Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Ida, 28, meni Tinder-treffeille finni poskella mies sai hepulin

Vierailija
01.02.2023 |

Finni on liikaa, kävelytreffeille pitäisi laittaa mekko päälle?

"Onko Tinder nuorten naisten paratiisi? Ida Erämaan, 28, mukaan kiinnostuneita miehiä kyllä riittää, mutta kiinnostuksen taso on sitten kokonaan toinen juttu."

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009325758.html

Kommentit (620)

Vierailija
321/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Idan juttuhan kertoo vain totuuden miehistä. Miehet ovat pinnallisia ja itsekeskeisiä ja etsivät vaan pillua. Juurihan täälläkin oli pitkä ketju siitä Hesarin jutusta, missä se tohtorismies kertoi että incelit radikalisoituu kun rivät oaa pillua.

Ei vaan se kertoo totuuden Tinderissä olevista miehistä. Kenelle tulee yllätyksenä, että panosovelluksesta haetaan panoseuraa?

Miehistä se kertoo totuuden. Teille nainen on vain panosovellus. Ei teillä muutenkaan ole naiselle muuta annettavaa ja se panokin on huonoa.

Vierailija
322/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että Suomen paskimmat miehet pyörii tällä palstalla🤮

Oottehan tekin suomen paskimpia naisia.

Väärin. Minä ainakaan en ole yhtään p*ska. Vaikka sinä olisitkin.

Oot jäävi arvioimaan itteäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka leveilevät rahollaan, saavat ne bombot ja golddiggerit ja insta silikoni naiset hiusten pidennyksineet hakevat juuri sitä rikasta elättäjää. Nuo naiset ovat hyvin kaukana normaalista naisesta joita nämä miehet sanomisiensa mukaan etsivät.

En etsi muuta kuin seksiä ja sitä saa noin. Hauskaa että naisilla on toisille naisille noita nimityksiä. Onko se normaali nainen joka nimittelee muita naisia?

Valehtelet siis saadaksesi seksiä? Etkö saa sitä muuten? Ja sitten ihmetellään, kun joku avautuu huonoista kokemuksista.

Jos seksiä saisi miehenä "muuten", niin miehet eivät varmaan valehtelisi.

Eli olet epärehellinen ihminen, todennäköisesti narsisti ja psykopaatti , joka valehtelee saadakseen mitä haluaa.

Vierailija
324/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on luomi alahuulen vieressä. Eräs tinderdeitti sanoi, että luomi oksettaa häntä. Ei halunnut enää tavata.

Ja tätä luomea ei ilmeisesti näkynyt kuvissa? Tiesitkö itsekin, että peität sen niissä?

Siis apua, täällähän on ihan hullua porukkaa. :D

Siksi, kun miehillä on vastaavia ulkonäköpreferenssejä naisten kanssa? Naisilla on kuitenkin oikeus laittaa edelleen ne pituus ja hiusvaatimukset? Mutta miehen pitäisi vain hyväksyä jäätävä mollukka keskellä naamaa.

Ehkä tuossa ennemmin kummastellaan sitä, että miksi mies ei nähnyt sitä luomea niissä kuvissa vaan tajusi asian vasta livenä, siis sen jäätävän mollukan keskellä naamaa. eri

Koska nainen on peittänyt sen kuvassa tai kääntänyt kasvonsa siten, ettei luomi näy. Hyvin tavallista naisten touhua Tinderissä. Blurratut kuvat ja fat-anglet, muodissa vuodesta toiseen.

Mulla on ympäri vartaloa n. 300 luomea. Niitä on myös kasvoissa. Olen vasta täältä palstalta oppinut, että ne oksettaa ihmisiä :D Sitä ennen en ole ikinä edes ajatellut niiden olemassaoloa.

Ei ne okseta ihmisiä, vaan joitakin ihmisiä. Joitain ei haittaa, toisia ei haittaa. Minä olen oppinut kauan sitten elämässäni, että suurinta osaa naista oksettaa miehen kaljuus, mutta joku ei niin välitä.

