Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introverttiset miehet! Kertokaa itsestänne

Vierailija
02.02.2023 |

Olisi kiva kuulla, millaisia introverttiset miehet ovat. :] N25

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kero jotain ominauuksia, vastaan niihin kyllä tai ei, riippuen siitä kuinka ne osuvat minuun

Vierailija
42/47 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kattoo animea ja niillä on mt ongelmia sekä myös kalja maistuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs peräkammarinpoikia te olette?? :D 

Vierailija
44/47 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ihminen luulee olevansa introvertti, mutta oikeasti he eivät ole introvertteja. Nämä trendipellet väittävät olevansa introvertteja vaikka heillä on kavereita ja heidän on pakko välillä olla ihmisten kanssa. Väittävät, että ovat introvertteja, koska joutuvat palautumaan.

Oikeilla introverteilla ei ole kavereita ja he ovat mielummin yksin.

Minulle tulee introvertista mieleen tyyppi, joka puurtaa töitään yksin ja itsekseen. Eikä hänestä ole tiimityöhön lainkaan. Joku tutkija omassa kammiossaan on ekana mielessä. Introvertti ei myös koskaan aloita puhumista missään seurassa ( jos hän on tai hänen on oltava). Sellainen, joka seurassakin avaa suunsa itse, kyselee, aloittaa puheenaiheella jne eikä odota kysymyksiä toisilta ei ole mikään introvertti.

Vierailija
45/47 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ihminen luulee olevansa introvertti, mutta oikeasti he eivät ole introvertteja. Nämä trendipellet väittävät olevansa introvertteja vaikka heillä on kavereita ja heidän on pakko välillä olla ihmisten kanssa. Väittävät, että ovat introvertteja, koska joutuvat palautumaan.

Samaa mieltä olen sun kanssa. Minä itse pidän sellaista ihmistä introverttina kuka tykkää olla yksin ja on yksin, jos joku parisuhteessa oleva ihminen kertoo olevansa introvertti niin se ei edes oikeasti ole introvertti koska miten ihminen voi olla parisuhteessa jos se nauttii yksin olosta ja siitä ettei tarvitse olla sosiaalinen?

Introvertit ovat melko harvinaisia, ehkä joku max 10% ihmisistä on introvertteja.

Vierailija
46/47 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin taksihommissa, aina ollut pc pelaaja, tykkään myös tehdä musiikkia ohjelmistolla.

Viihdyn paremmin toimiston takatiloissa tietokoneen äärellä kuin kentällä.

Vierailija
47/47 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä olen sun kanssa. Minä itse pidän sellaista ihmistä introverttina kuka tykkää olla yksin ja on yksin, jos joku parisuhteessa oleva ihminen kertoo olevansa introvertti niin se ei edes oikeasti ole introvertti koska miten ihminen voi olla parisuhteessa jos se nauttii yksin olosta ja siitä ettei tarvitse olla sosiaalinen?

Introvertit ovat melko harvinaisia, ehkä joku max 10% ihmisistä on introvertteja.

Introverttius ei ole sama asia, kuin esim. sosiaalisten tilanteiden pelko tai muut mielenterveysongelmat. Itsellä useita mt-ongelmia introverttiyden lisäksi. Seurustelen kaltaiseni kanssa, tutustumisvaiheeseen meni yli vuosi, kirjoittelimme, mutta tavatessa olimme hiljaisia. Ymmärrän toki, ettei normot jaksa odotella, mutta ei normojen kanssa olisi muutenkaan yhteistä. Ollaan seurusteltu lähes 10 vuotta, mutta emme esim. halua muuttaa yhteen. En myöskään kykene mm. tutustumaan ihmisiin lainkaan kasvokkain, ainoastaan netin kautta kirjoittelemalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi