Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Ida, 28, meni Tinder-treffeille finni poskella mies sai hepulin

Vierailija
01.02.2023 |

Finni on liikaa, kävelytreffeille pitäisi laittaa mekko päälle?

"Onko Tinder nuorten naisten paratiisi? Ida Erämaan, 28, mukaan kiinnostuneita miehiä kyllä riittää, mutta kiinnostuksen taso on sitten kokonaan toinen juttu."

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009325758.html

Kommentit (620)

Vierailija
301/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei kiinnostanut sen urakehitys,no sellaista voi harrastaa yhtä hyvin miesten kanssa.

Naista ei kiinnosta mies jota ei kiinnosta naisen asiat. Seksiä voi harrastaa dildon kanssa ja ystäviä kiinnostaa naisen asiat.

Vierailija
302/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mennään. Veikkaan yli 100 sivun keskustelua. Hyvä niin.

Teen pelkästään tuosta kuvasta analyysin, että Ida saa valtavasti kehuja muilta naisilta meikatusta ulkonäöstään. Miehet näkevät massan, eikä siinä meikillä ole silloin merkitystä. Ida mätsää tasokkaiden, hieman nuorempien miesten kanssa ja seksi kiinnostaisi kovasti näitä miehiä.

Entäpä sitten? Mikä sinua vtuttaa. Ai niin se, kun et saa Tinderissä mätsiå kenenkään kanssa. Byhyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Erämaa sanoo, että ilmiö hämmentää häntä myös siksi, että hän kokee olevansa ihan tavallinen nainen.

– En todellakaan ajattele olevani mikään supermalli."

Usein tämä on humble brag, eli nainen uskoo olevansa ellei supermalli, niin keskivertoa paremman näköinen.

Ida ei nyt oikein tajua. Kaunista naista kehuttaisiin niistä urasaavutuksista, koska miehet tietäisivät että sitä halutaan kuulla. Tavallisen näköistä tai sen alapuolella olevaa naista kehutaan ulkonäöstä, koska ajatellaan sen tekevän vaikutuksen.

Kokeneena tinderöistijänä Idan luulisi tajuavan ettei kaikkea kannata uskoa.

Kiitos tästä valistuksesta. Ei ihme, että on vaikea löytää parisuhdetta tinderistä kun miehet valehtelevat suut ja silmät täyteen olit sitten kaunis tai tavis. Minkäänlainen nainen ei saa aitoa kohtaamista, paitsi ehkä rumat, jotka eivät saa kohtaamista yleensä lainkaan. Tuon päälle onkin vissiin miehen näkökulmasta hyvä rakentaa jotain? Naisena tässä ei vaan voi voittaa kun mitä tahansa valitset, niin riskinä on että saat tuollaisen mielistelevän mulkeron treffeille kanssasi.

Jos miehenä päätät haluta pelkkää seksiä, niin kaikki mahdollinen on tehtävä. Yleensä valehtelu on keskeinen osa tuota kuviota, tavalla tai toisella. Kilteistä ja alistuvista sääntöjen noudattajista ei tule miljonäärejä.

Jos miehenä haluat pelkkää seksiä, niin sulla on kaksi vaihtoehtoa:

a) ilmoitat asian kiertelemättä jossain sovelluksessa, jossa haetaan seksiä. Et anna olettaa, että kylkiäisinä tulisi yhtään mitään muuta.

b) ostat seksiä

Sen sijaan valehtelemalla aiheutat vaan pahaa oloa, epäluottamusta ja tunnetta hyväksikäytöstä, jos nainen suostuu ja kuvittelee saavansa sinusta jotain muutakin. Valehtelevien miesten vuoksi kaikilla muillakin miehillä on vaikeaa saada kontaktia näihin huijattuihin naisiin, kun naiset alkavat epäillä miehen tarkoitusperiä joka kerta. Sitten saadaan lukea lehdistä, kun nainen ei uskalla luottaa miehiin ja mies ei löydä minkäänlaista naista.

No minä annan ymmärtää että olen hyväpalkkainen, ja tälläolen aina saanut seksiä. Ei se mitään ruudinkeksimistä ole, että tietää mikä saa naisen kiimaiseksi.

Miehet leveilee rahoillaan, että saisivat naisia kiinnostumaan ja sitten valittavat, kun naiset kiinnostuvat vain heidän rahojen takia. Mieslogiikkaa parhaimmillaan.

Jos haluaisin parisuhteen, tietenkin asia on eri silloin. Kun haluan seksiä, silloin teen näin, koska se toimii ja on vaivatonta. Tiedän että sun on vaikeaa ymmärtää seksin ja parisuhteen eroa.

Voi typeryys, mitä id*ootteja keskuudessamme dallailee. Tai sitten ihan vaan jotenkin surkeita olijoita. Toivon todella, että kohtaat vain vertaisiasi. Hyvää ja onnellista ei tuosta seuraa ikinä. Surullista.

Vierailija
304/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Idan juttuhan kertoo vain totuuden miehistä. Miehet ovat pinnallisia ja itsekeskeisiä ja etsivät vaan pillua. Juurihan täälläkin oli pitkä ketju siitä Hesarin jutusta, missä se tohtorismies kertoi että incelit radikalisoituu kun rivät oaa pillua.

Vierailija
305/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidan ongelma on se että hän loukkaantuu kaikesta mikä koskee hänen ulkonäköään. Hän haluaa kuulla kehuja persoonallisuudestaan. Miehet ovat vain kehuneet vääriä asioita, koska Iida on päättänyt mitä asioita miehen tulee hänessä arvostaa. Hän on valinnut jo ennalta miesten puolesta. Persoonallisuutta on vähän kyseenalaista kehua ennen kuin toisen tuntee, koska tuolla tinderissä on niin paljon mt-tapauksia, jotka feikkaavat hetken ja sitten paska osuu tuulettimeen. Kehut pitää myös ansaita. Jos ottaa nokkiinsa kaikesta, on parempi olla yksin ja miettiä miksi on sellainen. Sen tulevan kumppanin idealisoimisen hintana on yksinäisyys, joten välttäkää sitä.

Vierailija
306/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka leveilevät rahollaan, saavat ne bombot ja golddiggerit ja insta silikoni naiset hiusten pidennyksineet hakevat juuri sitä rikasta elättäjää. Nuo naiset ovat hyvin kaukana normaalista naisesta joita nämä miehet sanomisiensa mukaan etsivät.

En etsi muuta kuin seksiä ja sitä saa noin. Hauskaa että naisilla on toisille naisille noita nimityksiä. Onko se normaali nainen joka nimittelee muita naisia?

Valehtelet siis saadaksesi seksiä? Etkö saa sitä muuten? Ja sitten ihmetellään, kun joku avautuu huonoista kokemuksista.

Vierailija
307/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on juuri tuollainen ulkonäön tai paremminkin seksikkyyden ympärillä pyörijä.

Olen hoikka ja ihan nätti nainen. Minulle ehdoteltiin vaikka mitä pukineita, kyseltiin, että tykkäänkö käyttää stay up -sukkia jne. Ja kun lähetin itsestäni kuvan normaaleissa vaatteissa, niin kommentti saattoi olla esim. "Ihan kiva, mutta tykkään vähän tiukemmista ja paljastavammista vaatteista".

En ole enää tinderissä enkä enää koskaan menekään. On kuin etsisi neulaa heinäsuovasta..

Se on vaikea ymmärtää että miehet kaipaavat eri asioita kuin sinä. Ole yksin niin kauan kuin ymmärrät.

Kaikki miehet?

Vierailija
308/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Idan juttuhan kertoo vain totuuden miehistä. Miehet ovat pinnallisia ja itsekeskeisiä ja etsivät vaan pillua. Juurihan täälläkin oli pitkä ketju siitä Hesarin jutusta, missä se tohtorismies kertoi että incelit radikalisoituu kun rivät oaa pillua.

Kyllä se seksi on miehelle keskiarvoisesti tärkeämpää kuin naiselle, joten ihmettelen suuresti miksi suhteissakaan ei harrasteta seksiä riittävästi. Eli ihan oletuksena pistetään se puoliso kärsimään. Siinä ei ole järkeä ja ihmettelen että omalle rakkaalle voi tehdä niin. Kun nyt tiedät että miehet haluavat seksiä, niin osaat miellyttää sitä unelmien prinssiä paremmin. Muista kertoa mistä sinä tykkäät ja mitä sinä kaipaat, silloin helpotat puolestasi sen miehen hommaa.

Vierailija
309/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan se kertoo totuuden Tinderissä olevista miehistä. Kenelle tulee yllätyksenä, että panosovelluksesta haetaan panoseuraa?

Vierailija
310/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on juuri tuollainen ulkonäön tai paremminkin seksikkyyden ympärillä pyörijä.

Olen hoikka ja ihan nätti nainen. Minulle ehdoteltiin vaikka mitä pukineita, kyseltiin, että tykkäänkö käyttää stay up -sukkia jne. Ja kun lähetin itsestäni kuvan normaaleissa vaatteissa, niin kommentti saattoi olla esim. "Ihan kiva, mutta tykkään vähän tiukemmista ja paljastavammista vaatteista".

En ole enää tinderissä enkä enää koskaan menekään. On kuin etsisi neulaa heinäsuovasta..

Se on vaikea ymmärtää että miehet kaipaavat eri asioita kuin sinä. Ole yksin niin kauan kuin ymmärrät.

Kaikki miehet?

Kaikki. Kukaan ei ole samanlainen kuin sinä.

Vierailija
311/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se seksi on miehelle keskiarvoisesti tärkeämpää kuin naiselle, joten ihmettelen suuresti miksi suhteissakaan ei harrasteta seksiä riittävästi. Eli ihan oletuksena pistetään se puoliso kärsimään. Siinä ei ole järkeä ja ihmettelen että omalle rakkaalle voi tehdä niin. Kun nyt tiedät että miehet haluavat seksiä, niin osaat miellyttää sitä unelmien prinssiä paremmin. Muista kertoa mistä sinä tykkäät ja mitä sinä kaipaat, silloin helpotat puolestasi sen miehen hommaa.