Aika rajua sanoa, että suurinta osaa...tai en tiedä teistä nuorista, mikä sit oksettaa. Oma kokemus on se, että puhtaasti se, miten mies puhuu ja käyttäytyy ratkaisee lähes kaiken. Se on se ääni, tapa puhua, tapa kohdella toista. Vilpittömyys, karisma...siinä on sit ihan ykshailee, kuin paljon hiusta on päässä. Ja nyt kyse on sellaisesta vaikutuksen tekemisestä, joka kestää pitempään, kuin sen yhden sänkykeikan.

Vierailija
325/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Erämaa sanoo, että ilmiö hämmentää häntä myös siksi, että hän kokee olevansa ihan tavallinen nainen.

– En todellakaan ajattele olevani mikään supermalli."

Usein tämä on humble brag, eli nainen uskoo olevansa ellei supermalli, niin keskivertoa paremman näköinen.

Ida ei nyt oikein tajua. Kaunista naista kehuttaisiin niistä urasaavutuksista, koska miehet tietäisivät että sitä halutaan kuulla. Tavallisen näköistä tai sen alapuolella olevaa naista kehutaan ulkonäöstä, koska ajatellaan sen tekevän vaikutuksen.

Kokeneena tinderöistijänä Idan luulisi tajuavan ettei kaikkea kannata uskoa.

Kiitos tästä valistuksesta. Ei ihme, että on vaikea löytää parisuhdetta tinderistä kun miehet valehtelevat suut ja silmät täyteen olit sitten kaunis tai tavis. Minkäänlainen nainen ei saa aitoa kohtaamista, paitsi ehkä rumat, jotka eivät saa kohtaamista yleensä lainkaan. Tuon päälle onkin vissiin miehen näkökulmasta hyvä rakentaa jotain? Naisena tässä ei vaan voi voittaa kun mitä tahansa valitset, niin riskinä on että saat tuollaisen mielistelevän mulkeron treffeille kanssasi.

Jos miehenä päätät haluta pelkkää seksiä, niin kaikki mahdollinen on tehtävä. Yleensä valehtelu on keskeinen osa tuota kuviota, tavalla tai toisella. Kilteistä ja alistuvista sääntöjen noudattajista ei tule miljonäärejä.

Jos miehenä haluat pelkkää seksiä, niin sulla on kaksi vaihtoehtoa:

a) ilmoitat asian kiertelemättä jossain sovelluksessa, jossa haetaan seksiä. Et anna olettaa, että kylkiäisinä tulisi yhtään mitään muuta.

b) ostat seksiä

Sen sijaan valehtelemalla aiheutat vaan pahaa oloa, epäluottamusta ja tunnetta hyväksikäytöstä, jos nainen suostuu ja kuvittelee saavansa sinusta jotain muutakin. Valehtelevien miesten vuoksi kaikilla muillakin miehillä on vaikeaa saada kontaktia näihin huijattuihin naisiin, kun naiset alkavat epäillä miehen tarkoitusperiä joka kerta. Sitten saadaan lukea lehdistä, kun nainen ei uskalla luottaa miehiin ja mies ei löydä minkäänlaista naista.

No minä annan ymmärtää että olen hyväpalkkainen, ja tälläolen aina saanut seksiä. Ei se mitään ruudinkeksimistä ole, että tietää mikä saa naisen kiimaiseksi.

Sinä et ole koskaan saanut ketään muuta nsista kiimaiseksi, kuin omaa äitiäsi

Vierailija
326/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiaikuiset taas järkytymässä toisistaan puolin ja toisin. Nyt menette takaisin kotiin kasvamaan 10 vuodeksi ja sitten uusi yritys, paremmalla onnella ja lisääntyneellä järjellä.

Vierailija
327/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on luomi alahuulen vieressä. Eräs tinderdeitti sanoi, että luomi oksettaa häntä. Ei halunnut enää tavata.

Ja tätä luomea ei ilmeisesti näkynyt kuvissa? Tiesitkö itsekin, että peität sen niissä?

Siksi, kun miehillä on vastaavia ulkonäköpreferenssejä naisten kanssa? Naisilla on kuitenkin oikeus laittaa edelleen ne pituus ja hiusvaatimukset? Mutta miehen pitäisi vain hyväksyä jäätävä mollukka keskellä naamaa.

Ehkä tuossa ennemmin kummastellaan sitä, että miksi mies ei nähnyt sitä luomea niissä kuvissa vaan tajusi asian vasta livenä, siis sen jäätävän mollukan keskellä naamaa. eri

Koska nainen on peittänyt sen kuvassa tai kääntänyt kasvonsa siten, ettei luomi näy. Hyvin tavallista naisten touhua Tinderissä. Blurratut kuvat ja fat-anglet, muodissa vuodesta toiseen.

Mulla on ympäri vartaloa n. 300 luomea. Niitä on myös kasvoissa. Olen vasta täältä palstalta oppinut, että ne oksettaa ihmisiä :D Sitä ennen en ole ikinä edes ajatellut niiden olemassaoloa.

Ei ne okseta ihmisiä, vaan joitakin ihmisiä. Joitain ei haittaa, toisia ei haittaa. Minä olen oppinut kauan sitten elämässäni, että suurinta osaa naista oksettaa miehen kaljuus, mutta joku ei niin välitä.

Aika rajua sanoa, että suurinta osaa...tai en tiedä teistä nuorista, mikä sit oksettaa. Oma kokemus on se, että puhtaasti se, miten mies puhuu ja käyttäytyy ratkaisee lähes kaiken. Se on se ääni, tapa puhua, tapa kohdella toista. Vilpittömyys, karisma...siinä on sit ihan ykshailee, kuin paljon hiusta on päässä. Ja nyt kyse on sellaisesta vaikutuksen tekemisestä, joka kestää pitempään, kuin sen yhden sänkykeikan.

Olet todennäköisesti jo sen ikäinen, että miehen hiusten määrä ja rasvaprosentti eivät ole enää niin merkittävässä asemassa, kuin nuorilla naisilla.

Vierailija
328/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin tinderiin täysin meikittömän kuvan. Se karsisi nukkea etsivät. Jos ei tulisi matchejä ei tulisi myöskään vääriä tyyppejä. Joku oikea tulisi todennäköisemmin.

Vierailija
329/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on taas miehissä. Jännä juttu, että naisilla se syy ei ikinä ole siellä peilissä. :)

Ida kun alkaisi etsimään tasoistaan miestä, niin varmana löytäisi kunnon miehen, ja jos ei, niin sitten täytyy naisen laskea rimaa.

Vierailija
330/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää aiheen ketjuja lukeneena nuo uhriutumis ja syyttely viestit. Täälläkin tuo "kaikki on aina miesten syytä" mies. Miksi pitää syyttää kaikesta toista sukupuolta. Niin naisissa kuin miehissäkin löytyy ihmisiä, joilla ei vaan sosiaaliset taidot riitä saamaan parisuhdetta ja siitä on turha syyttää muita. Täällä on onneksi myös järkeviä naisia ja miehiä. Kyllä siinä vaiheessa pitää katsoa peiliin jos kaikki on elämässä muiden syytä ja "kun minulle kuuluu" ajatusmalli.  Se että oli nainen tai mies, käyttäytyy asiattomasti toista kohtaan, on henkilön täysin omaa syytä ja silloin kannattaa kyllä katsoa peiliin miksi on yksin. Ne jotka alkavat kehittää taitojaan, panostavat ulkoiseen olemukseen ja käytökseensä, saavat paljon suuremmalla todennäköisyydellä parisuhteen kuin kotona makaava, itsestään huolehtimaton, muille katkera ihminen. 

