toisen rääkkääminen oman pahan olon takia on hyväksyttävää.)