Miksi ihmeessä minä tai kukaan muu nainen haluaisi olla kaltaisesi miehen kanssa, joka on naisen kanssa vaan pillun takia. Kai ymmärrät, että ko suhde ei anna naiselle mitään.

Vierailija
312/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka leveilevät rahollaan, saavat ne bombot ja golddiggerit ja insta silikoni naiset hiusten pidennyksineet hakevat juuri sitä rikasta elättäjää. Nuo naiset ovat hyvin kaukana normaalista naisesta joita nämä miehet sanomisiensa mukaan etsivät.

En etsi muuta kuin seksiä ja sitä saa noin. Hauskaa että naisilla on toisille naisille noita nimityksiä. Onko se normaali nainen joka nimittelee muita naisia?

Valehtelet siis saadaksesi seksiä? Etkö saa sitä muuten? Ja sitten ihmetellään, kun joku avautuu huonoista kokemuksista.

Niin teen. Naiset meikkaavat näyttääkseen paremmalta, on korsetteja ja pushuppeja jne. Se on ihan sama asia. Saanhan minä muutenkin, mutta noin saan paljon pienemmällä vaivalla. Sovitaan niin että jos nainen ei ole meikannut, niin minä en valehtele.

Vierailija
313/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä minä tai kukaan muu nainen haluaisi olla kaltaisesi miehen kanssa, joka on naisen kanssa vaan pillun takia. Kai ymmärrät, että ko suhde ei anna naiselle mitään.

En tiedä eikä minua se kiinostakkaan. Missä olen sanonut että vain ja ainoastaan se pillu riittää. Naisten ongelma on myös äärimmäisen mustavalkoinen ajattelu, joka johtaa tuollaisiin ylitulkintoihin.

Vierailija
314/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen välillä ihmetellyt, että ne miehet siellä haluaa jonkun laihan missin, mutta ovat itse petolinnun peräpuolen näköisiä tai luonne kamala.

Siksipä en Tinderiin enää mene.

Vierailija
315/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksiä saisi miehenä "muuten", niin miehet eivät varmaan valehtelisi.

Vierailija
316/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä melkoiset ongelmat naisilla. Elävät easy modella niin sitten pitää uhriutua tällaisesta.

Ei kuulosta easy-modelta, jos nätti nainen ei saa parisuhdetta muodostettua yrityksestä huolimatta ja miehet saavat hermoromahduksen finnistä tai väärästä asuvalinnasta. Kuulostaa absurdilta, että noin voi käydä, mutta tämä on todellisuutta. Joitain ei vaan voi naisena miellyttää olemalla oma itsensä ja se on tässä ongelma.

Eli nyt vika on miehissä, kun nätti nainen ei saa muodostettua parisuhdetta? Kaikissa miehiä käsittelevissä keskusteluissa vika on miehen, jos ei saa parisuhdetta muodostettua.

Ei kaikissa miehissä, vaan noissa miehissä jotka mokasivat ihan kunnolla omat mahdollisuutensa. Jos on niin juntti ettei tiedä mikä on finni ja vielä inhottelee sitä ääneen, tai alkaa vaatimaan että nainen vaihtaa treffeille mekon päälle, niin ei kyllä ole vahvoilla parisuhteen muodostuksen suhteen. En oikein tiedä miten tuo artikkelin nainen olisi voinut estää tilannetta etenemästä tuohon, kun suurin osa miehistä ole tuollaisia tampioita.

Mitenköhän kävis, jos tinderiin saisi kirjoittaa arvostelun treffeistä? Yksi hyvä asia ja yksi ikävä. Muuttaiskohan mitään? Ihan vaan ajatusleikkinä mietin...ja sit sais myös lukea, mitä se joku olis sanonu edellisistä treffeistä. Paljastuiskohan ihmisten perimmäiset aatteet?

Vierailija
317/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen välillä ihmetellyt, että ne miehet siellä haluaa jonkun laihan missin, mutta ovat itse petolinnun peräpuolen näköisiä tai luonne kamala.

Tasoteoria?

Vierailija
318/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen ulkonäöllä oo mitään väliä. Eihän muuten Trumpilla ja Putinilla ois nuorempia mallivaimoja.

Vierailija
319/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että Suomen paskimmat miehet pyörii tällä palstalla🤮

Oottehan tekin suomen paskimpia naisia.

Väärin. Minä ainakaan en ole yhtään p*ska. Vaikka sinä olisitkin.

Vierailija
320/620 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut tinderissä. Nämä kommentit, esim. 50-kuolaavat parikymppisten  perää(huom tarkoituksellinen kirjoitusvirhe). Tuo tuntuu uskomattomalta, että jos hakee seuraa parikymppisitä, niin ei mätsejä voi tulla 50-kymppisestä, tai jos hakee sänkyseuraa pitäisi tuon ohjelman blokata pois yli 80-kymppiset,tai ei jos heistä tykkää.