Tuo tapa ilmaista: kaikki naiset/miehet lisää katkeruutta ja epävarmuutta ihmisten välille. Ja sitä siis tehdään osin ihan tarkoituksen hakuisesti. Onneksi itse tunnen niin monta hyvää miestä, etten ole kyynistynyt heidän suhteen. Tosin ei ole nyt tarvettakaan etsiä parisuhdetta. Mutta toivoisin, et kaikki, jotka ovat katkeroituneet, juttelis ihan kaikenlaistwn ihmisten kanssa. Ilman tarkoitusperiä. Jalaajentaisivat vähän sitä spektriä ihmiskäsityksiensä suhteen. Vois olla mieltä avartavaa.

Vierailija
331/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idakin ihmetteli artikkelissa, että ei halua olla mikään upea nainen ketä voi esitellä. Öö? Toihan on aivan hirveän lihava. Kuka virtahepoa haluisi esitellä? :D

Mut aattele, toiset tykkää meistä virtasistakin ja ovat jopa ylpeitä saadessaan olla meikäläisten puoliso! Sehän on valintakysymys, kuten onnellisuuskin. Toivon, että joskus saat kokea sellaisen tunteen. Ehkä pitää vähän kasvaa ensin.

Vierailija
332/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti jo sen ikäinen, että miehen hiusten määrä ja rasvaprosentti eivät ole enää niin merkittävässä asemassa, kuin nuorilla naisilla.

Kyllä kai jokainen nainen itse sen päättää mikä miehessä on ällöttävää ja mikä ei. Itse en ainakaan harrastaisi seksiä miehen kanssa, jonka ulkomuoto ällöttää vaikka olisi luonteeltaan minkälainen prinssi tahansa.

Enkä kyllä sellaisenkaan jolla prinssin ulkonäkö ja luonne täysi pas ka.

Keski-ikäinen nainen

Vierailija
333/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin youtubessa videoita, jossa amerikkalainen tyyppi kyselee ihmisiltä, mikä on heidän oma arvosanansa ulkonäön perusteella itselleen ja sitten käy kyselemässä randomisti muilta samaa arvosanaa ottamansa valokuvan perusteella. Jokainen joka on arvioinut ulkonäkönsä tyyliin 8-10 on lähes poikkeuksetta saanut vastakkaiselta sukupuolelta arvosanaksi 4-7. Eikä ollut väliä oliko kyseessä mies vai nainen. Ne, jotka ovat vastaavasti arvioineet itsensä ulkonäöllisesti tuohon alempaan kategoriaan, saavat puolestaan lähes poikkeuksetta muilta paljon korkeampia arviointeja.

Eli ne ihmiset jotka ovat mielestään rumia/eivät niin viehättäviä, ovatkin todellisuudessa muiden silmissä yleensä kauniimpia, kuin nämä itse itseään viehättävinä ja hyvännäköisinä lähtökohtaisesti pitämänsä ihmiset.

Tää on mielenkiintoista, mutta itse asiassa aika loogista. Ihmiset, jotka panostavat paljon ulkonäköönsä, myös arvostelevat omaa ulkonäköään kriittisemmin ja ne, jotka eivät ole tyytyväisiä ulkonäköönsä, tekevät erilaisia toimia parantaakseen ulkonäköään. Taas ne, joita ei oma ulkonäkö paljoa kiinnosta ja joiden mielestä se on ihan riittävän hyvä, eivät panosta ulkonäköönsä. Eli aika loogista, että itseään kriittisemmin arvioivat ovat sitten huolitellumpia, treenatumpia jne., eli paremman näköisiä.

Vierailija
334/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naisten ongelmat. Matcheja tuhansia mut ne on kaikki paskoja.

Vierailija
335/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idakin ihmetteli artikkelissa, että ei halua olla mikään upea nainen ketä voi esitellä. Öö? Toihan on aivan hirveän lihava. Kuka virtahepoa haluisi esitellä? :D

No ehkä ilmaisisin asian vähän eri tavalla, mutta tukeva hän on (ulkonäkö about 5/10). Mikään upea sädehtivät kaunotar hän ei missään tapauksessa ole. Aivan tavallinen 2020-luvun nuorehko nainen. Häntä on vain kehuttu älyttömän paljon naisten toimesta ja Tinder-miehet ovat kehuneet seksin toivossa. Ihan tavallinen kuvio.

