Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ozempicin saatavuus

Vierailija
02.02.2023 |

Se on huono. Mitä olette saaneet tilalle?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabeetikkona ota yhteys lääkäriisi. Laihduttajana hommaa oikea pt.

Vierailija
2/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ozempicin avulla 12 kiloa tiputtanut ja verenpaineen ja kolesterolin hallintaan saanut kaveri siirtyi lopulta niihin tabletteihin, niitä kuulemma saatavissa hyvin.

Oma lääkärini ei niitä suositellut, eivät ole kuulemma yhtä tehokkaita kuin pistokset.

Itse en ole edes päässyt aloittamaan lääkärin vahvasti suosittelemaa lääkitystä, koska lääkettä ei vain saa mistään. En voi ymmärtää, mistä nämä jo kuukausia jatkuneet vaikeudet oikein johtuvat. Luulisi, että lääketehdas pistäisi hullun lailla pökköä pesään tällaisen rahasampon kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rybelsus on samaa kamaa tablettimuodossa, ilman mitään toimitusvaikeuksia. Vaikutus on tasaisempi kuin Ozempicilla, koska tabletti otetaan päivittäin, sanoi mun lääkärini, joka kyllä pelasti koko ruokasuhteen ja varmaan hengenkin siinä sivussa.

Vierailija
4/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä muuten on että laihduttajat haluavat tyhjentää ne Ozempic-varastot, mutta tabletit ei kelpaa niille?

Vierailija
5/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä muuten on että laihduttajat haluavat tyhjentää ne Ozempic-varastot, mutta tabletit ei kelpaa niille?

Pistos on tehokkaampi ja käytännöllisempi.

Vierailija
6/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin lääkäriltä reseptiä niihin tabletteihin ja se lupasikin, mutta ei sitten kuitenkaan ollut kirjoittanut sitä lääkettä. Ozempicilla sain pudotettua 20 kg. 

Ozempicia saa kuulemma aikaisintaan joskus kesäkuun lopussa.

Vierailija
7/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla hönkii koko ajan diabetes 2 niskassa. Verenpaine on korkea ja on metabolinen oireyhtymä. Pitäisikö minun siis odottaa etä sairastun diabetes 2:teen ennenkuin saan luvan käyttää Ozempicia? 

Vierailija
8/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rybelsus on samaa kamaa tablettimuodossa, ilman mitään toimitusvaikeuksia. Vaikutus on tasaisempi kuin Ozempicilla, koska tabletti otetaan päivittäin, sanoi mun lääkärini, joka kyllä pelasti koko ruokasuhteen ja varmaan hengenkin siinä sivussa.

Lääkärit ei vaan sitä suostu kirjoittamaan painonpudottajille. 

Vierailija
9/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääke vaikuttaa ainoastaan vähentämään ruokahalua. On se ihmeellistä kuinka heikkoja ihmisistä on tullut, kun ei itsekuria ole nälän kestämiseen. Kuurin loputtua alatte taas ylensyömään.

Vierailija
10/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako paino taas nousta, jos lääkkeen lopettaa? Eli pitääkö syödä loppuelämä?

Vierailija
11/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokissa joku nainen ilmoitti saaneensa Ozempic reseptin lääkäriltään kun muutama raskauskilo oli jäänyt jotka eivät lähteneet. BMI vaikutti olevan reilusti alle 30. Mutta siinäpähän iloitsi, kun ei sitä lääkettä saa mistään.

Vierailija
12/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä lihavien syyllistämistä ozempicin käytöstä. Ylipainoa on valtava ongelma Suomessa (ja muissa länsimaissa). Ihan millä tahansa asialla, kunhan vaan saadaan painoa alas ja estetään diabetes, prediabetes, verenpainetauti, sydän ongelmat, tuki- ja liikuntaelinongelmat pääasia on että ylipainoon ja liikalihavuuteen on löytynyt toimiva lääke. On ikävää että sillä on toimitusvaikeuksia, mutta ylipainoisia siitä ei tarvitse syyttää. Kansanterveydellisesti on tärkeintä että paino saadaan laskemaan!

Vierailija
13/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo alkaa taas nousemaan lopettamisen jälkeen.

Vierailija
14/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit ei vaan sitä suostu kirjoittamaan painonpudottajille. 

Jaa, ikävää. Mä olen jojottaja, no problem.

Vierailija
15/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla hönkii koko ajan diabetes 2 niskassa. Verenpaine on korkea ja on metabolinen oireyhtymä. Pitäisikö minun siis odottaa etä sairastun diabetes 2:teen ennenkuin saan luvan käyttää Ozempicia? 

Oletko vähän tyhmä. Tuo on itseaiheutettua. Aloitat dieetin, hankit pt:n ja alat liikkumaan.

Vierailija
16/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä lihavien syyllistämistä ozempicin käytöstä. Ylipainoa on valtava ongelma Suomessa (ja muissa länsimaissa). Ihan millä tahansa asialla, kunhan vaan saadaan painoa alas ja estetään diabetes, prediabetes, verenpainetauti, sydän ongelmat, tuki- ja liikuntaelinongelmat pääasia on että ylipainoon ja liikalihavuuteen on löytynyt toimiva lääke. On ikävää että sillä on toimitusvaikeuksia, mutta ylipainoisia siitä ei tarvitse syyttää. Kansanterveydellisesti on tärkeintä että paino saadaan laskemaan!

No nyt sitten puoleen vuoteen ei lasketa verensokeria eikä laihdutella.

Vierailija
17/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just yritettiin kadulla tyrkyttää kyseistä lääkettä, kehuivat että toimii kuin piri. Miksiköhän apteekit on tyhjillään tuotteesta?

Vierailija
18/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin helposti ilman lääkkeitä.

Vierailija
19/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ozempic rasittaa maksaa ja haimaa, joten paljon järkevämpi ratkaisu olisi muuttaa elämäntapoja terveellisempään suuntaan.

Vierailija
20/66 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa nousta, jos ei ole tehnyt ruokailutapoihin muutoksia. Lääkäri aamuteevessä eilen sanoi, että lääkkeen vaikutus alkaa vähentyä  hiljalleen

Ruotsissa uutisoitiin, miten diabeetikot joutuvat ajamaan 100 kilommetrin päähä etsimään apteekkia, jossa lääke ei ole loppunut.

Ja mistäkö sen loppuminen johtuu. Olemme riippuvaisia Kiinassa ja Intiassa valmistettavista tai ainakin sieltä tuoduista raaka-aineista. Venäjän aloittama sotakaan ei helpota lääketilannetta.

On tauteja, joita voi hoitaa itse ilman lääkkeitäkin ja on  tauteja joihin kuolee ilman lääkkeitä. Kummatko laitetaan etusijalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi