Mistä tiedän, vältteleekö mies kohtaamistani siksi että häntä ujostuttaa, vai siksi että häntä ei kiinnosta?
Tämä mietityttää varsinkin tilanteissa, joissa aiemmin hyvää kommunikaatiota ja silmäpeliä on ollut...
Kommentit (7)
No eiköhän tällaisen asian tietäminen aika moniakin ihmisiä kiinnosta, sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän tällaisen asian tietäminen aika moniakin ihmisiä kiinnosta, sukupuoleen katsomatta.
Joo mutta sitä ei voi nyt vaan mitenkään täältä käsin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita nyt ketään tiettyä miestä, vaan tämä on asia joka on herättänyt pohdintaani monessa vaiheessa elämääni. Asia ei myöskään ole mitenkään vakava, eikä siihen tarvitse suhtautua erityisellä kireydellä tai vakavuudella, vaan paremminkin leikkimielisyys yhdellä. :)
Onko asia esim. niin, että jos mies ihan oikeasti on johonkin naiseen hulluna ja lääpällään, niin kyllä se sitä lähestyy, koska ei voi olla lähestymättä? Joten jos hän ei sitä tee, niin voin rauhassa päätellä että hän ei ole kiinnostunut, eikä minun ole hyötyä mennä häntä jotenkin rohkaisemaan... Jostain YouTuben deittiohjeista muistaakseni kuulin jotain tällaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita nyt ketään tiettyä miestä, vaan tämä on asia joka on herättänyt pohdintaani monessa vaiheessa elämääni. Asia ei myöskään ole mitenkään vakava, eikä siihen tarvitse suhtautua erityisellä kireydellä tai vakavuudella, vaan paremminkin leikkimielisyys yhdellä. :)
Onko asia esim. niin, että jos mies ihan oikeasti on johonkin naiseen hulluna ja lääpällään, niin kyllä se sitä lähestyy, koska ei voi olla lähestymättä? Joten jos hän ei sitä tee, niin voin rauhassa päätellä että hän ei ole kiinnostunut, eikä minun ole hyötyä mennä häntä jotenkin rohkaisemaan... Jostain YouTuben deittiohjeista muistaakseni kuulin jotain tällaista
Mä olen ihan hulluna moniin puolituttiihin naisiin, mutta tähän mennessä olen tyytynyt katselemaan vain heidän somekuviaan samalla kun onanoin. Töissä, harrastuksissa yms missä heidät livenä kohtaan, se on kuin pitkitettyä salaista esileikkiä.
T. Perheenisä40
Helposti tiedät kiinnostaako jos se keskustelukaveri haluaa pitää keskustelua yllä. Jos tämä vaan vastaa joojoo joka kysymykseen eikä esitä vastakysymyksiä sen voi tulkita niin ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Helposti tiedät kiinnostaako jos se keskustelukaveri haluaa pitää keskustelua yllä. Jos tämä vaan vastaa joojoo joka kysymykseen eikä esitä vastakysymyksiä sen voi tulkita niin ettei kiinnosta.
Useimmat varmaan vaan haluaisivat pystyä tulkitsemaan näitä kiinnostuksen merkkejä jo ennen juttusille menoa...
Mutta totta että se voi olla liikaa vaadittu.
Kerrotko tarkemmin, että miksi sinua tämä kiinnostaa? Oletko itse kiinnostunut hänestä ja haluaisit ehkä treffeille hänen kanssaan?
Sitten kannattaa vain kysyä. Mikä on ikävin asia, mitä voisi tapahtua? Hän sanoo, ettei kiinnosta. Sitten vaan uutta matoa ja hyviä flirttejä kehiin, kun selvästi taidon jo osaat ;)
Jos suostuu treffeille: Jeee!