Mutta ovathan miehetkin nähneet hänen kuvansa ja halunneet tavata! Miten se onkin sit yhtäkkiä hänen ulkonäkö, joka saa urpouden pintaan näiltä adoniksilta??

Vierailija
336/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iidan ongelma on se että hän loukkaantuu kaikesta mikä koskee hänen ulkonäköään. Hän haluaa kuulla kehuja persoonallisuudestaan. Miehet ovat vain kehuneet vääriä asioita, koska Iida on päättänyt mitä asioita miehen tulee hänessä arvostaa. Hän on valinnut jo ennalta miesten puolesta. Persoonallisuutta on vähän kyseenalaista kehua ennen kuin toisen tuntee, koska tuolla tinderissä on niin paljon mt-tapauksia, jotka feikkaavat hetken ja sitten paska osuu tuulettimeen. Kehut pitää myös ansaita. Jos ottaa nokkiinsa kaikesta, on parempi olla yksin ja miettiä miksi on sellainen. Sen tulevan kumppanin idealisoimisen hintana on yksinäisyys, joten välttäkää sitä.

Eikös jossain miesten pelikirjassa lue, että kehu kaunista naista älykkyydestä ja älykästä naista kauneudesta. Nainen tietää jo sen, mitä oikeasti on, jolloin se toinen asia on se, mistä nainen kaipaa pönkitystä.

Vierailija
337/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka leveilevät rahollaan, saavat ne bombot ja golddiggerit ja insta silikoni naiset hiusten pidennyksineet hakevat juuri sitä rikasta elättäjää. Nuo naiset ovat hyvin kaukana normaalista naisesta joita nämä miehet sanomisiensa mukaan etsivät.

En etsi muuta kuin seksiä ja sitä saa noin. Hauskaa että naisilla on toisille naisille noita nimityksiä. Onko se normaali nainen joka nimittelee muita naisia?

Valehtelet siis saadaksesi seksiä? Etkö saa sitä muuten? Ja sitten ihmetellään, kun joku avautuu huonoista kokemuksista.

Jos seksiä saisi miehenä "muuten", niin miehet eivät varmaan valehtelisi.

Eli olet epärehellinen ihminen, todennäköisesti narsisti ja psykopaatti , joka valehtelee saadakseen mitä haluaa.

Tilastojen perusteella uskallan väittää, että tuokin kirjoittaja on ihan vain mulkku. Narsisteja ja psykopaatteja on sen verran vähän väestössä, että heitä tuskin näihin ketjuihin kovin usein eksyy.

Vierailija
338/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot tytöt ovat mielestäni kauniita. Tuo ei ole edes kovin iso.

On se aika vonkale. Kertoo paljon nykymaailmasta, kun noin läskiä pidetään normina.

Tällainen kommentointi ja ihmisten arvottaminen kertoo myös paljon nykymaailmasta. Eikä mitään hyvää.

Vierailija
339/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on taas miehissä. Jännä juttu, että naisilla se syy ei ikinä ole siellä peilissä. :)

Ida kun alkaisi etsimään tasoistaan miestä, niin varmana löytäisi kunnon miehen, ja jos ei, niin sitten täytyy naisen laskea rimaa.

Kuinka monta tuhatta (!) kertaa se täytyy todeta, että me naiset emme etsi tasoistamme miestä vaan tykkäämme miehistä, jotka herättävät kiinnostuksen. Olemme mielummin ilman kuin seksittömässä parisuhteessa. Koska seksitönhän se olisi, jos pitäisi valita mies, jota kohtaan ei tunne vetovoimaa.

Vierailija
340/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että Suomen paskimmat miehet pyörii tällä palstalla🤮

Oottehan tekin suomen paskimpia naisia.

Väärin. Minä ainakaan en ole yhtään p*ska. Vaikka sinä olisitkin.

Oot jäävi arvioimaan itteäs

En todellakaan. Minulla on itsestäni paras kokemus. Olis tosi outoa tietää olevansa p*ska ja sit olla sitä aina vaan jatkossakin.